شنبه 14 شهریور 1394 - 13:52

سقوط مرگبار کوهنورد شیرازی در آبشار مارگون +تصاویر

مسئول امداد ونجات جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان از مرگ یک کوهنورد، سقوط کرده از ارتفاعات آبشارمارگون خبر داد. یک گروه69نفری از کوهنوردان گلستان شیراز تصمیم صعود به ارتفاعات آبشار مارگون را داشتند که یک نفر از آنان حدوداً 35 ساله از گروه کوهنوردی جدا شده وبه علت عدم آشنایی با موقعیت جغرافیایی مسیر از ارتفاعات 80 متری آبشار به پائین سقوط می کند که متاسفانه دردم جان میدهد.

سقوط مرگبار کوهنورد شیراز ی د ر آبشار مارگون +تصاویر

به گزارش راک نیوز از مارگون، مسئول امداد ونجات جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان گفت: یک تیم از امدادگران کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان پس از اطلاع حادثه به محل اعزام و جنازه را تحویل بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان دادند

وی اظهار داشت: قبل از رسیدن تیم امدادی این فرد فوت کرده بود و عملیات چک کردن علائم حیاتی و CPR نتیجه ای در پی نداشته است.

 

سقوط مرگبار کوهنورد شیراز ی د ر آبشار مارگون +تصاویر
سقوط مرگبار کوهنورد شیراز ی د ر آبشار مارگون +تصاویر

طبیعت زیبای مارگون و شرایط مساعد و مطلوب صعود و صخره نوردی در این فصل از سال سبب جذب بسیاری از کوهنوردان و گردشگران شده است

خورشیدی اظهار کرد: ساعت 13 روز جمعه جمعیت هلال احمر شهرستان شهرستان سپیدان در جریان سقوط یکی از کوهنوردان قرار گرفتند که قصد صعود به ارتفاعات مارگون شهرستان سپیدان را داشت.

سقوط مرگبار کوهنورد شیراز ی د ر آبشار مارگون +تصاویر

وی گفت: بلافاصله تیم امداد کوهستان به محل اعزام شدند. نجاتگران پس از پیاده روی حدود سه کیلومتر، متوفی را که از ناحیه سروگردن و پشت به شدت آسیب دیده بود پیدا کردند و به بیمارستان امام حسین(ع) شهر منتقل کردند.وی خاطرنشان کرد: کوهنورد سقوط کرده از فارس و عضو یک گروه کوهنوردی گلستان بوده است.مسئول امداد ونجات جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان از کوه‌نوردان خواست در صعود به ارتفاعات، تمامی تجهیزات و وسایل ایمنی لازم را به همراه داشته باشند.

گفتنی است: آبشار مارگون یکی از زیباترین آبشارهای کشور است که در مجاورت شهر سپیدان و در مرز استان فارس و استان کهگیلویه و بویراحمد واقع گردیده است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161207
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شیوا گفت:

    ایشون فامیل ما بودند سنشون حدود 30 بود نه 35 🙁

    • سینا گفت:

      روحشون شاد ، ببخشید اسمشون چی بود چون شنیدم شهرک گلستان سوپری داشته . شاید بشناسمش

    • علی گفت:

      چه روزگار غریبی شده…امروز هستی ممکنه فردا نباشی …چه سعادتیه بزرگ باشی و بزرگ بری و ماندگار بشی .اقای ایمان کشاورز همیشه زنده و جاویدانی و همیشه تو ی ذهنمان می مانی…کوهی بودی برای پدر و مادر و برادرت .روحت شاد.

  2. رضیه گفت:

    گفتم که چرا رفتی و تدبیر تو این بود
    گفتا چه توان کرد که تقدیر همین بود
    گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود
    گفتا که نگو مصلحت دوست در این بود
    روز های بعد از رفتنت بسیار خواب تورا دیدم که فارق از همه در گوشه ای ایستاده ای و از ته دل لبخند میزنی.
    همیشه در ذهن وقلب خواهی ماند…
    روحت شاد ایمان جان…

  3. بهناز نصر گفت:

    روحشا ن شاد

  4. از شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت:

    روحش شاد 

دیدگاه شما