شنبه 14 شهریور 1394 - 13:24

اشتغال‌زایی 700 نفری در حوزه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته گذشته با بهره‌برداری از 132 طرح، 700 فرصت شغلی در حوزه کشاورزی در استان ایجاد شده است.

خبرگزاری فارس: اشتغال‌زایی 700 نفری در حوزه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد

جعفر گوهرگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه بیشترین اعتبارات کشاورزی در سال گذشته به شهرستان دنا اختصاص داشته است، افزود: در این شهرستان اقدامات خوبی در راستای توسعه کشاورزی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت توسعه کشاورزی در گچساران ضمن تشکر از نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش کشاورزی در گچساران اعتبارات خوبی از محل دو درصد نفت به سمت و سوی کشاورزی رفته که سبب رشد و توسعه قابل قبولی در این شهرستان شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از ابتدای سال 92 تا پایان سال مالی 93 افزون بر 12 کیلومتر کانال انتقال آب در گچساران به ویژه در حوزه بویراحمد گرمسیر انجام شده است.

گوهرگانی این امر را بی‌سابقه عنوان کرد و افزود: اقدامات خوبی نیز در خصوص آبیاری تحت فشار، آب و خاک، احداث باغات و احداث کانال‌های انتقال آب روی داده است.

وی با اشاره به پروژه‌های حوزه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سطح استان افزون بر 132 پروژه در هفته گذشته به بهره‎‌برداری رسید که اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه 41 میلیارد تومان بوده است.

گوهرگانی تصریح کرد: این طرح‌ها افزون بر 700 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده و 256 خانوار بهره‌بردار نیز از دیگر اثرات این پروژه‌ها بوده است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161199
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما