شنبه 14 شهریور 1394 - 12:52

اقدام محمد بهرامی برای فرهنگسازی + عکس

گزارش : فاطمه رشیدی – اعضای بنیاد امید ایرانیان در اقدامی انسان دوستانه با حضور در انتقال خون استان خون خود را اهدا کردند.

20150904082329

همه می دانند اهدای خون کاری بسیار پسندیده و نیکوییست و حتی خیلی ها شرایطش را نیز دارند اما از انجامش به هر دلیلی سر باز می زنند.شاید می ترسند شاید گرفتن یک ساعت مرخصی برای این کار برایشان سخت است و شاید هزاران شاید دیگر.

اما مدیرانی مانند محمد بهرامی هم هستند که فرصت اما و اگرها را از همکارانشان  و دوستانشان می گیرند وبه یک اقدام فردی رنگ و بوی گروهی می بخشند و در واقع با پیشتازی خودشان اطرافیانشان را نیز با خود همراه می کنند.

بهرامی معتقد است: فلسفه وجودی انسان رسیدن به کمال است و برای رسیدن به کمال مطلوب دستورات روشنی وجود دارد  و یکی از راه های رسیدن به کمال هم انجام کارهای نیک و ثواب است.

رابط بنیاد امید ایرانیان می افزاید: در جامعه افراد نیازمند به خون زیاد است و وظیفه ما نیز در این زمینه اهدای خون است. وقتی زمینه اهدای خون در جامعه فراهم است پس نباید کوتاهی کنیم.

20150904082342

شهردار سابق شهر یاسوج اضافه می کند: نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون  هم یک وظیفه است ومدیران در راس و به طور کلی همه افراد برای فرهنگسازی باید تلاش کنند.

وی می گوید : بنده با اینکه چندین بار برای اهدای خون آمده ام  ولی  این باربه عنوان سرپرست  بنباد امید ایرانیان که نهادی فرهنگساز است اقدام به اهدای خون کردم چراکه هم اثرگذاری کارهای جمعی بیشتر است و هم متوجه شدیم که اشتیاق جوانان  مخصوصا مجردها برای اهدای خون کمتر از متا هل ها  و افراد سن بالاست و با این اقدام گروهی تعداد زیادی از دوستان و همراهان جوان بنده برای نخستین بار داوطلب اهدای خون شدند..

بهرامی  با ابراز امیدواری برای  تداوم اقدامات فرهنگسازانه  در جامعه گفت:بسیاری از مشکلات دست ساخت خود انسان است به همین دلیل وظیفه داریم همانگونه که در همه زمینه ها هزینه می کنیم در زمینه فرهنگ سازی  کار های عیر و متبت هزینه کنیم.

سرپرست بنیاد امید ایرانیان در استان کهگیلویه و بویر احمد با دعوت از بانوان هم استانی برای مشارکت در امر اهدای خون گفت: بیش از 50 درصد ظرفیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند و باید در زمینه اهدای خون نیز فعال شوند و همانگونه که استان در زمینه اهدای مستمر در کشور رتبه سوم را دارد در زمینه مشارکت بانوان در اهدای خون نیز پیشتاز شود و از آنجایی که بانوان بیشترین دربافت کننده خون هستند پس  دعوت می کنیم برای ایجاد تعادل در امر اهدای خون مشارکت داشته باشند.

گفتنی است بر اساس آمارها 3 درصد متقاضیان اهدای خون در استان خانم ها و 97 درصد آقایان هستند و 61 درصد افراد به صورت مستمر داوطلب اهدای خون هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161189
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آشنا گفت:

    ای گپل فایده نداره

  2. ناشناس گفت:

    امیدوارم شیلنگه سوزن داشته باشه

  3. گل آقا گفت:

    یعنی فکر میکنی واسه انتخابات هم خون مفیده ….نه فکر نکنم

  4. بویر گفت:

    آخ تا قیومت سر رای آوردن چه ایکنه

  5. ع گفت:

    ای خدا – تا کی تظاهر – تا کی با شعور مردم بازی کردن – تا کی حرف مفت زدن – خون دادن بسیار خوبه اما چرا استفاده ابزاری از آن بشود – چرا آقای بهرامی ظرف 20 سال گذشته این کار را نکرد ؟؟؟ مردم خیلی شعور دارن – مردم از خیلی از مسئولین بیشتر عقل دارن -آقای بهرامی عزیز اگر به اندازه آبشار یاسوج هم خون بدهی رای نمی آوری

  6. رستمی یاسوجی گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت همه دوستانی که کامنت گذاشتن . به نظر شخصی بنده در مورد هر فردی از نامزدهای انتخاباتی که از طرف رسانه ها پیام یا تصویری منعکس میشه نباید بی حرمتی کرد باید منطق داشت و با استدلال صحبت کرد چون تمامی بزرگوارانی که در صحنه وجود دارند همه تحصیل کرده و مایه افتخار استان ما هستند این گونه صحبت ها و کامنت های بی منطق نشون دهند جنبه و ظرفیت و شخصیت فرد نظر دهنده میباشد البته معیار سنجش شخصیت هر فردی بر میگردد به فکر و نوع گفتار او

  7. برادر گفت:

    البته اين دوستان بوير نيوز به اين توجه داشته باشن مگه سرپرست بنياد ايرانيان كي هست كه بياد خون بده ورسانه اي بشه ضمن اينكه اگه به عكس توجه كرده باشيد هيچ يك از افراد داخل عكس فرد سرشناس سياسي رونشون نميده وفقط يه عده از اقوام وهم طايفه هاي آقاي بهرامي هستن كه بعد از فاتحه خواني رفتن انتقال خون 

  8. بويراحمد گفت:

    خيال نكن اين دور هم دور قبل راي نمياري همين حالا بري كنار به نفعت هست دوكي جان

  9. سرابتاوه گفت:

    ماكه به خاطر خدمات گسترده حاج زارع در حوزه سرابتاوه ممنونشيم وبهش راي ميديم

  10. ناشناس گفت:

    رای نمیاری بخدا زندگی خودت بیشتر از این خراب نکن

  11. ا-م گفت:

    به نظر میاد اینجا خون دادن گناه باشه .اونم از نوع کبیره.بنده به ایشون خسته نباشید عرض میکنم.چون کار انسانه دوستانه ای انجام میدن.حالا اگه شماها انقده بزرگ نشدین که خون دادنتونو رسانه ها پوشش بدن مشکل خودتونه.من الله توفیق

  12. اصلاحات گفت:

    بازم فیلم بازی کردن بابا بس کن.

  13. ناشناس گفت:

    عجب شلواری داره بهرامی

  14. روف علی گفت:

    خدا یه گنی پیلی بیه ومو یچی عقلی هم بیه وایشا
    کو په ای گپل مفت چنه که ایزنیت

  15. ابراهیم گفت:

    من عاشق کت شلوارشم بیست از کجا خریده

  16. صادق گفت:

    فرهنگسازیابلدن رو دم انتخابات خوب بلدن فقط. 

  17. ناشناس گفت:

    کرو په ایه همه زن و دویر و ایمه بهرامی و کوچه اورده بی…

  18. ناشناس گفت:

    سلام اگه سید باقر بیاد که خودشه شکن نکن ولی اگر نیاد هم بازم زارعی

  19. بویراحمد گفت:

    با تشکر و قدردانی از سایت بویر نیوز ک بی طرفانه ب وظیفه خطیر خود عمل می کند
    فقط دکتر محمد بهرامی اینبار نماینده مجلس میشه

  20. مارگون همیشه سرافراز گفت:

    من کیسه وش نیکنی…

  21. آقایی سروک گفت:

    جناب بهرامی تو رو خدا بیشتر از این با آبرومون بازی نکن…

دیدگاه شما