شنبه 14 شهریور 1394 - 1:39

توهین به عضو تیم هسته ای در صداوسیما

برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته در حالی با حضور یکی از نمایندگان مجلس روی آنتن رفت که در توهینی آشکار نماینده دولت از پشت در استودیو، به خانه برگشت!

به گزارش «انتخاب»، گفتگوی ویژه خبری که شب گذشته قرار بود با حضور علیرضا زاکانی، رییس كميته بررسي برجام در مجلس و دکتر بعیدی نژاد عضو ارشد تیم مذاکره کننده درباره بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان روی آنتن برود، دقایقی قبل از پخش با بهانه جویی زاکانی تغییرات قابل تاملی داشت.

زاکانی که از مخالفان سرسخت برجام و توافقات هسته ای است، در لحظه حضور در استودیوی گفتگوی ویژه خبری اعلام می کند حاضر نیست در برابر دکتر بعیدی نژاد بنشیند و به خاطر رعایت شان مجلس تنها حاضر است به صورت تلفنی یکی از اعضای تیم مذاکره کننده را در بحث مشارکت دهد!

سردبیر و تهیه کننده گفتگوی ویژه خبری نیز در اقدامی توهین آمیز، از دکتر بعیدی نژاد که با اصرار فراوان برای گفتگو دعوتش کرده بودند، عذرخواهی می کنند و به او می گویند در فرصتی دیگر میزبان او خواهند بود!

گفتگوی ویژه خبری شب گذشته با اجرای حسین رنجبران در حالی روی آنتن رفت که زاکانی به تنهایی اظهاراتی علیه برجام و مذاکرات هسته ای عنوان داشت و مانند هفته نامه تحت مدیریتش، یکطرفه حرفهای خود را علیه برجام اعلام کرد بدون آنکه حاضر باشد حرفهای طرف مقابل را نیز بشنود.

این اولین بار نیست که برنامه های سیاسی و زنده رسانه ملی به طور کامل زیر سایه نقشه و نگاه دلواپسان طراحی و اجرا می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161156
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما