جمعه 13 شهریور 1394 - 19:37

قاتل زن جوان در سی سخت خود را معرفی کرد (+شرح ماجرا و عکس)

از انجایی که مقتول زن برادر قاتل بوده دیروز حدود ساعت 5-4 بعداز ظهر وارد منزل برادر خود می شود و به خاطر اختلافات خانوادگی با زن برادر خود به بحث و جدل می پردازد

گروه حوادث – عصر دیروز وقوع درگیری لفظی کوتاهی بین مردی با یک زن جوان، به قتل زن انجامید.

به گزارش «بویر نیوز»، به گفته شاهدان مرد مهاجم با وارد کردن چند ضربه چاقو به گردن مقتول وی را از پای درآورد و پا به فرار گذاشت.

مقتول بعد از انتقال به مراکز درمانی استان به علت شدت ضربات و خون ریزی زیاد از ناحیه شاه رگ گردن فوت کرد.

پس از اعلام خبر فوت این زن جوان، قاتل که متواری شده بود، خود را تحویل مقامات قضایی داد.

از انجایی که مقتول زن برادر قاتل بوده دیروز حدود ساعت 5-4 بعداز ظهر وارد منزل برادر خود می شود و به خاطر اختلافات خانوادگی با زن برادر خود به بحث و جدل می پردازد و با بالاگرفتن دعوا،  قاتل با استفاده از چاقویی که از چند روز پیش قبل تهیه کرده بود و با خود به همراه داشت، ضرباتی به زن جوان وارد کرد که منجر به مرگ وی شد.

با توجه به اینکه خواهر قاتل نیز در در صحنه حضور داشت در حین درگیری با جیغ زدن کمک می طلبد که 2 یا 3 نفر از اهالی شهر سی سخت وارد حیاط خانه شده و قصد دستگیری قاتل را داشته اند ولی چون چاقوی خون آلود را در دست قاتل مشاهده کردن محبور شدند راه را برای قاتل باز کرده و قاتل متواری شد.

قاتل پس از درگیری و قتل با خودروی پسرعمه خود (که از جریان قتل بی طلاع بوده است) از سی سخت به یاسوج رفته و پس از ان با خودروهای مسافربری به گچساران و در نهایت به بهبهان متواری شده بود.

در نهایت پس از اطلاع از فوت مضروب خود را به مراکز انتظامی معرفی نموده و امروز توسط ماموران انتظامی به شهرستان دنا انتقال داده شده است .

به گفته  دکترقاسمی ده چشمی دادستان شهرستان دنا، قاتل امروزمتهم تفهیم اتهام شد و پس از بازسازی صحنه با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

IMG-20150904-WA0022

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161138
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما