جمعه 13 شهریور 1394 - 12:43

قتل دختر جوان در سی سخت + جزئیات

به گفته شاهدان مرد مهاجم با وارد کردن چند ضربه چاقو به گردن مقتول وی را از پای درآورد و پا به فرار گذاشت.

به گزارش بویرنیوز، حوالی ساعت 17 عصر امروز بعد از وقوع درگیری لفظی کوتاهی بین شخصی با یک دختر جوان، دختر جوان اسیر ضربات چاقوی مرد مهاجم شد.

به گفته شاهدان مرد مهاجم با وارد کردن چند ضربه چاقو به گردن مقتول وی را از پای درآورد و پا به فرار گذاشت.

گفته شده مقتول به بعد از انتقال به مراکز درمانی استان به علت شدت ضربات و خون ریزی زیاد از ناحیه شاه رگ گردن فوت کرده است.

آراسته رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان دنا در گفت و شنود با خبرنگار سفیر دنا ضمن تایید فوت دختر جوان گفت: بعد از تماس تلفنی با اورژانس شهر سی سخت عوامل اورژانس با حضور در محل حادثه دختر جوان را به مرکز اورژانس منتقل کردند.

وی عنوان داشت:بعد از انجام اقدامات اولیه و جلوگیری از خون ریزی و با هماهنگی های صورت گرفته با مرکز استان دختر جوان به بیمارستان شهید رجایی یاسوج منتقل شد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان دنا ادامه داد:طبق آخرین اطلاعات به علت شدت جراحت وارده که به نواحی گردن،سینه و شکم مقتول وارد شده بود وی ساعتی پیش در بیمارستان شهید رجایی استان فوت کرد .

گفته شده قاتل و مقتول از اهالی بخش پاتاوه هستند و برخی مشکلات منجر به وقوع این فاجعه شده است.

منبع:سفیر دنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161134
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید گفت:

    سلام؛تسلیت میگم خدمت خانواده دختر و اگر کسانی که در یاسوج قبلا اینکار رو کردن اعدام میشدند الان این افراد به خودشون جرات نمیدادن که اینکار رو کنن،امنیت رو بهم بزنن.

  2. سی سختی گفت:

    تسلیت به جناب فرماندار و نیروی انتظامی سی سخت
    پس از بروز ناهنجاری و بخصوص سرقتهای اخیر در شهر سی سخت و عدم پیگیری و جلوگیری از استمرار این ناهنجاری ها ، انتظار بروز چنین حوادثی می رفت

  3. همشهری گفت:

    معلوم نیست توی این استان چه خبره کار فرهنگی انجام نمیشه بیکاری فقر باعث اینهمه ناهنجاری اجتماعی میشه قطعا دادگستری استان بی تقصیر نیبست

دیدگاه شما