جمعه 13 شهریور 1394 - 12:41

دو اولویت مهم و مورد تاکید دادستان یاسوج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تامین امنیت مردم و جلوگیری از ناامنی و ایجاد مزاحمت‌ها گفت: به کسانی که امنیت و آسایش عمومی را مورد مخاطره قرار می دهند رحم نخواهیم کرد.

13930403000552_PhotoA

به گزارش بویرنیوز،   با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه در برخورد جدی و قاطع دادستانی‌ها با رویه‌های غیراخلاقی و ناهنجاری‌های فرهنگی که به ارتکاب جرم منتهی می‌شود، اظهارکرد: تامین امنیت مردم و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی در اولویت کار دادستانی است که اجازه نخواهیم داد افرادی که از مردم امنیت را سلب می‌کنند آسوده باشند.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و اجتماعی باید به دستگاه قضایی کمک کنند تا آسیب های اجتماعی در جامعه کمتر شود با ایجاد چنین تعاملی مردم می‌توانند از احساس امنیت برخوردار شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد درادامه بیان کرد: دادستان‌های شهرستان‌ها در رفع مشکلات به دستگاه‌های اجرایی کمک خواهند کرد تا میزان ورودی به پرونده‌های قضایی کاهش یابد.

کرمی اضافه کرد: تمامی نهادها و سازمان‌ها باید به وظایف قانونی خود عمل کنند تا شاهد بزهکاری در جامعه نباشیم زیرا وقتی جرمی اتفاق می افتد همه آحاد جامعه خسران و زیان می بینند.

منبع: میزان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161130
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما