جمعه 13 شهریور 1394 - 3:55

کامنت باراک اوباما برای پسربچه ایرانی!

باراک اوباما در پایان هم به شوخی نوشته است که “امیدوارم اگر موفق به ملاقات او شدم، یک زردآلو برای من کنار گذاشته باشد.”

بااراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا با حساب رسمی خود برای عکس یک پدر و پسر ایرانی در تبریز کامنت گذاشت

عکسی از یک پدر و پسر تبریزی در صفحه فیس‌بوکی “آدم‌های نیویورک” منتشر شد که واکنش صفحه فیس‌بوک کاخ سفید را به دنبال داشت. در این عکس داستان پسری ۱۰ ساله روایت می‌شود که بسیار عاطفی است و دوست دارد که به دیگران کمک کند.

پدرش تعریف می‌کند که وقتی ۵ ساله بوده با او به میوه‌فروشی رفته و یک کیلو زردآلو خریده‌اند. پسرک می‌خواهد که کیسه زردآلو‌ها را خودش بیاورد و پدر به او اجازه می‌دهد. در تمام راه برگشت به خانه پسرک پشت پدر در حرکت بود تا این که پدر از درخواست یک زردآلو می‌کند. پسر جواب می‌دهد: نمی‌توانم! همه زردآلوها را بخشیده‌ام.

پدر این پسر بچه نوشته بود: همان‌جا فهمیدم که یک انسان بشردوست تربیت کرده‌ام.

اوباما در  کامنتی برای این پسربچه نوشته است: “امیدوارم این مرد جوان هرگز تمایلش را برای کمک به دیگران از دست ندهد. من هم به تلاش‌هایم برای ساختن جهانی بهتر ادامه خواهم داد؛ جهانی که این جوان و همه جوانان مشابه او به استحقاق واقعی خودشان برسند.”

باراک اوباما در پایان هم به شوخی نوشته است که “امیدوارم اگر موفق به ملاقات او شدم، یک زردآلو برای من کنار گذاشته باشد.”

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161125
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    به این قسمت توجه کنید که اون ها تا کجا به اطلاعات ونوشته های ما دقت دارن…بعد بگین این شبکه ها با هدف جاسوسی ساخته نشدن! هی خودتونو توجیح کنید!!!نسل قدیم ایران مثل اینکه باهوشتر بوده ها…زود توطئه شناسی می کرده!حالا برا جوونا دلیل ومدرکم میاری باز سوئیچن رو اینکه امریکا خوبه  عاشق غربیم!!!مراقب کشورتون باشید!!!

  2. سيد مهدي گفت:

    جداي از تمام پيچ و خم ها و پليدي هاي سياست باراك اوباما متفاوت از سردم داران گذشته و حال  ايالات متحده است اميدوارم كشور ما ارزش اين موقعيت را درك كند و به اين مورد هم توجه كند كه كمتر از دو سال ديگر دوره رياست جمهوري اوباما به پايان ميرسد و،،،،

  3. ریزبین گفت:

    نوشته های ما یعنی چه؟
    مگه این آقا دسترسی به کدام اظلاعات کشور دارد که برای اونها مهم باشه؟ 
    چرا این تئوری توظئه دست از سر ما ایرانی ها بر نمیداره؟
    بابای یه پسر ایرانی به عنوان یه شهروند معمولی یه مطلبی نوشته اوباما براش کامنت گذاشته. کجاش اشکال داره؟ این همون آدمه که احمدی نژاد سیاستمدار و مثلن رئیس جمهور هر کاری کرد اوباما جواب نامه هاش را نداد ….

  4. ggg گفت:

    اوباما محبوبی

دیدگاه شما