پنجشنبه 12 شهریور 1394 - 19:12

راه اندازی پژوهشکده گیاهان دارویی توسط پیام نور

معاون عمرانی دانشگاه پیام‌نور از تلاش این دانشگاه برای راه‌اندازی پژوهشگاه گیاهان دارویی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

خبرگزاری فارس: پژوهشگاه گیاهان دارویی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود

 به گزارش بویرنیوز، میرزا حسن حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ارتباط با سفرهای دوره‌ای در دانشگاه پیام‌نور هدف ما بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و به سرانجام رسیدن آنهاست.

وی افزود: هم‌اندیشی با مسئولان استانی در راستای تقویت دانشگاه پیام‌نور و بهبود کیفیت آموزشی از سایر اهداف ما به شمار می‌رود.

این مسئول بیان کرد: سعی ما بر این است که پروژه‌هایی که بیش از 80 درصد پیشرفت دارند راه‌اندازی شوند و در کهگیلویه و بویراحمد سه مرکز دانشگاهی استان بیشتر از 80 درصد کار عمرانی آن از قبل صورت گرفته که به دنبال تکمیل آن‌ها هستیم.

حسینی تصریح کرد: با وجود تنگناهای مالی که سعی ما بر این است که در مناطق محروم پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

وی در ادامه گفت: از جمله برنامه‌های ما در دانشگاه پیام‌نور بعد از تحریم این است که در حوزه توریسم سرمایه‌گذاری کرده و مراکزی از دانشگاه در سطح کشور که قابلیت حضور در این بخش را دارند مانند مرکز یاسوج فعال شوند.

این مسئول در همین ارتباط گفت: در نشستی که با استاندار داشتیم اعلام آمادگی کردیم که هیئت علمی و دانشجویان پیام‌نور استان وارد حوزه توریسم شوند و از فضاهایی که داریم به عنوان مکان‌های پژوهشی و رفاهی برای این کار استفاده کنیم.

وی بیان داشت: رشته‌های خوبی مانند منابع طبیعی در پیام‌نور استان وجود دارد که با توجه به شرایط کهگیلویه و بویراحمد بسیار لازم به نظر می‌رسید.

حسینی خاطرنشان کرد: درختان جنگلی این استان نه تنها در ایران بلکه در جهان کم‌نظیر هستند که به همین دلیل چنین رشته‌ای را در استان راه‌اندازی کردیم.

وی گفت: همچنین بنا داریم پژوهشگاهی در این استان در زمینه گیاهان دارویی احداث شود تا بتوانیم مشکلات گیاهی و دارویی خود را به سرانجام برسانیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161051
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما