پنجشنبه 12 شهریور 1394 - 11:26

بزرگترین کارخانه آسفالت کهگیلویه و بویراحمد در آینده ای نزدیک ساخته می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین کارخانه آسفالت استان توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود.

خبرگزاری فارس: بزرگترین کارخانه آسفالت کهگیلویه و بویراحمد توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود

 به گزارش بویرنیوز، ابراهیم فرزانه عصر امروز در بازدید از اجرای برخی طرح‌های روستایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی سه کارگاه تولیدات بتنی در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط بنیاد مسکن آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: بر همین اساس توان خود را بر اجرای پروژه‌هایی در استان خواهیم گذاشت که نیاز مردم و استان بوده که یکی از آن‌ها کارخانه آسفالت است.

فرزانه بیان کرد: بزرگترین کارخانه آسفالت استان را به همت بنیاد مسکن راه‌اندازی خواهیم کرد که همه مقدمات آن از جمله زمین مورد نیاز فراهم شده است.

این مسئول گفت: همچنین عملیات اجرای بزرگترین سنگ‌شکن را در استان داریم که از طرح‌های مهم بنیاد مسکن محسوب می‌شود.

وی از اعتبارات خوب بنیاد مسکن در سال‌جاری خبر داد و گفت: از محل‌های مختلف این اعتبارات 50 میلیارد تومان است.

فرزانه یکی از اقدامات بسیار بزرگ بنیاد مسکن را اجرای طرح‌های هادی ذکر کرد و افزود: هر روستایی که بالای 20 خانوار داشته باشد طرح هادی در آن اجرا می‌شود که عملکرد ما در این زمینه 108 درصد بوده است.

وی به برخی از مشکلات بنیاد مسکن اشاره کرد و با بیان اینکه مسئولان و البته برخی رسانه‌ها از ما انتظار و توقع کارهایی را دارند که در حیطه کاری ما نیست، اظهار کرد: برخی از امور مربوط به سایر دستگاه‌ها بوده و بنیاد مسکن اصولا در این خصوص هیچ وظیفه‌ای ندارد.

این مسئول گفت: تنها 2.3 درصد از اعتبارات پروژه‌ها به ما تعلق می‌گیرد که به اندازه پول یک ماه یکی از کارکنان ما نیست با اینکه در ماه باید مبلغ 400 تا 500 میلیون تومان هزینه جاری و حقوق پرسنل را داشته باشیم./فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161004
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دارشاهی گفت:

    درود بر دکتر فرزانه موفق باشید

دیدگاه شما