چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 19:24

وایت : می‌خواهیم ایران را سورپرایز کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال گوام با بیان اینکه تیمش برای کسب پیروزی به ایران آمد‌ه‌، گفت: می‌خواهیم ایران را سورپرایز کنیم و ۹۰ دقیقه خاطره انگیز را رقم بزنیم.

:بویرنیوزگری وایت در خصوص دیدار تیمش برابر ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: خوشحالم که به ایران آمدم. ما در دو بازی قبلی‌مان توانستیم هند و ترکمنستان را سورپرایز کنیم و شش امتیاز بگیریم فردا هم می‌خواهیم ایران را سورپرایز کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به کسب دو پیروزی در بازی‌های اخیر مغرور نیستید؟، اظهار کرد: ما با جمعیت ۱۷ هزار نفره خودمان، همیشه مغرور هستیم.

سرمربی تیم ملی گوام در رابطه با اینکه آیا استراتژی خاصی برای بازی فردا دارید؟، تصریح کرد: هدف‌مان موفقیت تیم ملی گوام است و تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را در تهران بگیریم.

وی در ادامه در رابطه با اینکه ظاهرا با مشکل ویزا مواجه شده بودند، تصریح کرد: تعداد سفارت‌هایی که عوض کردیم، زیاد بود اما مهم این است که به مقصد برسیم که رسیدیم.

وایت در خصوص اینکه او اعلام کرده بود می‌خواهد بازی فردا کنسل شود یا نه؟، یادآور شد: من هیچگاه نگفتم که بازی فردا کنسل شود و دوست دارم که این مسابقه برگزار شود.

وی در خصوص جدال با کارلوس کی‌روش تاکید کرد: ما ۹۰ دقیقه خاطره انگیز را پیش روی داریم و می‌خواهیم که این زیبایی را با کارلوس کی‌روش به اشتراک بگذاریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا موفقیت بزرگی به دست آوریم و در این مسابقه پیروز شویم زیرا برگ برنده ما روحیه خوب بازیکنان است.

مربی تیم ملی گوام در خصوص شکست ۱۹ بر صفر این کشور در بازیهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ گفت: زمانی که این نتیجه رقم خورد نه من سرمربی این تیم بودم و نه این بازیکنان را داشتیم. ما هر کاری کردیم تا بتوانیم به ایران بیاییم زیرا ایران کشور بزرگ و با تاریخ بزرگی است. مشکل ویزا به ما مربوط نمی شود و وظیفه فنی تیم به عهده ماست.

منبع: مهر
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160979
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما