چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 19:03

رئیس صنعت و معدن: اراضی ۲ پروژه مهم صنعتی دهدشت در اختیار دامداران قرار گیرد!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه پیشنهاد داد: دولت اراضی ۲ پروژه مهم صنعتی در این شهرستان را در اختیار دامداران و کشاورزان قرار دهد.

به گزارش بویر نیوز، سیدباقر افشین چهارشنبه در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: اراضی ۲ پروژه مهم پتروشیمی و سیمان سپو دهدشت بعد از گذشت سال‌ها همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برند که پیشنهاد می‌شود دولت این اراضی را در اختیار کشاورزان و دامداران قرار دهد.

وی با اظهارتاسف از اینکه این ۲ پروژه راکد و غیرفعال در بهترین اراضی شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه واقع شده و در بلاتکلیفی هستند، گفت: باتوجه به اینکه شهرک صنعتی دشت مازه در این شهرستان نیز غیرفعال بوده امکان جابجایی این واحد‌ها به شهرک صنعتی وجود دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه افزود: اگر تجهیزات این ۲ پروژه به شهرک صنعتی انتقال داده شود اراضی آزاد شده این پروژه‌ها را می‌توان در حوزه‌های گلخانه‌ای و دامداری بنحو شایسته‌ای استفاده نمود.

افشین با بیان اینکه درشهرک صنعتی دشت مازه دهدشت تمامی زیرساخت‌ها فراهم ولی سرمایه گذاران استقبالی نمی‌کنند، گفت: اگر انتقال این پروژه‌ها به این شهرک صورت گیرد شاهد فراهم شدن فرصت‌های شغلی متعدد در بخش‌های کشاورزی و دامداری در دشت کلاچو دهدشت خواهیم بود.

وی گفت: اراضی مستعد و بلاتکلیف پروژه‌های صنعتی پتروشیمی و سیمان سپو دهدشت ۱۹۰ هکتار بوده که سال هاست از آن‌ها هیچگونه منفعتی برای شهرستان کهگیلویه بدست نیامده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160972
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دهدشت گفت:

    وقتی کهگیلویه تو مدیرش باشی عاقبتمون همینه جناب خوش اخلاق مدیر مدبر ک انگار پست اداره صنعن فقط مال تویه کاش یه پست داشتم تو راعزل میکردم جنا ب قوم اقای ب

  2. دهدشتی گفت:

    نیرو بزرگواری هم باید مثل خودش حرف بزنه!

دیدگاه شما