چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 19:00

گدایان در یاسوج ساماندهی شده گدایی می‌کنند!

سرپرست اداره اجرائیات شهرداری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس آخرین اطلاعاتی که این اداره از گدایان بدست آورده به این نتیجه رسیده‌ایم که گدایان در این شهر ساماندهی شده گدایی می‌کنند.

سیدحکیم راستگویی گفت: در پنج ماهه اول امسال ۱۹۸ گدا در سطح شهر یاسوج جمع آوری که نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش چشمگیری برخودار بوده است.

وی دلیل کاهش گدایی در شهر یاسوج را نظارت مستمر و شبانه روزی دایره اجرائیات شهرداری در ارتباط با دستگیری، اخذ تعهد و اخراج گدایان از این شهر عنوان کرد.

سرپرست اداره اجرائیات شهرداری یاسوج افزود: گدایان بعد از دستگیری و اخذ تعهد از این شهر اخراج می‌شوند و اگر قصد دوباره گدایی در یاسوج را داشته و دستگیر شوند روانه زندان خواهند شد.

راستگویی گفت: براساس برخی اطلاعات کسب شده، تعدادی از گدایان باهدایت برخی پولداران به شهریاسوج آمده و بعد از گدایی درصدی را برای خود برداشته و درصد زیادتری را به پیمانکار می‌دهند.

وی افزود: برخی از این گدایان ادعا می‌کردند یک پیمانکار تعدادی از گدایان زیر نظر خود را به شهرهای اطراف هم انتقال و در آن شهر‌ها برای این افراد منزل مسکونی اجاره می‌کند.

سرپرست اداره اجرائیات شهرداری یاسوج گفت: گدایانی که در این شهر اخراج شدند اغلب غیربومی و پاکستانی هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160967
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما