چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 16:32

وزیر صنعت نباید به شعور مردم اهانت بکند

مدیر گروه حسابداری دانشگاه‌ تهران گفت: نعمت‌زاده نباید به شعور مردم اهانت کند، وی بواسطه همین مردم وزیر شده‌ و اگر این مردم نبودند امروز چنین پستی نداشت پس باید به ولی نعمتان خود احترام بگذارد.
وزیر صنعت به شعور مردم اهانت نکند

به گزارش بویرنیوز، عدالت امیرزاده مدیر گروه حسابداری دانشگاه‌ تهران، با اشاره با اشاره به سخنان اخیر نعمت‌زاده وزیر صنعت معدن و تجارت که کمپین نخریدن خودوری صفر را مربوط به ضدانقلاب خوانده است، گفت: آقای نعمت‌زاده قبل از اینکه مردم را امر و نهی به خرید خودرو کند باید حرف مردم را بشنود و به مردم احترام بگذارد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید به مردم احترام بگذارند، افزود: هر جریانی که در کنار مردم و برای مردم نباشد، مردم بر مبنای منطق خود آن جریان را حذف خواهند کرد.

امیرزاده اظهار داشت: بیشترین کشته در کشور ما بابت عدم کیفیت خودروهای داخلی است. مسئولان باید به جای اینکه فرافکنی کرده و با ادبیات نادرست با مردم صحبت کنند به بحث کیفیت خودرو بپردازند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: مسئولان نباید به مردم اهانت کنند، باید اجازه بدهند مردم به عنوان ولی نعمت آنها با بینش و شناختی که خودشان دارند، انتخابات کنند.

امیرزاده در خاتمه گفت: آقای نعمت‌زاده نباید به شعور مردم اهانت کند. وی بواسطه همین مردم وزیر شده‌ و اگر این مردم نبودند امروز چنین پستی نداشت، پس باید به ولی نعمتان خود احترام بگذارد./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160941
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما