چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 16:18

ضعف کهگیلویه و بویراحمد در برخورداری از ارتباطات اینترنتی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضعف استان در برخورداری از ظرفیت IT گفت: کهگیلویه و بویراحمد برای اینکه از سایر استا‌ن‌ها عقب نماند نیازمند توجه بیشتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

خبرگزاری فارس: ضعف کهگیلویه و بویراحمد در برخورداری از ارتباطات اینترنتی

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست با مهدی راسخ معاون مدیریت، پشتیبانی امور هماهنگی وزارت اطلاعات و فناوری اطلاعات، خواستار افزایش زیرساخت‌های اینترنتی و تقویت شبکه‌های آنتن‌دهی در استان کهگیلویه و بویراحمد شد و اظهار کرد: ظرفیت ارتباطات اینترنتی و تقویت شبکه آنتن‌دهی مخابرات در سطح استان افرایش یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمک و حمایت این وزارتخانه نسبت به تعمیم شبکه اینترنتی در مناطق مختلف این استان جهت خدمات‌دهی بیشتر به مردم و توسعه و تقویت شبکه الکترونیکی دولت و اتوماسیون اداری مد نظر باشد.

وی بر جایگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای مطالبات و انتظارت مرم تاکید کرد و گفت: ارتباطات اینترنتی قبلا یک نیاز لوکس بود اما امروز در دورترین روستاها به عنوان یک اولویت قرار گرفته و مورد درخواست مردم است.

مقام ارشد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر در حوزه شبکه اینترنتی و اینکه از سایر استان‌ها عقب نماند، نیازمند توجه بیشتر و حمایت این وزارتخانه است.

خادمی ضریب برخورداری استان از IT را ضعیف دانست و بر توجه به ساختار نیروی انسانی، چارت سازمانی حوزه فناوری اطلاعات، رفع کمبود منابع در حوزه زیرساخت‌ها و افزایش ضریب برخورداری از اینترنت تأکید کرد.

مهدی راسخ معاون مدیریت، پشتیبانی و امور هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات بر حل مشکلات شبکه اینترنتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و افزود: وزارت ارتباطاعات و فناوری اطلاعات توجه ویژه‌ای به این استان دارد و تلاش می‌کنیم با حمایت‌های لازم، کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های پیش‌رو در فناوری IT  به شمار آید./فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160939
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما