چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 16:15

کارخانه فولاد در شهرستان بویراحمد احداث می شود

سیاسی؛ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از احداث کارخانه فولاد در شهر یاسوج خبر داد و گفت: همزمان با سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد این طرح اجرایی می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، غلام‌محمد زارعی در حاشیه دیدار قائم‌مقام معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از شهرک‌های صنعتی شهر یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به لحاظ ضرورتی که وجود دارد، توجه خاصی به اشتغال دارد که تصویب قانون رفع موانع تولید نیز در جهت حمایت از بخش تولید بوده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تصویب این قانون نقش مؤثری در توسعه کشور دارد و بخشی از موانع و چالش‌های پیش‌روی واحدهای صنعتی به وسیله این قانون رفع می‌شود که امیدواریم شاهد جهش بخش صنعت کشور پس از تحریم‌ها باشیم.

وی به وضعیت صنعت کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و یادآور شد: بخش صنعت این استان در گذشته ضعیف بود و استان نیم درصد واحدهای صنعتی کشور را در اختیار دارد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: 23 واحد صنعتی راکد طی دو سال اخیر به چرخه تولید اضافه شده و از محل فعال شدن این واحدها یک هزار نفر جذب بازار کار شدند.

زارعی تصریح کرد: کارخانه فولاد یاسوج یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی کشور خواهد بود که همزمان با سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد این طرح اجرایی خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: کارخانه فولاد یاسوج با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت احداث می‌شود که با راه‌اندازی این کارخانه، شاخص صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از نیم درصد به یک درصد افزایش خواهد یافت.

وی عنوان کرد: صنعت و اشتغال بحث جدی جامعه و موضوع مهمی است که مورد توجه مسئولان قرار دارد که ارتقای صنعت استان و کشور نیازمند کار و تلاش جهادی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160937
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    کاش این اتفاق نیفته…….باور کنید تازه داره از همه جای کشور میان یاسوج برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری ولی اگه فولاد بزنن تو یاسوج هیشکی حاضر نمیشه بیاد اینجا چون میدونن که اینده میشه مثل بقیه شهرهای بد اب و هوای صنعتی کشور

  2. مارگون گفت:

    درود بر اقای زارع بالاخره این پروژه به مرحله ی اجرا رسید

  3. رضا گفت:

    درود بر تو مرد بزرگ .

  4. مارگونی اصیل گفت:

    مارگون و تامرادی هیچ دل خوشی از زارع ندارن،قلب مارگون به عشق سید باقر مردمدار و جهادی میتپد

دیدگاه شما