سه شنبه 10 شهریور 1394 - 16:45

افزایش 25 درصدی مراجعان به بیمارستان شهید بهشتی

به گزارش بویرنیوز، رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از افزایش بیش از 25درصدی مراجعان به این بیمارستان پس از اجرای طرح تحول سلامت خبر داد.

دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد در جمع خبرنگاران افزود: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تنها مرکز حوادث و سوانح(ترومای) استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سال 52 کلنگ زنی شده و در سال 55 افتتاح شده است.

وی اظهارکرد: پیش بینی اولیه این بیمارستان 20تخت بیمارستانی بوده که برحسب نیاز به مرور زمان توسعه و گسترش داده شد و در حال حاضر به 216 تخت بیمارستانی رسیده است.

رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی دارای 12بخش بستری و درمانی و پنج بخش پاراکلینیکی است، خاطرنشان کرد: 700 نیرو و کادر در مانی و خدماتی در این بیمارستان مشغول انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم هستند.

دکتر سعیدی نژاد تصریح کرد: این مرکز درمانی 56 پزشک متخصص و فوق تخصص در زمینه های تخصصی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، اورتپدی، بی هوشی، عفونی، جراحی مغز و اعصاب، آسیب شناسی، طب اورژانس و رادیولوژی و رشته های فوق تخصصی غدد، رماتولوژی، نفرولوژی و جراح کلیه  به مردم خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: تا قبل از اجرای طرح تحول سلام بخشی از خدمات درمانی بصورت خصوصی انجام می شد که پس از اجرای این طرح بخش قابل توجهی از خدمات بخصوص برای بیماران بستری در بیمارستانهای دولتی بویژه بیمارستان شهید بهشتی قابل انجام است.

رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج عنوان کرد: بعد از اجرای طرح تحول سلامت تعداد مراجعان به این بیمارستان بیش از 25 درصد افزایش یافت.

دکتر سعیدی نژاد بیان کرد: با وجود فرسوده و قدیمی بودن برای هتلینگ بیمارستان شهید بهشتی هزینه های قابل توجهی در زمینه ابنیه و ساختمان انجام شده است.

وی افزود: بخش سوختگی این بیمارستان که تا قبل از اجرای طرح تحول سلامت با 14تخت خدمات دهی می کرد هم اکنون با 16 تخت به مردم خدمات رسانی می کند و 90 درصد بازسازی شده است که قرار است برای بیماران سوختگی دو تخت ویژهICU  راه اندازی شود.

رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اظهارکرد: همچنین بخش داخلی فوق تخصصی این مرکز درمانی با 18 تخت بصورت 80 درصد بازسازی شده است.

دکتر سعیدی نژاد اضافه کرد: اورژانس سرپایی بیماستان شهید بهشتی شبانه روز بصورت میانگین 550 نفر توسط پزشک ویزیت صورت می گیرد که ماهانه حدود 15هزار نفر در این مرکز درمانی ویزیت و درمان می شوند. همچنین علاوه بر این خدماتی از جمله تزریقات،پانسمان، بخیه، شستشوی معده، انجام نوار قلب صورت می گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160869
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما