یکشنبه 8 شهریور 1394 - 2:04

تقدیر فرمانده سپاه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از همدلی و تعامل سپاه فتح و مسئولان ارشد اجرایی استان در رفع مشکلات خبر داد.

خبرگزاری فارس: همدلی سپاه فتح و مسئولان ارشد اجرایی استان در مسیر توسعه

به گزارش بویرنیوز، سردار یدالله بوعلی عصر امروز و در هفتمین روز از هفته دولت با حضور در دفتر استاندار، این هفته را به دولت‌مردان استان تبریک گفت.

وی ادامه داد: برای رفع محرومیت‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد از سپاه گرفته تا مسئولان اجرایی و سایر دستگاه‌ها و نهادها لازم است توان خود را معطوف به رفع محرومیت‌ها کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به همین منظور در سپاه فتح با تعامل و همدلی و همزبانی که رهبری معظم انقلاب از همه ما خواسته‌اند در فکر رفع مشکلات استان هستیم و تا جایی که برای ما در سپاه مقدور باشد به دنبال رفع مشکل و کمک به توسعه هستیم.

بوعلی با قدردانی از استاندار که همواره به فکر جلو انداختن استان در راه توسعه است، تصریح کرد: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقدیر می‌کنیم چراکه در اندیشه جلو انداختن استان در حوزه‌های مختلف به خصوص عمران و آبادانی است.

وی تبیین کرد: سپاه نیز بر حسب وظیفه ذاتی و رسالتی که بر عهده دارد در عرصه‌هایی که لازم بوده از جمله در حوزه فرهنگی و کمک به رفع محرومیت‌ها اقدامات خوبی انجام داده است.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: یکی دیگر از وظایف مهم ما در سپاه کمک به ایجاد آرامش و امنیت است که در کنار سایر دستگاه‌ها و نیروها به وظیفه خود عمل کرده‌ایم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان ایجاد امنیت را بستر توسعه اقتصادی و فرهنگی ذکر کرد و افزود: با همه توان برای کمک به رفع محرومیت در استان اقدام خواهیم کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160639
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما