یکشنبه 8 شهریور 1394 - 2:00

ماجرای تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

این پیام پس از انتشارخبر دیدار بهرامی و تاج گردون منتشر شده است و کسانی که فریب این پیام را خورده بودند، تاج گردون را عامل این انتصاب می دانستند!

گروه سیاسی – اخیرا پیامی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که خبراز تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد می دهد.
به گزارش بویرنیوز، در این پیام که برای جذب مخاطب و تاثیرگذاری بیشتر در قالبی شبه خبری و نیمه رسمی منتشر شده است آمده است: ” بر اساس آخرین تصمیمات و جمعبندی در وزارت کشور،سید موسی خادمی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد برکنار و به جای ایشان دکتر محمد بهرامی شهردار اسبق شهر یاسوج به این سمت انتخاب شد وجهت تصویب نهایی به طرح در جلسه چهارشنبه (۹۴/۶/۱۱) هییت دولت موکول شد.ضمن خسته نباشید به آقای دکتر خادمی آرزوی موفقیت برای جناب آقای دکتر بهرامی داریم”
شخص مورد نظر خود این پیام را کاملا تکذیب کرد اما در باب این پیام که بار تخریبی زیادی علیه شهردار اسبق داشت، ذکر چند نکته ضروری است:
۱ – در حالی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد عملکرد رضایت بخشی دارد و انتقاد شکننده ای نیز به وی وارد نیست و حتی حرفی درباره تغییر وی نیست پس باور کردن و بازنشر چنین پیامی آنهم در این شرایط به راحتی پذیرفتنی نیست و قطعا این چنین جریان سازی هایی یا ذهن ساده و بدون تحلیلی می طلبد و یا تفکری مریض!
۲- انتشار چنین پیام های درباره هر فرد قطعا بار تخریبی دارد چرا که با رد شدن این شایعات انبوهی از پیام های جدید طنز و کنایه و گاها توهین آمیز را در پی دارد.
۳- ریشه مخالفت های برخی جریانات، تفکرات و افراد با آزادی شبکه های مجازی پیام رسان را باید در چنین رفتارهای ناپسند جستجو کرد که براحتی شایعه پراکنی های صورت می گیرد و متاسفانه افکار عمومی نیز بدون تحقیق بازنشر می دهند و اغلب باورشان می شود که ای کاش فرهنگ عمومی همزمان با رشد تکنولوژی بالا برود تا شاهد چنین تبعات تاسف برانگیزی نباشیم.
بهر روی هر چند این پیام با کمی تفکر غیرقابل پذیرش بود و تکذیب هم شد اما تحلیلگران معتقدند دو عامل ممکن است دلیل انتشار چنین پیام تخریبی علیه بهرامی باشد:
اول؛ با توجه به اینکه تیم رسانه ای وابسته به وی پیشتر سابقه انتشار چنین پیام هایی را داشته اند و بارها بخاطر اینکه در نزد افکار عمومی برای وی قدرت لابی و چانه زنی ببخشند از بهرامی به عنوان گزینه اصلی استانداری، معاون عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی، شهردار شیراز و حتی استاندار یکی از استان های همجوار یاد کرده بودند که دیگر این سناریو جواب نمی دهد و گل به خودی است.
دوم؛ انتشار این پیام از سوی رقبا و برای تخریب چهره وی صورت گرفته که مصداق بداخلاقی سیاسی و امری کاملا مذموم و ناجوانمردانه است.
به گزارش بویرنیوز، در برخی شبکه های اجتماعی شنیده می شود این پیام پس از انتشارخبر دیدار بهرامی و تاج گردون منتشر شده است و کسانی که فریب این پیام را خورده بودند، تاج گردون را عامل این انتصاب می دانستند!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160636
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مرادی گفت:

    هر کس در ارزوی نداشته های خود می باشد.

  2. سرابتاوه گفت:

    دای دای ای گپ بلم کوچن دلم.استاندار دولت اصلاحات

  3. نیایش گفت:

    به ماچه

  4. دانشگاه ازاد گفت:

    ایشاالله در میادین المپیاد های علمی حضور پیدا کنید

  5. بویراحمد گفت:

    جناب اقای بهرامی فرموده بودین در صورت اعلام حضور سید باقر موسوی به عنوان رهبر اصلاحات بویراحمد از کاندیداتوری در حوزه بویراحمد کناره گیری خواهید کرد ولی رفتار شما با گعته هایتان هم خوانی ندارد چرا که با حضور در مجلس و دیدار با اقای تاجگردون خلاف این گفتار شما اثبات شد امروز هم خبر استاندار شدن جنابعالی در فضای مجازی افکار عمومی مردم را مشوش کرده . با توجه به سابقه حضور شما در کنار سیاستمدارانی همچون اقای هدایت خواه این ناپختگی سیاسی تا حدی عجیب به نظر می رسد . باشد که ابر تیره کنار برود و روشنایی روز روسیاهان عالم را نمایان کند

  6. سامان پور گفت:

    اتفاقا خادمی از صعیف ترین استانداران کشو ومثل مسعودحسینیست

  7. فرخ گفت:

    دولت تدبیروامید استاندارمعتدل وکارامد وباتجربه میخاد اون هم دکترخادمیه فکررفتنش تاشش سال دیگرنباشید

  8. محسن گفت:

    این مطالب در جهت تخریب دکتر بهرامی هست….بهرامی در حد ملی فکر میکنه چندین پیشنهاد به ایشان در حد معاونت استانداری استان ها شد ولی ایشان به ادامه تحصیل در این چند سال پرداختند(عضو هیئت علمی دانشگاه بودن یعنی دنبال علم هم باشیم همش مسئولیت نیست) بهرامی اگر به حالت بالفعل در حد ملی نیست اما در حالت بالقوه و ژست رفتاری ایشان در حد ملی است……..درود بر همه افرادی که دغدغه رشد منطقه را دارند چه بهرامی و چه هر کسی دیگر با هر اندیشه سیاسی….

    بویر اگر این مطبو نزنی دیگه حتی این سایت را باز نمیکنم

  9. مجید گفت:

    جناب دکتر خادمی استاندار محترم و کاری هستند و استان و کشور رضایت کامل دارن

  10. ظ ج گفت:

    این همه نخبه واقعی در کشور داریم که دنیا ارزوی پذیرش انها را دارند نمیدانم چرا دولت امید از انها به چه دلیل استفاده نمیکند

  11. علی گفت:

    استاندار دکتر خادمی مورد مقبولیت رییس جمهوری و وزارت کشور هست و ایشان حالا حالاها استاندار هستن

  12. ناشناس گفت:

    اقای دکتر بهرامی لیاقت نمایندگی و استانداری را دارند

  13. مهدی گفت:

    به نظر من باید به بهرامی بگن اش یعنی به همین خیال باش …دکتر خادمی فراتر از یک استاندار میباشد فقط بخاطر خدمت به استان خود اینجا ماندگار شده و گرنه اوباید در سطح کلان کشور خدمت میکرد ..

  14. بهنام گفت:

    بویر نیوز چرا این همه از دکتر بهرامی میترسی .هر مطلبی در مورد بهرامی پخش بشه سریع جبهه میگیری .اینها همش نشانه ترس شماست از دکتر بهرامی و جهت تخریب بهرامی دست به هرکاری میزنید ولی بدانید دست شما دیگه برا همه رو شده

  15. بی طرف گفت:

    اقای دکتر بهرامی با تجربه اجرایی خوبی که دارد میتواند در حوزه اجرایی خوش بدرخشد اما نماینده مجلس بایستی پشتوانه ملی بالایی داشته باشد و در پایتخت نفوذ داشته باشد که این پشتوانه را ندارد.

  16. دانشجو گفت:

    ضعیفترین…………

  17. ناشناس گفت:

    اقای دکتر بهرامی یکی از بهترین کاندیدا هستن .وامید وارم که موفق بشه توکل بر خدا.چون شتایستگی این کار رو دارن.

دیدگاه شما