شنبه 7 شهریور 1394 - 14:14

در جشنواره «شب‌های یاسوج» چه مي گذرد؟ (+تصاوير)

گروه اجتماعي – اولین جشنواره تابستانه «شب‌های یاسوج» در مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاري است.

به گزارش «بوير نيوز»، چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته در پارك ساحلي شهر ياسوج اولین جشنواره تابستانه در حال برگزاريست كه 8 استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، بوشهر، کرمان، خراسان، لرستان، گلستان و سمنان به اجراي برنامه هاي جذاب مي پردازند.

1 (1)

این جشنواره كه از از يكم لغایت ۲۷ شهریورماه جاری در حال برگزاريست با هدف توسعه گردشگری، معرفی جاذبه‌های توریستی استان و رونق بخشیدن صنوف مرکز کهگیلویه و بویراحمد است كه در همين راستا هر شب نيز مراسم قرعه كشي برگزار مي شود و هداياي از فروشگاههاي اسپانسر جشنواره به خريداران تعلق مي گيرد كه گردشگران و شهروندان می‎‌توانند از فروشگاه‌های عضو اولین جشنواره تابستانه یاسوج خرید و امتیاز کسب کنند و در قرعه‌کشی برنامه «شب‌های یاسوج» شرکت کنند. (براي نام و آدرس فروشگاها اينجا كليك كنيد)

علاوه بر موسیقی‌های محلی، نمایش طنز، کارناوال‌های شادی برای گردشگران و خانواده‌هایی که در پارک ساحلی حضور دارند، بعد از نماز مغرب و عشاء  صورت مي گيرد و  اجرای خیابانی در بازارها و مکان‌های گردشگری از ديگر برنامه هاي اين جشواره است.

در هفته اول اين برگزاري اين جشنواره خوزستاني ها و كهگيلويه و بويراحمدي ها  به اجراي برنامه پرداختند كه بسيار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت و لحظات شادي را براي مردم رقم زدند.

1 (13)

1 (12)

1 (14)

1 (15)

1 (16)

1 (11)

1 (10)

1 (7)

1-5581 (6)

1 (18)

1 (17)

1 (4)

1 (3)

1 (2)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160572
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. انصاری. گفت:

    اداره کل میراث فرهنگی و کانون سبز قلم نهایت تشکر را داریم

  2. همشهری گفت:

    از کانون سبز قلم سرکار خانم مظفری و آقای قاسمی نهایت تشکر را داریم واقعا دستتون درد نکنه زحمتهای زیادی کشیدید 

  3. احسان گفت:

    افرین بر کانون سبز قلم و افرین بر زوجهای هنرمند و پرکار دستتون درد نکنه شما باعث افتخار استان مایید

  4. دوست گفت:

    از کانو ن سبز قلم و  و معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان که همیشه یار و یاریگر جوانان بود تشکر میکنم  امیدواریم هرساله شاهد چنین برنامه هایی باشیم باتشمر از جوانان خوب و خوش ذوق استانمان خسته نباشید

  5. ناشناس گفت:

    عالیه

دیدگاه شما