پنجشنبه 5 شهریور 1394 - 12:17

سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به چرام+تصاویر

در سومین روز از هفته دولت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مسئولان ارشد استان به شهرستان چرام برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی این شهرستان سفر کردند.

خبرگزاری فارس: سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت به چرام+تصاویر

به گزارش بویرنیوز، در سومین روز از هفته دولت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مسئولان ارشد استان به شهرستان چرام برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی این شهرستان سفر کردند.

سیدموسی خادمی در ابتدای سفر یک روزه خود به مناسبت ولادت امام رضا (ع) به زیارت امامزاده «بی‌بی رشیده»، خواهر بزرگوار امام رضا(ع) رفت و آنجا مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

در مراسم استقبال از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ابراهیم فتاح‌پور فرماندار چرام با بیان اینکه مبنای کار دولت تدبیر و امید عقلانیت و واقع بینی است، اظهار کرد: به یقین طی دو سالی که از عمر این دولت می‌گذرد، منشا خدمات خوبی به خصوص در حوزه عمرانی شده است.

*افتتاح شبکه دیجیتال چرام

در ادامه، کاروان مسئولان استان و شهرستان به سمت افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان حرکت کردند که در این بین، افتتاح فرستنده دیجیتال 20 شبکه‌ای اولین پروژه افتتاحی بود.

*آبرسانی به مسکن مهر چرام

پس از آن، پروژه آبرسانی به مسکن مهر چرام با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و حیاتی در حوزه آب و فاضلاب شهری چرام به دست استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید.

علی لدنی‌نژاد در این آیین گفت: پروژه آب‌رسانی مسکن مهر چرام برای آب‌رسانی به 3 هزار نفر از ساکنان مسکن مهر انجام شده و در آینده نیز آب شرب 5 هزار نفر را تامین می‌کند.

*افتتاح تنها سالن کنفرانس در چرام

افتتاح تنها سالن کنفرانس شهرستان چرام که متعلق به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بود از دیگر پروژه‌هایی افتتاحی در چرام بود که به دست سیدموسی خادمی افتتاح شد.

*دیدار با خانواده شهید قلی‌پور

پس از به پایان رسیدن پروژه‌های افتتاحی بخش مرکزی چرام، کاروان مسئولان به دیدار خانواده شهید قلی‌پور، شهید دولت، در این شهر رفته و به گفت‌وگو پرداختند.

خادمی در این دیدار ضمن صلوات و درود بر روح پاک شهدا و با بیان اینکه ما موظف به تکریم خانواده شهدا هستیم، اظهار کرد: خانواده شهدا نیازمند این تکریم از طرف ما نیستند، بلکه ما نیازمند آنان هستیم تا با دیدارشان انرژی و روحیه‌‌ای جهت فعالیت و خدمت بیشتر به مردم بگیریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهدا به عنوان چراغ‌هایی در راه رشد و توسعه جامعه یاد کرد.

*افتتاح سیلاب سرفاریاب

مقصد بعدی کاروان نماینده دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد، بخش سرفاریاب بود که در آنجا بعد از تجدید میثاق با گلزار مطهر شهدا سرفاریاب، کانال سیلاب این شهر افتتاح شد.

*کلنگ‌زنی پروژه راهدارخانه «جوخانه» چرام

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، پروژه راهدارخانه «جوخانه» چرام کلنگ‌زنی شد.

اعتبار اولیه این پروژه 130 میلیون تومان، زیربنای آن 104 مترمربع است.

در پایان استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته دولت، حدود 15 پروژه با اعتبار حدود 18 میلیارد تومان در چرام افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160310
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ساکن مسکن مهر گفت:

    باسلام یا مردم را هالو حساب کردید یا خودتان را به نفهمی ز ده اید با بامسکن مهر از دو سا ل پیش آب داشت پس اگرنداشت ساکنینین آن به جای اب چه می خوردند

  2. لفو گفت:

    خدایا مارو ببین در شهردهدشت وچرام مرغداری افتتاح میکنند در بویراحمد بزرگراه ودر تهران واصفهان پتروشیمی و سیمانو نفت و….وای برما وجناب بزرگواری که در سی سخت خوش میکذراند در هفته دولت .وای برما واستاندارمان….صدفغان ودرد

دیدگاه شما