سه شنبه 3 شهریور 1394 - 12:47

برگزاری یادمان« حسین پناهی» در کهگیلویه

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: نخستین یادمان حسین پناهی در تاریخ 6 و7 شهریور در دهدشت و سوق برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی پوزش در نشست خبری ویژه برگزاری یادمان «حسین پناهی» در دهدشت افزود: در سالجاری و با ورود رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنب و جوش های زیادی در کارهای فرهنگی شهرستان به وجود آمد که برگزاری یادمان حسین پناهی یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی این اداره است.

وی بیان کرد: برگزاری نخستین یادمان حسین پناهی در تاریخ 6 و 7 شهریور با حضور هنرمندان استانی و شهرستان در دهدشت و سوق برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: افتتاحیه این همایش 6 شهریور ساعت 10 صبح در فرهنگسرای ارشاد دهدشت و اختتامیه آن 7 شهریور در همین فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

پوزش خاطرنشان کرد: هم چنین روز 6 شهریور راس ساعت 8 شب مراسم شب شعر بر روی آرامگاه این هنرمند بزرگ «حسین پناهی» در شهر سوق برگزار خواهد شد.

وی تجلیل از موفق‌ترین هنرمند شهرستان، برگزاری کارگاه آموزشی در بخش شعر و داستان و برگزاری ورک شاپ تخصصی، سخنرانی دکتر حکمت نویسنده کتاب« فیلسوف دیوانه» و سخنرانی دکتر بهرامیان مدیر سایت تخصصی «سارا شعر» را از جمله برنامه‌های دیگر این همایش عنوان کرد.

وی اضافه کرد: تجلیل از خانواده حسین پناهی با اهدای جایزه ادبی از مهم ترین برنامه‌های این همایش است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه از برگزاری نمایشگاه آثار این هنرمند بزرگ در محل برگزاری این همایش خبر داد و اضافه کرد: تمام آثار حسین پناهی خریداری شده و با 25 درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160148
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما