سه شنبه 3 شهریور 1394 - 12:32

افتتاح و بهسازی 20 کیلومتر راه روستایی بویراحمد

 با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان ارشد استانی، پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی بخش مرکزی بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش فارس، عصر امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان ارشد استانی، پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی بخش مرکزی بویراحمد افتتاح شد.

هوشنگ بهره‌مند در این آیین، اظهار کرد: محل اجرای این پروژه چنارستان‌ها، موردرازها، نره‌گاه، محمدآباد، مازه خریده و علی‌آباد هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بویراحمد با بیان اینکه دستگاه بهره‌بردار این پروژه اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد است، عنوان داشت: میزان اعتبارات پروژه بهسازی راه‌های روستایی بویراحمد 3 میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات ماده 180 تامین شده است.

وی، افزود: این پروژه، تعداد 4 هزار خانوار روستایی را زیرپوشش قرار می‌دهد.

بهره‌مند در ادامه با اشاره به پروژه‌های افتتاحی راه و شهرسازی بویراحمد در هفته دولت، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور یاسوج به اقلید به طول 9 کیلومتر، یاسوج به سمیرم به طول 9 کیلومتر و آسفالت محور چاهن به زیلایی را از جمله این پروژه‌ها ذکر کرد.

این مسئول، اضافه کرد: بهسازی و آسفالت محور پوله ـ موشمی ـ بردپهن به طول 10 کیلومتر، بهسازی و آسفالت محور رون به شاه‌غالب به طول 10 کیلومتر، محور باقلادون و بهسازی و آسفالت محور دم عباس ـ آبریز و آبمورد از دیگر پروژه‌های افتتاحی بویراحمد در هفته دولت است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بویراحمد در پایان از اقدامات دولت در حوزه راه و شهرسازی در کهگیلویه و بویراحمد ابراز خرسندی کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160133
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما