دوشنبه 2 شهریور 1394 - 3:15

حادثه ای وحشتناک برای خواننده کهگیلویه و بویراحمدی + تصاویر

کورش رضوانی فر خواننده محبوب کهگیلویه و بویراحمد بامدادسه شنبه هفته پیش بر اثر سانحه رانندگی به شدت مصدوم و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهیدرجایی درشهر شیراز منتقل شد.

به گزارش راک نیوز از شیراز ، این حادثه درساعت حدودا 30 دقیقه بامدادسه شنبه درجاده شیراز یاسوج رخ داد

حادثه ای وحشتناک برای خواننده محبوب کهگیلویه و بویراحمدی + تصاویر

علت سانحه خواب آلودگی راننده وعدم توانایی درکنترل خودرو بوده که پس از انحراف از مسیر اصلی با حاشیه جاده برخورد و بر اثر ترکیدگی لاستیک جلوی پژو 405 واژگون گردید.

خواننده محبوب کهگیلویه و بویراحمد ی از ناحیه سر و گردن و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شدید گردیدکه با توجه به اظهار نظرهای پزشکان گوش وی نیاز به پیوند دارد.

حادثه ای وحشتناک برای خواننده محبوب کهگیلویه و بویراحمدی + تصاویر

کورش رضوانی فر خواننده فولکلور بویراحمدی  آلبوم های زیادی در کارنامه کاری خود دارد که شاخص ترین اثر این هنرمند آلبوم ایل احساس می باشد.

وی متولد 27/7/1350روستای تلزالی از توابع شهرستان بویراحمد است. بنا به علاقه فراوان به فرهنگ و هنر و موسیقی فولکلور (محلی) قوم لر به فعالیت جدی در این زمینه پرداخت تا اینکه به تدریج برای معرفی زبان و گویش استان کهگیلویه و بویراحمد قطعه موسیقی علی بی علی بی را برای اولین بار در رسانه ملی در شبکه یک در سال 76 در برنامه صبح به خیر ایران اجرا نمود و بعد از آن به فکر اولین آلبوم رسمی خود در زمینه شهدای کربلا تحت عنوان ماه هاشمی که تهیه و تولید آن را خود به عهده داشت افتاد. این اثر در جنوب کشور مورد استقبال فراوان قرار گرفت. بعد از آن آلبوم های شیون افتو، یاس نینوا، مظلوم عالم، ایل احساس، عامه زینب، رخش بی سوار، دا، درد گرون و شرم او را تهیه نمود. در اردیبهشت سال 1389 به دعوت از خواهر خواندگی اروپا و ایران در کشور های آلمان، سوئد، سوئیس، فرانسه، ایتالیا به اجرای کنسرت پرداخت. از دیگر فعالیت های ایشان اجرا های کنسرت در تالار وحدت، کاخ سعد آباد، کاخ نیاوران، ارگ آزادی، کرمان، اصفهان، اهواز، شیراز ، بند عباس، بوشهر، بندر امام، بهبهان و یاسوج و حضور در شبکه های یه ، دو ، سه، شبکه شما، شبکه جام یک، دو، سه، شبکه تهران، شبکه افلاک، شبکه دنا، شبکه زاگرس، شبکه جهانبین و دیگر شبکه های استانی کشور است.

 

به عنوان چهره ماندگار عشایر ایران در فرهنگستان هنر تهران و عشایر کرمان از ایشان تجلیل به عمل آمد.

 

وی در جشنواره روستا مقام اول در جنوب ایران را کسب نموده و در جشنواره بین المللی عشایر ایران در نمایشگاه بین المللی ایران که بهمن ماه 91 در تهران برگزار شد جزء خواننده های برتر عشایر ایران با حضور هیئت دولت در افتتاحیه و اختتامیه به عنوان برگزیده گان اجرا نمود. همچنین خواننده فیلم سینمایی کی لهراس، مستند گبه، داستانی خروس و یک قدم تا دنا است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160030
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم درونگ گفت:

    خیلی تاسف خوردم. انشالا به زودی بهتر شوید و مشتاق دیدار دوباره .استان ما متاسفانه انسان های حسودی داره که از پیشرفت هم استانی خودش میرنجه .و عامل پس رفت ما همینه حماقت .

  2. ناشناس گفت:

    خدا شفایش دهد

  3. کاروانیان گفت:

    از خدای متعال برای این عزیز آرزوی سلامتی وتندرستی داریم شما که آدم عاقلی بودید حداقل اب به صورتت میزدی یا یه گوشه کنار میزدی می خوابیدی چه عجله ای بود کورش خان

  4. لر گفت:

    اخخخییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  5. از دوستان گفت:

    خداوندا به ایبشان شفا عنایت بفرماید

  6. ناشناس گفت:

    خداشفاش بده

  7. ناشناس گفت:

    خدا شفا بده انشاالله

دیدگاه شما