دوشنبه 2 شهریور 1394 - 2:00

واکنش تند احمدی نژاد به اظهارات احمدی مقدم

دفتر احمدی نژاد مطالب برخی از رسانه ها که به نقل از اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده سابق نیروی انتظامی به احمدی نژاد رئیس جمهور سابق نسبت داده شده را خلاف واقع عنوان کرد.

به گزارش بویرنیوز، متن اطلاعیه روابط عمومی دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از آنجا که برخی از رسانه ها به نقل از آقای اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی، مطالب بی اساسی را در موضوع انتخابات سال ۱۳۸۸ و حوادث بعدی آن به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق منتسب کرده اند، شایسته تاکید می داند که اینگونه مطالب، کاملا خلاف واقع و نادرست است.

ضمن تکذیب مطالب منسوبه که معلوم نیست با چه هدف و انگیزه ای اعلام شده است ، تاکید می نماید که افرادی با مسئولیت های ایشان، اساسا در جایگاه ارائه مشورت به رئیس دولتهای نهم و دهم در موضوعات سیاسی و انتخاباتی قرار نداشتند. گرچه سیاق مطالب نگارش شده نیز به روشنی حاکی از بی پایه و اساس بودن آن است.

انتظار می رود رسانه ها در انتشار مطالب و افراد در نسبت دادن مطالب به دیگران ، موازین قانونی و اصول اخلاقی را رعایت کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160008
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهرداد گفت:

    جناب احمدي نژاد از قديم گفتن گهي زين به پشت و گهي پشت به زين. يادت هست چقدر دروغ به خورد ملت دادي ونخبگان كشور دادشان درآمد و تو فقط به دروغ ميگفتي بگم بگم بگم. حالا به شرطي كه احمدي مقدم هم دروغ گفته باشه كه صد البته راسته. حالا به قول خودت كجاي كي سوخت. ممه كي را للو خورد……

  2. دانیال آریایی گفت:

    احمدی نژاد عامل بدبختی و نابودی ایران شد . روزگاری ما با کشورهایی مانند امارات و قطر با سیستم فرمانروایی و با قدرت و شوکت صحبت میکردیم و آنان مانند یک موش از شیرهای ایرانی میترسیدند اما حالا ؟؟؟؟؟ کشور کوچکی مانند گوام به تیم فوتبال ایران ویزا نمیدهد و ما هم دلخوش به این هستیم که یک آدم ماجرا جو و ساختار شکنی مانند احمدی نژاد این را گفت یا آن را گفت ؟؟؟؟؟؟!!!!

  3. ز گفت:

    همه اش تکذیب می کند اقا محمود

  4. مردم گفت:

    این دغل دوستان که میبینی / مگسانند گردشیرینی!! این آقایان هرکه بیاد پاچه خواری میکنند بعدش که رفت تهمت و دروغ بهش میچسبانند !!فردا که آقای روحانی رفت باز خواهند گفت که روحانی چنین کرد و چنان کرد ولی باز احمدی نژاد فرشته خواهد شد !!!

  5. معترض گفت:

    یعنی میفرمائید خس وخاشاک پنداشتن مردم در روز جشن پیروزی دروغ بود به مردم توهین کردی ریختند تو خیابان وبه رفتار شما اعتراض کردند نه به نظام وحکومت بعداز آن چی آیا به نخبگان اقتصادی سیاسی وفرهنگی وعلمی اهمیت دادی اونارا به باد مسخره گرفتی مغرور شده بودی به طوریکه به مراجع دعظام هم بی احترامی میکردی وکار به جایی رسید که نامه حضرت آقا را پرت کردی گوشه میز وبهائی بهش ندادی وآن وضعیت رادر کشور درست کردی که نتیجه اش تحریم تهدید فقر بیچارگی بیکاری دزدی اطرافیانت بوجود آوردن امثال رحیمی ها زنجانیها بقائی ها ودر آینده بیشتر میشنویم

  6. ناشناس گفت:

    جهنمش تند بی بویر؟،فقط تکذیبش کرد

دیدگاه شما