یکشنبه 1 شهریور 1394 - 0:07

نحوه شیک پوشی در دوران بارداری

برای انتخاب لباس در دوران بارداری بهتر است به جز راحتی، به شیک بودن آن هم توجه کنیدتکنیک شیک پوشی در بارداری, لباس پوشیدن در بارداری
بعضی از خانم‌ها زمان بارداری، مدل و زیبایی لباس را فراموش می‌کنند در حالی که موقع انتخاب لباس در این دوران بهتر است به جز راحتی، به شیک بودن آن هم توجه کنید.
مثلا بد نیست بدانید لباس هفته چهاردهم برای هفته نهم مناسب نیست یا در دو سه ماه اول کدام لباس‌ها می‌تواند تا حدی انحنای شکم را بپوشاند. یک طراح لباس چند راهکار ساده برای شیک‌پوشی و خوش لباسی در مراحل مختلف دوران بارداری ارائه داده است. با ما همراه باشید.

سه ماه اول بارداری منهای لباس‌های تنگ
یشتر خانم‌ها دوست ندارند تا پیش از دو ماهگی دیگران متوجه بارداری آنها شوند. پس باید لباس‌های خیلی تنگ و چسبان را کنار بگذارید، نگاهی به کمد خود بیندازید و لباس‌هایی را انتخاب و استفاده کنید که روی شکم، باسن و ران‌ها را می‌پوشانند؛ مثلا ژاکت‌های ریزبافت، دامن‌هایی که در بالا تنگ و پایین گشاد هستند یا پیراهن و تی‌شرت‌های پوشیده بپوشید. این لباس‌ها باعث می‌شوند چند کیلو اضافه وزنتان خیلی به چشم نیاید.

همچنین تاپ‌های بلوز دار یا بلوزهایی که کمربند دارند از دیگر انتخاب‌های مناسب سه ماه اول بارداری هستند. یادتان باشد پارچه لباس‌های شل روی شکم می‌افتد اما استفاده از یک کمربند باعث می شود لباس خوش دوخت‌تر به نظر برسد و خیلی گشاد و آویزان نباشد. با این نوع بلوزها می‌توانید شلوار جین بوت کات (دمپا) بپوشید تا کاملا شیک به نظر برسید.

برای پوشیدن لباس‌های بارداری آماده نیستید!
بعد از چند ماه مشکل اینجاست که شکم خانم باردار به قدری بزرگ شده که لباس‌های پیش از بارداری دیگر اندازه او نیستند. بعد از این باید گزینه‌های جدیدی به کمد لباس خود اضافه کنید؛ مثلا کمربندهای کشی یا باندهای مخصوص بارداری بخرید که بالای شلوار بسته می‌شوند و هیچ دکمه یا زیپی ندارند. چنین کمربندهایی شلوار جین را بدون دکمه نگه می‌دارند و کسی هم متوجه این تغییر نمی‌شود. در شرایط اضطراری می‌توانید از باندهای کشی استفاده کنید و آن را در سوراخ دکمه بپیچانید تا کاربرد مشابه آن را داشته باشد.

مشکلی به نام تپلی!
در ماه‌های اول تصور می‌کنید که چاق و تپل به نظر می‌رسید اما هنوز برای این نگرانی‌ها زود است. در این مرحله کمی چاق می‌شوید ولی آن قدر نیست که به خاطر آن ناراحت باشید. برای اینکه اعتماد به نفس خود را از دست ندهید بهتر است لباس تنگ نپوشید چون به هیچ وجه زیبا نیست. همچنین از پوشیدن بالاتنه‌های پر چین خودداری کنید. به عنوان مثال دنبال تاپ‌هایی باشید که کوتاه نیستند و همچنان شما را روی فرم نشان می‌دهند. حتی تونیک انتخاب مناسبی است چون شانه و بازوهای شما را می‌پوشاند و باعث می‌شود اضافه وزن‌تان کمتر دیده شود.

لباس بارداری به شرط سایز مناسب!
هر چند دوران بارداری با اضافه وزن همراه است اما این چاق شدن نباید اعتماد به نفس شما را از بین ببرد. از طرفی به عنوان یک خانم باردار هرگز، هرگز و هرگز دنبال لباس‌های گشاد و بی‌قواره نباشید بلکه لباس حاملگی منطبق با سایز و سلیقه‌تان بخرید. بد نیست بدانید اینترنت پر است از عکس‌های لباس‌های بارداری زیبا و البته مناسب مهمانی و عکس‌های آتلیه‌ای.

 

منبع : ninisite.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=159842
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما