جمعه 23 مرداد 1394 - 16:35

دومین همایش دوچرخه سواری در یاسوج برگزار می شود (+زمان و مکان)

وی گفت: این دومین همایش دوچرخه سواری در شهر یاسوج است که توسط هیئت دوچره سواری در مرداد ماه امسال برگزار می شود.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، دوچرخه سوارن این استان مسیری سه کیلومتری را رکاب می زنند.

IMG-20150807-WA0008به گزارش روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری، فرج اله زارعی با اعلام این خبر گفت: این همایش روز ۲۵ مرداد همزمان با سالروز ورود اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن، از پارک مهرورزی شهر یاسوج آغاز می شود و دوچرخه سواران بعد از عبور مسیر تعیین شده و با گذشتن از خیابان ساحلی به سمت گلزار شهدا یاسوج در جوار مزار مطهر شهیدان از خط پایان خواهند گذشت.

وی با بیان اینکه هدف از این برنامه پاسداشت یاد و خاطره دلاوران هشت سال جنگ نابرابر تحمیلی است، خاطرنشان کرد: ورزش، بخصوص دوچرخه سواری باعث شادابی جسم انسان می شود و وقتی ورزش کردن به مناسبت ادای احترام به دلاوران این مرز و بوم باشد، قطعا تاثیرات روحی مثبتی نیز خواهد داشت.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان تصریح کرد: این همایش روز ۲۵ مرداد ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر با حضو مسئولان ارشد استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه مقارن با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها می باشد، برنامه های جنبی نیز در گرفته شده است.

 فرج اله زارعی با تاکید بر اینکه در پایان این مراسم دوچرخه سواران با اهدای گل به مقام شاخص شهیدان ادای احترام می کنند از مردم شهیدپرور و ورزش دوست برای شرکت در این همایش دعوت کرد.

وی گفت: این دومین همایش دوچرخه سواری در شهر یاسوج است که توسط هیئت دوچره سواری در مرداد ماه امسال برگزار می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=158974
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    دلتون خوشه

    • هم شهری گفت:

      واقعا تازم است که ای همایش ها درشهر یاسوج برگزار بشه و امیدواریم با حضور اقای زارعی که ادم بسیار فعالی میباشن این همایش ها تداوم داشته باشه

  2. خسروخان گفت:

    زارع مرد عمل دوست داریم

  3. بهنام ن گفت:

    بنازمت اقای زارعی که همچین کار بزرگی را انجام دادند

  4. mehran گفت:

    فرج جون دوست داریم

  5. کشواد گفت:

    هوففففففففففففففففف

  6. بقال گفت:

    آبدارچی…رییس خدمات…رییس هییت دوچرخه سواری….نمایندگی مجلس….خدا

  7. ز گفت:

    اسم جهانیش بگو کشواد

  8. عبدالله گفت:

    حاجی کوتاه نیو

دیدگاه شما