جمعه 23 مرداد 1394 - 2:18

شکست سنگین سرخپوشان در نصف جهان

شاگردان حسین فرکی موفق شدند با نتیجه 4 بر دو پرسپولیس را شکست بدهند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ؛ این بازی برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار بود. شاگردان فرکی می خواستند از سومین بازی خود سومین برد را کسب کنند و از طرفی برانکو باید به شرایز بد دو هفته اول پایان می داد.نیمه اول مسابقه سراسر التهاب و هیجان برای طرفداران دو تیم بود. در حالی که دو تیم در حال محک زدن یکدیگر بودند ، سپاهان روی یک ضد حمله سریع توسط احسان حاج صفی به گل رسید. گل حاج صفی با یک شوت رو پا و به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رسید. شادی سپاهانی ها خیلی طول نکشید و مهدی طارمی 5 دقیقه بعد از گل حاج صفی روی یک حرکت انفرادی بسیار زیبا دروازه شهاب گردان را باز کرد. بعد از این گل بازی کمی افت کرد. اما یک لحظه خالی شدن سمت چپ خط دفاعی سپاهان توسط گردانی کافی بود تا علیپور با یک استارت سریع و دیدنی و جا گذاشتن گردان توپ را به عالیشاه برساند تا این بازیکن دروازه خالی سپاهان را باز کند.

حرکت علیپور انقدر زیبا بود که همه را یاد استارت سریع گرت بیل در مقابل بارسلونا بیندازد. بعد از این که پرسپولیس پیش افتاد ، زرد پوشان اصفهانی فقط حمله کردند و روی یک ارسال از راست با اشتباه اومانیا به گل رسیدند. دفاع با تجربه پرسپولیس که اولین بازی خود در این فصل برای تیمش را تجربه می کرد با یک گل به خودی بازی را به تساوی کشاند و کار هم تیمی هایش را سخت کرد. دیگر نکته مهم نیمه اول درگیری بود که بین بازیکنان دو تیم در دقیقه 36 اتفاق افتاد. این در گیری در شرایطی به پایان رسید که خلعتبری و علی کریمی از سپاهان و کامیابی نیا از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شدند.

نیمه دوم هم مثل نیمه اول با برتری سپاهان آغاز شد. دقیقه 56 مهرداد کفشگری با یک اشتباه توپ را به حریف سپرد و وقتی حاج صفی در موحطه جریمه صاحب توپ شد با خطا او را متوقف کرد و یک کارت زرد هم گرفت تا اشتباه خود را تکمیل کند. ضربه پنالتی سپاهانی ها توسط کاپیتان این تیم ، هادی عقیلی به گل تبدیل شد تا نتیجه 3 بر 2 شود. در ادامه پرسپولیس چند حمله نصفه و نیمه داشت اما به گل نرسید. دقیقه 73 حرکت زیبای حاج صفی ، رسول نویدکیا را در برابر دروازه خالی صادقی قرار داد اما محمد انصاری که جانشین حیدریه شده بود جلوی گل شدن این توپ را گرفت. دقیقه 75 در یک صحنه مشکوک خطای پنالتی روی کامیابی نیا گرفته نشد تا برانکو به شدت عصبانی شود. برانکو در اواسط این نیمه از خرید جدید خود ، بنگستون هم رونمایی کرد. این تعویض هم برای پرسپولیس فایده ای نداشت. در دقیقه 80 کمال کامیابی نیا که تا آن لحظه خوب جنگیده بود با یک پاس به عقب اشتباه خلعتبری را در موقعیت گلزنی قرار داد. این مهاجم هم از فرصتی که نصیبش شده بود بهترین استفاده را کرد و اختلاف را به دو گل رساند. نکته جالب خوشحالی بعد از گل این بازیکن بود که قول هم داده بود این کار را انجام می دهد. در نهایت بازی با همان نتیجه 4 بر 2 به سود سپاهان به پایان رسید تا ناکامی های برانکو و پرسپولیس ادامه داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=158946
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. داریوش گفت:

    باسلام  آیا آقایان مسولین پرسپولیس گل به خودی یا بازیهای ضعیف اومانیا درفصل قبل وجام باشگاههای آسیا رو ندیدن که دوباره اورو حفظ کردن با سید جلال با تعصب ترجیح دادن واقعا دارن به پرسپولیس وما هواداران خیانت میکنن وباید اعدامشون کرد خداوکیلی حکمشون خیانت واعدام حقشونه

دیدگاه شما