جمعه 16 مرداد 1394 - 21:44

برنامه مردمی پاکسازی طبیعت پارک آبشار یاسوج +تصاویر

با حضور جوانان دوست‌دار طبیعت و شهردار یاسوج، برنامه مردمی پاکسازی طبیعت پارک آبشار یاسوج از زباله انجام شد.

خبرگزاری فارس: برنامه مردمی پاکسازی طبیعت پارک آبشار یاسوج از زباله +تصاویر

به گزارش بویرنیوز، صبح امروز تعدادی از جوانان دغدغه‌مند طبیعت به همراه شهردار یاسوج و جمعی از پرسنل شهرداری پایتخت طبیعت ایران برنامه مردمی پاکسازی طبیعت پارک آبشار از زباله را انجام دادند.

در این برنامه که از ورودی پارک آبشار یاسوج از مقابل امامزاده عبدالله (ع) آغاز شد تعداد بسیار زیادی از جوانان دوستدار طبیعت این برنامه را در سطح گسترده‌ای انجام دادند.

پس از برگزاری این برنامه، افراد حاضر با اجتماع در محل نمازخانه پارک آبشار در خصوص موضوع پاکسازی طبیعت از زباله‌ها با مسئولان امور شهری یاسوج بحث و تبادل نظر کردند.

محمدعلی جاوید شهردار یاسوج در این آیین با بیان اینکه شهر یاسوج مقصد گردشگری برای استان‌های همجوار و بسیاری از استان‌های جنوبی است، اظهار کرد: به دلیل نزدیکی شهر یاسوج به استان‌های جنوبی در فصل تابستان مهمانان و مسافران زیادی به این شهر وارد می‌شوند که باید تصویری زیبا از شهر خودمان را برای آن‌ها خلق کنیم.

شهردار یاسوج با قدردانی از جوانانی که برای طبیعت دل می‌سوزانند، تصریح کرد: آینده کشور متعلق به چنین جوانانی است که برای طبیعت و محیط زیست خود دل می‌سوزانند و این‌ها در آینده مسئولانی مسئولیت‌پذیر خواهند بود.


جوانان و مسئولان شهرداری یاسوج در حال جمع‌آوری زباله

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=158316
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یلدا گفت:

    چه کارخوبی آفرین توسی سخت هم فکرکنم انجام شده این کار ولی ما خبردارنشدیم درحالی که دوس داشتیم تواین کارخیرباشیم چطوربایداطلاع پیداکنیم ازاین برنامه ها؟؟؟؟؟؟ اگه کسی اطلاع داره لطفا راهنمایی کنه

  2. علی گفت:

    واقعا احسنت داره..
    کار ارزشمند دوستداران طبیعت..
    مرحبا.. انشااله که گاهگاهی تکرار شه..
    کار ارزشمند مسوول فرهنگی شهرداری… درود

  3. ناشناس گفت:

    بویر اگر راست جمع نظرها را منتشر کن

  4. حسین گفت:

    بازهم افرین به شهردار .خسته نباشی

  5. ناشناس گفت:

    چند بار مردم پاکسازیش کنن فرهنگ گردشگری پایینه.اشغال رو میشه جمع کرد تخریبهای صورت گرفته رو چکار میشه کرد . تبلیغ مناطق گردشگری بدون زیرساخت فیزیکی و فرهنگی ثمرش جز نابودی طبیعت نیست.

دیدگاه شما