جمعه 16 مرداد 1394 - 11:47

روش‌های ساده برای تناسب اندام

واقعیت این است که خیلی از افراد چاق ،بیش از نیاز واقعی شان غذامی خورند وبه همین دلیل ،مدام دچار افزایش وزن هستند.

به گزارش بویرنیوز؛ واقعیت این است که خیلی از افراد چاق ،بیش از نیاز واقعی شان غذامی خورند وبه همین دلیل ،مدام دچار افزایش وزن هستند.برای این افراد،کم خوری یکی ازکار های سخت است واین ، البته بیش از آن که علت فیزیولوژیک داشته باشد، منشاً روانی دارد :مگرمی شود کم خورد؟ا گرشما هم ازاین گروه هستید، این دو راه را برای کم خوردن تجربه کنید:
۱- بشقاب غذای خود را  از میان بشقاب های کم عمق انتخاب کنید .این طوری، ناگزیر غذای کمتری را در بشقاب تان خواهید ریخت ، بدون آنکه کم بودنش را چندان احساس کنید. غذا را در همه سطح بشقاب بریزید.

۲- به جای قاشق غذا خوری، از قاشق چای خوری برای غذاخوردن استفاده کنید . بدن شما در طول سال ها، ناخود آگاه به تعداد قاشق ها عادت کرده است. شاید باور نکنید ولی یکی از فاکتورهای موثر در سیری،  تعداد  قاشق هایی است که به دهان می برید، نه الزاما حجم غذا !
بنابراین ، اگر شما قبل از این  ، با ۳۰  قاشق  غذا خوری سیرمی شدید ، این بار با ۳۰ قاشق چایخوری سیرخواهید شد یا حداکثر ۴۰ قاشق که ازحجم غذای قبلی کمتر است.

موقع غذا خوردن ، مدام به قاشق کوچک تان نگاه نکنید و تا غذا را به طور کامل نبلعیده اید،

قاشق جدید را پر نکنید و به سمت دهان نبرید . ممکن است در اوایل کار ، کمی برای تان سخت باشد ،ولی به زودی متوجه خواهید شد که با حجم کم غذا سیر می شوید و نه تنها هیچ کمبودی احساس نمی کنید، بلکه لذت سبکی بعد از غذا را هم درخواهید یافت و البته، کاهش تدریجی وزن وتثبیت دروزن استاندارد را نیز خواهید دید./باشگاه

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=158279
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما