چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 11:26

بزرگترین همایش دوچرخه سواری جنوب کشور در یاسوج با اهدا دوچرخه/ مسئولان دوچرخه سواري مي كنند (+زمان و مکان)

جوايز نفيسي از جمله 14 دستگاه دوچرخه نفيس و تعدادي كارت هديه و لباس ورزشي به قيد قرعه به شركت كنندگان اهدا خواهد شد.

گروه ورزشی – رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بزرگترین همایش  دوچرخه سواری جنوب کشور در یاسوج خبر داد.

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری، فرج الله زارعی با اعلام این خبر گفت: روز جمعه 16 مرداد همایش بزرگ دوچرخه سواری بمناسب گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان در هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با شعار “جامعه ای سالم و با نشاط و شهری کم ترافیک و بدون دود با دوچرخه سواری” ساعت 8 و 30 دقیقه صبح از فلکه جهاد شهر یاسوج شروع می شود و شرکت کنندگان با دوچرخه های خود تا میدان معلم (راهنمایی) رکاب خواهند زد.

زارعی با اشاره به اینکه این همایش بصورت خانوادگی برگزار می شود و شرکت برای عموم آزاد است، بیان داشت: با توجه به اینکه در سال های گذشته ورزش مفرح و سودمند در استان کهگیلویه و بویراحمد به انزوا رفته بود با برگزاری این همایش تلاش خواهیم کرد تا این ورزش را در میان خانواده های استان رواج دهیم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گسترش ورزش دوچرخه سواری در میان کارکنان ادارات دولتی و همچنین بانوان یکی دیگر از اهداف این همایش است و در حركتي نمادين تعدادي از مسئولين نيز در اين همايش مسير مشخص شده را ركاب خواهند زد.

زارعي با بيان اينكه جوايزي به شركت كنندگان اهدا خواهد شد، افزود: جوايز نفيسي از جمله 14 دستگاه دوچرخه نفيس و تعدادي كارت هديه و لباس ورزشي به قيد قرعه به شركت كنندگان اهدا خواهد شد.

فرج الله زارعی با تاکید به اینکه برای احیای این ورزش مسئولان و علاقمندان زیادی همکاری کردند، بیان داشت: لازم می دانم از نماینده محترم مردم شهرستان های بویراحمد و دنا، استاندار محترم، فرماندار محترم شهرستان بویراحمد، ریاست محترم اداره کل ورزش و جوانان، معاونت محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، رئیس محترم مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، مديرعامل محترم شركت توزيع نيروي برق، نیروی محترم انتظامی و راهنمایی و رانندگی، رئیس محترم بنیاد شهید شهرستان بویراحمد، كلينك دندانپزشكي دكتر زاده باقري، كلينك دندانپزشكيدكتر امين يوسفي، صدا و سيما و اصحاب محترم رسانه و ساير عزيزان كه براي برگزاري هرچه باشكوه تر اين همايش همكاري داشتند كمال تشكر و قدرداني را داشته باشم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد در پايان گفت: از كليه مردم ورزش دوست و علاقمند استان به ورزش مفرح دوچرخ سواري و اصحاب محترم رسانه براي حضور در اين همايش بزرگ دعوت بعمل مي آيد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=158071
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    با سلام ،لطف بفرمایید مسیر مسابقه رو برعکس نمایید تا حداقل مسئولان به نفس زدن بیفتن

دیدگاه شما