سه شنبه 13 مرداد 1394 - 3:15

نقش محوری در توسعه سیمان مارگون را چه کسی ایفا می کند؟؛ جایگاه سیمان مارگون در اقتصاد منطقه

وی افزود: نقش محوری و کلیدی بانک سپه در پیشرفت کارخانه سیمان مارگون کاملا مشهود است.

گروه اقتصادی– مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه هلال گستر خاورمیانه گفت: نقش محوری و کلیدی بانک سپه در پیشرفت کارخانه سیمان مارگون کاملا مشهود است و این بانک در تصویب و پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی سهم بسزایی در حمایت از پروژه و تامین نقدینگی داشته است.

نجاتی فهیمی

حسین نجاتی فهیمی در گفتگو با «بویر نیوز»، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی کارخانه سیمان مارگون بیان داشت: با توجه به روند کار فاز اول کارخانه مهرماه امسال و فاز دوم آن نیز اسفندماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه ساخت این کارخانه باعث رونق بازار اشتغال بخش حمل و نقل، دفاتر باربری، کارگاههای تولید بتن و تسریع در اجرای طرحهای عمرانی خواهد شد، ابراز داشت: این کارخانه ۱۵۰ نفر اشتغال مستقیم و ۱۵۰۰ اشتغال غیرمستقیم ایجاد می کند.

نجاتی فهیمی اظهار داشت: کارخانه سیمان مارگون با ظرفیت تولید سه هزار و ۳۰۰ تن در روز نقشی اثرگذار در اشتغال و تولید منطقه دارد.

مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه هلال گستر خاورمیانه با تاکید بر نقش برجسته بانک سپه در به ثمر نشستن این پروژه مهم گفت: بانک سپه به عنوان حامی کارخانجات سیمان که بانک عامل این پروژه نیز می باشد در تصویب و پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی سهم بسزایی در حمایت از پروژه و تامین نقدینگی داشته است.

وی افزود: نقش محوری و کلیدی بانک سپه در پیشرفت کارخانه سیمان مارگون کاملا مشهود است.

index

حسین نجاتی فهیمی با اشاره به از مشکلات این پروژه عنوان کرد: صنعتی نبودن و عدم دسترسی به نیروی متخصص مورد نیاز در مناطق اطراف، دوری از مراکز بازارهای حمایت کننده، پیش بینی مشکل فروش و اخذ سهم از بازار منطقه، ازدیاد متقاضی کار و ظرفیت محدود کارخانه در جذب نیرو، مشکلات دسترسی به بازارهای تامین نیاز کارخانه، عدم وجود امکانات رفاهی پرسنلی و شرایط اقلیمی سخت در منطقه از جمله مشکلات این پروژه هستند.

مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه هلال گستر خاورمیانه در پایان گفت: امیدواریم مسئولان استان در کمک رساندن به پروژه از جمله تامین آب، تعریض و ایمن سازی جاده، ساخت دسترسی کارخانه به جاده اصلی و رفع معارض احتمالی همکاری لازم را به عمل آورند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157946
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مشتري گفت:

    بانك سپه در استان واقعا از بانكهاي خوب وطرحهاي زيادي را اجرا نموده است .من وام توسعه ملي گرفته ام واقعا داراي پرسنل اعتباري خوب وكارشناسي توانمند است

  2. ناشناس گفت:

    درود بر  دکتر تقوی نژاد  مدیر  بانک سپه 

  3. کریمی گفت:

    من نمیدونم واقعا اگه اینطوره و بانک سپه حامی شده تو استان محروم ما این کار خوب بشه چرا بعضیا اینقد جو تخریبی علیه اقای تقوی نژاد مدیر شایسته هم استانی راه انداختن؟ به نظر میاد فقط حسادت در میان باشه و بس

  4. مارگونی گفت:

    جناب مهندس ضمن تشکر از زحمات وتلاشهای شما شما که همه کارهایتان بر اساس قانون است لطفاًاستخدام نیروهایتان رانیز مدیریت کنید ممنون

دیدگاه شما