سه شنبه 13 مرداد 1394 - 3:04

پشت پرده برکناری معاون پشتیبانی راه و شهرسازی؛ در کشورهای عقب مانده هم اینگونه برخورد نمی شود!

فعلا هیچ برنامه ای ندارم و می خواهم بعد از چند سال مسئولیت کمی استراحت کنم و علاقمندم وقتم را در محیط علمی و دانشگاهی صرف کنم.

گروه اقتصادی / حوزه راه و مسکن – معاون سابق توسعه و پشتیبانی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نحوه برکناری اش، گفت: فکر می کنم در کشورهای عقب مانده و جهان سوم آفریقایی هم با هیچ مدیر و معاونی اینگونه برخورد نمی کند.

1 (4)

غفار حسن زاده در گفتگو با «بویر نیوز»، با بیان اینکه پس از دو هفته کار کردن با آقای فدایی متوجه اختلافات جدی و عمیق با ایشان شدم، خاطرنشان کرد: با توجه به روحیات خودم و اختلافات در نحوه انجام کار خیلی زود متوجه شدم نمی توانم با ایشان کار کنم اما بخاطر مشکلات گسترده و عدیده در اداره راه و شهرسازی و همچنین تجربه ۱۸ ساله ام در حوزه مالی سعی کردم فعلا بخاطر پیشبرد کار مردم و همکاران بصورت بصورت کجدار و مریز به کارم ادامه دهم.

وی با تشریح روند تغییرات در حوزه معاونت توسعه و پشتیبانی، ابراز داشت: شنبه شب از سوی دفتر مدیرکل تماس گرفتند و اعلام کردند که فردا ساعت ۷ و  ۳۰ دقیق جلسه شورای مدیران برگزار می شود و با توجه به اینکه آقای فدایی ماموریت خارج استان بودند و بنده را نیز به عنوان جانشین تعیین کرده بودند، اظهار تعجب کردم که مگر می شود بدون حضور ایشان جلسه برگزار شود که اعلام داشتند اتفاقا جلسه تودیع خودتان است و معاون جدید معرفی می شوند.

حسن زاده بیان داشت: روز بعد هم به علت اینکه آقای فدایی حضور نداشتند و باید خیلی از مسائل از جمله ایرادات و اشکالات کاریشان را محترمانه به ایشان می گفتم و به همین خاطر در جلسه تودیع و معارفه ای که خیلی سخیف و غیراخلاقی بود، حضور نیافتم.

معاون سابق توسعه و پشتیبانی اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به نحوه برکناری اش که با تماس تلفنی بود، گفت: فکر می کنم در کشورهای عقب مانده و جهان سوم آفریقایی هم با هیچ مدیر و معاونی اینگونه برخورد نمی شود و این حرکت را توهین به خودم و تمام مدیران و مردم استان می دانم.

غفار حسن زاده با اشاره به تماس های دوستان و همکارانش در خصوص نحوه تغییرش گفت: با توجه به اینکه جامعه ورزشی و قشر دانشگاهی از بنده شناخت دارند تماس های مکرری داشتند که مگر چه اتفاقی افتاده بود که بدین شکل عمل شد!؟

وی درباره مقصد بعدی کاری خود و همچنین شایعاتی از حضور ایشان در سمت های دیگری گفت: فعلا هیچ برنامه ای ندارم و می خواهم بعد از چند سال مسئولیت کمی استراحت کنم و علاقمندم وقتم را در محیط علمی و دانشگاهی صرف کنم.

به گزارش «بویر نیوز»،  اسفندماه سال ۹۳  سید سعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی بخاطر تلاش ها و اقدامات غفار حسن زاده با اهدا لوح سپاس از وی تجلیل شد.

همچنین سال ۹۲ نیز سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با اهدای لوحی ایشان را به عنوان مدیر برتر حوزه راه و شهرسازی معرفی کرد.

گفتگو: محمود صبوری

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157942
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    اتفاقاایشون از ضعیف ترین مدیران اداره راه و شهرسازی بود که فقط با پارتی سر جای خود نشسته بوددرود بر فدایی

    • محمد گفت:

      احسنت بر فدایی

    • همکار گفت:

      امثال شما از حسادت به کسانی مثل حسن زاده می ترکند. این جریان چیزی از ارزش و محبوبیت حسن زاده کم نخواهد کرد. فدایی توان مقابله با قانونمندی و کارایی حسن زاده را نداشت.

  2. مسئولین متاسفیم گفت:

    اینگونه رفتارهای زننده ای که از اقای فدایی در اداره دیده شده هیچگاه از سوی مهندس جهانگیری دیده نشد. متاسفیم برای مسئولان که بومی دلسوز را اینگونه کنار میزنند و از استان های دیگه نیرو میارن

  3. ... گفت:

    واقعا چنین برخورد هایی نباید صورت بگیره …حسن زاده انسانی بزرگ و مردمی هستن باز هم سیاست جای اقتدار و معرفت رو گرفت …تا کی این استان باید این جوری باشه .

  4. صبوري گفت:

    دوستت دارم غفار

  5. ناشناس گفت:

    مدیر کل و با تلفن بر میدارن اینقد بهش برنمیخوره که شما بهت برخورده….شماها چرا ول کن این صندلی ریاست نیستید بابا قرار نیست همیشه ی نفر اونجا بشینه….

  6. طهمورثی گفت:

    آقای حسن زاده همه مثل شما فکر می کنند. ارادت داریم

  7. ناشناس گفت:

    هركه را ور مي دارن . همينا را ميگه

  8. فرهادی گفت:

    آقای مکارمی فوق لیسانس حقوق قضایی و از نیروها ی توانمند استان بوده به ایشان تبریک میگویم.

  9. ر گفت:

    درود بر برادر ارزشمند و تلاشگر خستگی ناپذیر درست است که تغیر باید باشد اما شیوه آنها واقعا ناپسند و در خور شما نبوده و خداوند توفیق روز افزون عطا نماید برای برادر عزیز جناب مکارمی هم آرزوی موفقیت داریم امیداست ایشان با توجه به نقات قوت برادر حسن زاده و رفع نقاط ضعف در پیشبرد اهداف تلاش دوچندان نمایند هرچند ما شما را آدمی جسور در کار و دلسوز میدانیم اما لازم است حتما برای بهبود هرچه بیشتر از قبل معیشت کارکنان و بدون تبعیض گام بردارید .من الله توفیق

  10. ياشار گفت:

    درود بر الگوي اخلاق وپهلواني وجوانمردي جناب اقاي حسن زاده.واقعا جايگاه جناب حسن زاده بايد بالتر از اينها باشد از نيروهاي توانمند استان هستند.هم از لحاظ اخلاقي و هم كاري نمونخ هستند

  11. عباس برقی گفت:

    جناب فدایی ودوستانشان بدانند که هر سربلایی یه سرازیری هم دارد

  12. ناشناس گفت:

    مهندس حسن زاده اولا به شما تبریک میگم چون اکثریت شما رو قبول دارند چرا که انسانی باشخصیت وکاربلد در امور هستی و شما نباید ناراحت باشید . آقای مکارمی که آمده جای شما به خدا قسم نه به روحانی رای داده نه قبولش داره نه به زارع ونه به هیچ کس از افراد حاضر در مجلس رای داده است از لحاظ توان کاری یکی از افراد بسیار ضعیف که حتی صلاحیت یک کارشناسی در این اداره کل را ندارد واقعا آقای فدایی با این کار همه رو نسبت به خودش بد بین کرد یکی از غلط ترین واشتباه ترین انتصابات تاریخ این انتصاب است

  13. دولت گفت:

    همان جوری که امدی باید می رفتی بای بای

  14. بويراحمدي گفت:

    نحوه رفتار و توديع زشت و غير اخلاقي بوده و گرنه اين صندلي كه ارث پدري كسي نيست ؛ عملكرد ايشون خوب و قابل دفاع ؛ شايد مدير كل تشخيص داده يكي بهتر و كار انتر بايد در اين سمت گمارده شود 

  15. آرش گفت:

    دست فدایی درد نکنه

  16. بنگرو گفت:

    حاج زارع کجاست?

  17. اااااا گفت:

    خوا و سرت نخو بویر نیوز سیچه کامنت منو حذف کردی

  18. ناشناس گفت:

     آقا با تلفن وزیر عوض شده .حالا شما چی فکر می کنی

  19. ناشناس گفت:

    ای بناززمت مهندس فدایی

  20. داود پویان صفت گفت:

    من اقای مکارمی رو نمیشناسم ولی قطعا حقوق قضایی ربطی به اداری مالی نداره.سخترین حوزه هر سازمانی حوزه اداری مالی است.غفار حسن زاده دیپلم حسابداری لیسانس حسابداری ارشد مدیریت مالی استاد دانشگاه ورزشکاری قابل احترام مودب ومتین است.متاسفم برای اصلاحات برای نماینده محترم بویراحمد و دنا که تمام نیرو هایش توسط یک باند مافیایی دارن میرن تو حاشیه.متاسفم برای دکتر خادمی متاسفم برای تمام معاونین استاندار متاسفم برای تاج گردون و متاسفم برای خودم که به روحانی رای دادم تا ضعیفترین مدیران رو در طول این چند سال بر مسند قدرت این استان ببینم متاسفم……..!

دیدگاه شما