دوشنبه 12 مرداد 1394 - 16:07

احداث سد خرسان 9 هزار کهگیلویه و بویراحمدی را آواره می‌کند

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: احداث سد خرسان 9 هزار کهگیلویه و بویراحمدی را آواره می‌کند.

خبرگزاری فارس: احداث سد خرسان 9 هزار کهگیلویه و بویراحمدی را آواره می‌کند

به گزارش بویرنیوز، شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی در این نشست ضمن خیرمقدم به رئیس سازمان محیط زیست اظهار کرد: دولت تدبیر و امید علی‌رغم محدودیت‌ها و مشکلات مزمن و دست و پاگیری که داشت موفقیت‌های خوبی به دست آورد.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید شکرگزار تلاش‌های دولت باشیم، گفت: باید از این تیم شجاع حمایت کنیم دولت در عرصه بین‌المللی و مذاکرات هسته‌ای دستاوردی داشته که بی‌نظیر بوده است و ایجاد ثبات اقتصادی و آرامش اقتصادی در خصوص کنترل تورم و ثبات ارز کار بزرگ دولت یازدهم است.

وی ادامه داد: ترمیم نسبی در خصوص ارتباط بین دولت و ملت بوده که امروز شاهد نشاط و شادابی اجتماعی در جامعه هستیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح تحول سلامت را از دستاوردهای دولت عنوان کرد و گفت: بیش از 85 درصد مردم از طرح تحول سلامت راضی هستند.

میرمحمدی در این نشست با ارائه چند پیشنهاد در خصوص مسائل محیط زیست اذعان کرد: امروز تبلیغ و ترویج مباحث زیست‌محیطی باید وارد زندگی و فرهنگ مردم شود و قطعا دولت نمی‌تواند به تنهایی این مشکل را برطرف کند و نقش تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در این بین موثر است.

این مسئول ادامه داد: محیط زیست باید در تقویت مسائل زیست‌محیطی بخشی از کارها را به سازمان‌های مردم نهاد واگذار کند چرا که تاثیرپذیری آن‌ها در فرهنگ مسائل زیست‌محیطی بسیار بالا است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه محیط‌بانانی ناخواسته در زندان هستند، گفت: در زندان افرادی را داریم که سرشان زیر تیغ است و باید حمایت شوند و تقاضا داریم که ویژه به این امر توجه شود.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های بالایی دارد، گفت: کهگیلویه و بویراحمد در تولید عسل از استان‌های برتر است و امروز در اثر ریزگردها وضعیت بحرانی شده و خسارات زیادی را به زنبورداران این استان وارد کرده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سدسازی‌ها و ایجاد مشکلات زیست‌محیطی در خصوص سد‌ها گفت: سد خرسان 3 در صورتی که به بهره‌برداری برسد قریب به 9 هزار نفر آواره می‌شوند و هزار و 400 هکتار جنگل زیر آب می‌رود و 500 میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های دولت وارد می‌کند.

فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157844
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هاشمی گفت:

    کجای دولت خوب بود
    خوب بودنش برا شماهاست که در صدر جدول هستید
    زیر دستا دارن له میشن
    رونق اقتصادی بعد از توافق کو
    همچنان بازار در رکود هستش
    سیاست خارجه کجاش فعال بود
    بدترین توهین ها و تهدید ها رو کردن و بدتر بلاهایی که تو عربستان سر اون دو بچه اوردن
    کجاش موفقیت بود

دیدگاه شما