دوشنبه 12 مرداد 1394 - 15:14

اظهار نظر بازیگر زن بختیاری درباره توافق هسته ای حاشیه ساز شد (+عکس)

بهنوش بختیاری گفت که «دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته‌ای سریع ذوق زده نشوم»؛ همین یک جمله دلیلی شد تا روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب‌یزد به شدت به وی هجمه کند و نظرش را از یک فرد عادی هم ‌کم‌ارزش‌تر بداند.

خبرگزاری فارس: بختیاری «نان به نرخ روز خور» است و به اندازه «بقال» محل باید روی حرفش حساب کرد

به گزارش بویرنیوز، بهنوش بختیاری، بازیگر کمدی سینما و تلویزیون در برنامه رادیویی جمعه -با اجرای فرزاد حسنی- که از شبکه جوان پخش می شد در پاسخ به سئوالی درباره آرزوهایش، گفت: «دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم، مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد!»

اما همین اظهارنظر بختیاری کافی بود تا روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد شدیدترین هجمه را علیه وی به راه بیاندازد و وی را هنرمندی «نان به نرخ روز خور» معرفی کند.

این روزنامه اصلاح طلب امروز دوشنبه 94/5/12 در مطلبی با عنوان «واسه نونه واسه نونه» نوشت: بهنوش بختیاری یک بازیگر طنز و شومن است و اندازه‌ همان سلمونی یا بقال می‌توان روی نظرش حساب کرد و بس.

آفتاب یزد همچنین مدعی شد: بهنوش بختیاری چون نیازمند حضور در صداوسیماست چنین حرف مضحکی زده، حتما به اندازه‌ افراد عادی هم نظرش ارزش ندارد.

این روزنامه در پایان با این جمله کنایه آمیز که :«هر کسی حرفش به اندازه‌ خودش ارزش دارد و دقلک به اندازه‌ خودش…» مطلبش علیه بهنوش بختیاری را به پایان برد.

به گزارش بویرنیوز متن این مطلب روزنامه آفتاب یزد در زیر آورده شده:

علی اصغر شفیعیان-این استفاده از چهره یک «زن» بازیگر طنز آن هم بهنوش بختیاری، بسیار هوشمندانه بود، تبریک به دلواپسان هسته ای. دیروز دیدم که به نقل از او در رادیو نوشته‌اند: «دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته‌ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم، مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد!»
همین چند روز پیش در گروهی به یکی از دوستان بارها مثال ‫شجریان‬ را زدم و گفتم که استفاده از یک خواننده مثل او در سیاست غلط است و حمایت‌های او هم نباید مورد توجه قرار می‌گرفت. فقط این را در مورد دلواپسان نمی‌گویم، برای همه همین نظر را داریم. اشتباه اشتباه است. اما این که دلواپسان به جای کفن پوشی برای این چیزی که خیانت می‌خوانند، به سراغ
امثال بهنوش بختیاری می‌روند هم مسخره است و هم قابل تحسین و نشان از پیشرفت
دارد البته توهین کلا غلط است، اما او یک بازیگر طنز و شومن است و اندازه‌ همان سلمونی یا بقال می‌توان روی نظرش حساب کرد و بس، ضمن این که چون نیازمند حضور در صداوسیماست و چنین حرف مضحکی زده، حتما به اندازه‌ افراد عادی هم نظرش ارزش ندارد، فقط نشانه‌ سوءاستفاده‌ دلواپسان از چهره‌هاست.
سوءاستفاده کلا غلط است، چه گدایی که از بچه‌اش برای مظلوم نمایی سوءاستفاده می‌کند، چه دلواپسی که از چهره‌ یک زن بازیگر طنز سوءاستفاده می‌کند. اما اگر واقعا در فضای آزاد نظر مزخرفی اینچنینی می‌داد، خب می‌گفتیم که بی‌سواد است و از توافقی در این سطح اهمیت، فهمی ندارد و این طبیعی می‌توانست باشد.
یکی گفت که اصلا نظر ‫بهنوش‌بختیاری‬ به اندازه‌ بهاره رهنما و رخشان بنی اعتماد! گفتم: به آن اندازه هم ارزش ندارد، حتی اگر کاملا مستقل باشد. چون حداکثر این است که نظر بهنوش بختیاری از منافعش در صداوسیما نمی‌کاهد اما نظر امثال بهاره رهنما و رخشان بنی اعتماد در حمایت از جریان اصلاحات حتما برایشان هزینه‌هایی دارد.
به هر حال هر کسی حرفش به اندازه‌ خودش ارزش دارد، دقلک به اندازه‌ خودش… اما مضحک آنجاست که دلواپسانی حرف علی اکبرصالحی‬ و جواد ‏ظریف‬ را هم قبول ندارند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157830
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تهامی گفت:

    اقای شفیعیان تو که خودت تمام جملاتت توهین به مردم است.ظرفیت نداری ایشان را قانع کنی به دیگران توهین نکن.از نظرمن شما میبایست حداقل پنجاه واحد درس اخلاق پیش خانوادخ عزیزت پاس کنی

  2. گلابتون گفت:

    پس به همین دلیله که این خانم هنرپیشه…. پیش صدا وسیما خیلی عزیزه

  3. قضاوت گفت:

    ای گل گفتی بختیاری حفات مثل بازیگریت محشره .ناراحت نباش تحمل ندارن دراینده متحمل میشن

  4. ناشناس گفت:

    دولت روحانی ظرفیت انتقاد نداره

  5. علی گفت:

    جامعه شناسی نخونید چرا که خیلی چیزها را نباید فهمید.

  6. رضا گفت:

    برام جالبه که چرا یک بازیگر درباره هر چیزی اظهارنظر می کنه. برو به جای لوده بازی کمی طنز یاد بگیر خانم بهنوش بختیاری

  7. پارسا گفت:

    میخوام چندجمله  به خانم بختیاری  بگم.
    کاری به رد یا تآیید توافق ندارم . فقط این و میخوام بگم آیا خانم بختیاری تحصیلات روابط بین الملل داره یا تحصیلات مربوط با مباحث فنی هسته ای  ویا تونستن تمام  150 صفحه توافق و با نکات ریزش بخونند   که  این شجاعت و پیدا کردن که  از رسانه نظر کارشناسی و بالاتر از آن قیاس به قرارداد ترکمنچای   بدهند.
    میدونی یاد چی افتادم یاد جلسه ای که  عراقچی با تعدادی از نماینده ها در رابطه با توافق .یکی از نماینده ها که ادب و احترام حکم میکنه اسمشو نیارم  به آقای عراقچی گفت وقتی تعدادی از سانتریفیوژها از دور خارج میشه فکرش و کردی چند تا از متخصان بیکار میشن؟
    با تعجب و هیرت جناب دکتر عراقچی گفتن شما فکر کردید پای هر سانتری فیوژ یه نفر وایستاده.
    اینه که میگیم بزارید متخصصان تآیید یا رد کنن.بعد فتوا صادر کنید

  8. اعتدال گفت:

    بهنوش بختیاری بهتره روی بازیگریش کار کنه و لازم نکرده نظر سیاسی بده.وقتی دکتر ظریف که همه ی دنیا به عنوان یکی از بهترین سیاستمداران و استاد و حرفه ای بودن قبولشون دارن میگن این بهترین توافق هست من نمیدونم بعضی افراد با چه سطح مطالعه و سواد میان از توافق انتقاد میکنن.

    • ناشناس گفت:

      دوست عزیز ظریف نمیاد بگه دوغ من تر شه آمریکا هم همینطور پس نمیشه گفت فقط نظر آقای ظریف واوباما درمورد توافق صحیح میباشد و ملت نمیتونن نظر بدن وسواد ندارن

  9. ناشناس گفت:

    اقاجان درسته که باید در مورد یک مساله اشراف داشت که در موردش صحبت کرد ولی این هم نباید باشه که ظرفیت تحمل نظر مخالف اینقدر کم باشه که توهین بکنن به شخص . این اقایان خود رو نماد تحمل معرفی میکنن

  10. ناشناس گفت:

    سلام علیکم نظر خانم بختیاری بسیار بجا بود و برای دولت اصلاح طلب در ظاهر اعتدال و زود جوش آقای روحانی بسیار متاسفم که افرادی بی سواد و ناآگاه به جایگاه جمهوری اسلامی همچون آفتاب یزد از این دولت با این الفاظ قصد حمایت دارند. 
    این جانب لازم می دانم به خانم بختیاری بگویم قیاسی که در اذهان خیلی از مردم جامعه بود ،شما با عنوان یکی از اعضای این امت اسلامی بسیار زیبا بیان نمودید. از شما تشکر و قدرانی نموده و امیدوارم در سایه امام زمان (عج) مستدام و برقرار باشید . و من الله التوفیق

    • کوتوال=دروازه بان و دژبان گفت:

      جناب آقای دلواپس پس آنجا که هنرمندان دیگری همچون شجریان و پگاه آهنگرانی از موضوعی سیاسی دفاع کردند شما سکوت کرده بودید.شما دلواپسان واقعا کشور را به تباهی وجنگ رهنون می کنید. خدا از شما نگذرد.

  11. ایرانی گفت:

    بسیار متاسفم از منطق امثال آقای شفیعیان که طاقت یک اظهار نظری را ندارند واینگونه برآشفته شدندادب واخلاق در راس امور است.سر کار خانم بختیاری نظری داده وقابل احترام است.

  12. زهرا گفت:

    بنظر من هر کسی حق اظهار نظر داره ونباید ان را سرکوب کرد

  13. رضا گفت:

    خانم بختیاری منطقی صحبت کرد وماهم قبولش داریم کسی هم نبایدناراحت بشه

دیدگاه شما