دوشنبه 12 مرداد 1394 - 14:20

خبر خوش بودجه ای نماینده بویراحمد و دنا/ بویراحمد در صدر بودجه ملی

:زمین‌ها و سالن‌های ورزشی به‌زودی پس از انجام تشریفات مناقصه در سپیدار و منطقه جلیل احداث می‌شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان بویراحمد با اختصاص 54 درصد از اعتبارات ملی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 94 در صدر شهرستان‌های هشت‌گانه استان قرار دارد.

38982_803

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، غلام‌محمد زارعی امشب در جمع مردم بخش سپیدار در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر با بیان اینکه مهم‌ترین کاری که اکنون در منطقه سپیدار در حال انجام است مربوط به تعریض و ساماندهی جاده اصلی این منطقه است، اظهار کرد: این جاده باید از مشخصات جاده روستایی خارج و به جاده اصلی تبدیل شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: به همین منظور 31 کیلومتر از جاده سپیدار حدفاصل دوراهی این بخش به سمت مناطق جلیل و بابکان در حال ساماندهی است که امیدواریم تا پایان امسال 15 کیلومتر از این جاده آماده بره‌برداری شود.

زارعی با اشاره به اینکه بخشی از محور باغچه‌سادات ـ سرفاریاب از این منطقه عبور می‌کند یکی از دلایل ساماندهی و تعریض این جاده را وصل شدن جاده‌های مرکز استان به شهرستان‌های چرام و کهگیلویه دانست که مردم منطقه سپیدار از آن ذی‌نفع خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه چرا در گذشته با آن همه اعتبارات محور سپیدار تعریض و ساماندهی نشده بود، افزود: وقتی تخصیص‌های 120 درصدی با اعتبارات آن چنانی در دولت قبل وجود داشت نمی‌دانیم چرا برای ساماندهی محور که هر ساله تعداد زیادی کشته و تلفات می‌دهد کاری انجام نشد.

زارعی در خصوص تلاش برای زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی در این منطقه گفت: یکی از کارهای خوب در منطقه پشتکوه جلیل است که 12 کیلومتر از راه ارتباطی این منطقه برای آسفالت در حال اجرای عملیات است.

وی با بیان اینکه برای توسعه شهرستان‌های بویراحمد و دنا تنها به اعتبارات استانی دل خوش نکرده‌ایم و اصولا اعتبارات استانی در برابر اعتبارات ملی بسیار ناچیز هستند، افزود: خبر خوش این که امسال بیش از 54 درصد اعتبارات ملی مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان بویراحمد تعلق دارد.

این مسئول به دو کار و اقدام بزرگ در این استان که از محل اعتبارات ملی در حال انجام است یکی به راه‌آهن یاسوج به اقلید و دیگری به فرودگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: راه‌آهن و به صدا درآمدن سوت قطار در استان از آرزوهای دیرینه مردم و مسئولان بوده که اکنون در اقدامی بسیار بزرگ عملیات زیرسازی 6 کیلومتر از راه‌آهن یاسوج به اقلید در حال انجام است و فرودگاه یاسوج نیز که سال‌ها با مشکل تطویل باند روبه‌رو بود در حال حاضر عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با نوید به مردم سپیدار برای تأمین آب پایدار در این منطقه با حفر یک حلقه چاه عمیق و فراهم کردن اعتبارات لازم برای این کار گفت: در حال حاضر مدیرعامل آب روستایی استان در تهران و در آبفار کشور مشغول به انعقاد تفاهم‌نامه است.

زارعی از تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد و گفت: زمین‌ها و سالن‌های ورزشی به‌زودی پس از انجام تشریفات مناقصه در سپیدار و منطقه جلیل احداث می‌شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157809
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ابلرذز گفت:

    درسته ولی تخصیص چند درصده

  2. چه فرقی ایکنه گفت:

    مو نونم چطور نزدیک انتخابات که ایابو نمایندیل بودجه مورد نظر و گیرشو اییا

  3. هم محلی گفت:

    کو بودجه و کوچو بی. سولش نیرسه

    • لر گفت:

      فعال بودن پروژه ها مخصوصا پروژه های جاده سازی گواه بر این است آقای زارعی نسبت به افزایش بودجه وتامین وتخصیص بودجه فعالیت زیادی دارد خدا قوت

  4. ابراهیم گفت:

    انتخابات نزدیک جناب زارع

  5. بي طرف گفت:

    زارع قران اگه كل استانه گلستان كني ده تيت مجلسه نيبنه

  6. ناشناس گفت:

    تبلیغات محض است!!!! اگر سواد داری لایک کن.

  7. همشری گفت:

    درود بر تو بزرگ مرد

  8. ناشناس گفت:

    درود بر نماینده مردمی وپر تلاش

  9. مطلع گفت:

    اگه نميريم نه پيريم….

دیدگاه شما