دوشنبه 12 مرداد 1394 - 13:36

کهگیلویه و بویراحمد اعتبار خرید یک بطری آب معدنی برای اطفای حریق را ندارد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که متأسفانه استان هیچگونه اعتباری برای اطفای حریق نداشته، گفت: کهگیلویه و بویراحمد اعتبار خرید یک بطری آب معدنی برای اطفای حریق را هم ندارد.

صبح امروز مانور بزرگ اطفای حریق با حضور رئیس سازمان محیط زیست، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان استانی در منطقه سرآبید مختار بویراحمد با حضور 16 دستگاه اجرایی و با مدیریت محیط زیست استان برگزار شد.

در این مراسم پژمان نیک‌اقبالی با اشاره به اهمیت برگزاری مانور بزرگ اطفای حریق در این استان اظهار کرد: این استان بعد از مازندران دومین استان به لحاظ وسعت و گستردگی جنگل‌ است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: سرانه جنگل نسبت به جمعیت در این استان بیشتر از سایر نقاط کشور است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر شاهد آتش‌سوزی‌های زیادی در استان بودیم و برای مثال امسال 41 فقره آتش‌سوزی با وسعت 528 هکتار در کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد و این آمار بسیار نگران‌کننده است.

این مسئول خطاب به معاون رئیس‌جمهور اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ‌گونه تکنولوژی روز برای مقابله با حوادث را ندارد و نیاز است برای جلوگیری از حوادث احتمالی آینده به تکنولوژی روز مجهز شود.

نیک‌اقبالی با بیان این‌که متأسفانه کهگیلویه و بویراحمد تاکنون اعتباری برای اطفای حریق را نداشته، گفت: این استان اعتبار خرید یک بطری آب معدنی برای اطفای حریق را هم ندارد.

منبع: فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157806
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما