یکشنبه 11 مرداد 1394 - 14:08

آخرين رويدادهاي استان فارس را در «بوير نيوز» بخوانيد؛ فردا، طلوعي ديگراست، ساعتت را كوك كن

«بوير نيوز» هر طلوع در مقابل ديدگانتان با صفر تا 100 اخبار قرار خواهد گرفت با ما باشيد.

گروه رسانه – با توجه به اهميت رسانه هاي جمعي و نفوذ روزافزون رسانه ها در جوامع مختلف و همچنين استقبال مردم استان فارس از اخبار پايگاه خبري – تحليلي «بوير نيوز» اين رسانه در نظر دارد تا حوزه فعاليت خود را در اين استان گسترش دهد و اخبار اين استان را در دستور كار قرار دهد.

به گزارش «بوير نيوز»، پس از بررسي هاي بعمل آمده و استناد به تجزيه و تحليل هاي كارشناسان رسانه به اين نتيجه رسيديم كه اين پايگاه خبري ظرفيت حضور و فعاليت در استان فارس را دارد.

timthumb.php

بر همين اساس و با بهره گيري از نظرات كارشناسان و صاحب نظران شوراي سياست گذاري «بوير نيوز» تصميم گرفت تا بصورت آزمايشي به اخبار استان فارس بپردازد.

نظر به اينكه استان هاي فارس و كهگيلويه و بويراحمد قرابت هاي زياد فرهنگي و اجتماعي دارند و همچنين از ويژگي هاي مشترك زيادي نيزي برخوردارند بنظر مي رسد كه مي توان نقطه اي براي گسترش همدلي در ميان اين استان بود.

از طرفي با توجه به مهاجرت هاي مردم فارس و كهگيلويه و بويراحمد به استان يكديگر و پيوند ناگسستني در بين اين دو جوامع مي توان خوشبين بود تا با بهره گيري از نظريات، راهنمايي ها، انتقادات، پيشنهادات و بخصوص همكاري هاي مردم و شهروندان خبرنگار مي توان اميدوار بود كه شاهد توسعه و گسترش اطلاع رساني بي پرده به سبك «بوير نيوز» در استان فارس باشيم.

تحقق اين هدف جز با همكاري، همراهي و مشاوره مخاطبان اين پايگاه خبري – تحليلي ميسر نخواهد بود و ايميل info@boyernews.com و شماره هاي تماس درج شده در سايت و همچنين برگه ارسال خبر و تماس با ما پل هاي ارتباطي ما با مخاطبان فرهيخته است كه بصورت شبانه روزي در دسترس است و رصد مي شود.

«بوير نيوز» كه از آذر سال 90 فعاليت خود را شروع كرد اكنون بواسطه حسن اعتماد مخاطبان و نگاه نيك مردم و در پرتو الطاف باريتعالي خيلي زود توانست در همان ماههاي شروع فعاليت در صدر رسانه هاي استان كهگيلويه و بويراحمد قرار گيرد و سپس در صدر رسانه هاي 13 استان زاگرس نشين قرار گرفت و به عنوان پرببيننده ترين رسانه استان هاي زاگرس نشين معرفي شد.

«بوير نيوز» هر طلوع در مقابل ديدگانتان با صفر تا 100 اخبار قرار خواهد گرفت با ما باشيد.

فردا، طلوعي ديگراست، ساعتت را كوك كن…

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157770
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ٧٣٢١ گفت:

    عاليه بوير نيوز

  2. ناشناس گفت:

    فضولی در کارهای استان کم بود حالا برید سراغ شیرازخخخخخخخخخخخ

دیدگاه شما