یکشنبه 11 مرداد 1394 - 12:21

عذرخواهي مدیرکل دفتر فنی استانداری و فرماندار بويراحمد از مردم/ كنايه سنگين كاظمي به مسئولان آبفا

بخشي از مشكلات حل شده و با همه توان پيگير برطرف كردن ساير موار هستيم و از همه شهروندان گرامي صميمانه عذرخواهي مي كنم.

گروه اجتماعي – مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشكلات عديده بوجود آمده براي مردم در موضوع تعويض شبکه آب برخي مناطق ياسوج گفت: بنده به عنوان يك مسئول از مردم شهر ياسوج بخاطر مشكلات ايجاد شده پوزش مي طلبم.

سيدحسین کاظمی در گفتگو با «بوير نيوز»، با انتقاد از عملكرد اكثر رسانه ها در عدم مخابره مشكلات مردم، افزود: حفاري هاي انجام شده از كميته حفاري كه فرماندار رياست آن را بر عهده دارد و از شهرداري مجوزي ندارد.

وي ادامه داد: هيچگونه هماهنگي و نقشه، مشخصات فني و مطالعه دقيقي براي اين كار صورت نگرفته بود چرا كه هر چه تماس حاصل كرديم هيج مجوز و نقشه اي عايدمان نشد.

كاظمي  با كنايه به عملكرد آب و فاضلاب شهري ابراز داشت: از كاركنان آبفاي شهري كه سه شبانه روز از وقت گرانبهاي خود را بيهوده تلف كردند و مسئولان آبفا اذعان داشتند كه بواسطه همين بي برنامگي به بن بست خورده اند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تعجب از مصاحبه فرماندار مبني بر تقدير از آب و فاضلاب شهري،  تاكيد كرد: هنوز مشكلات برطرف نشده است و آب قسمتي از شهر ياسوج قطع و به اين قسمت منتقل شده است.

فرماندار بویراحمد: از مشكلات مردم مطلعم و بايد رفع شود

در همين حال فرماندار شهرستان بويراحمد كه روز گذشته خبري با عنوان تقدير از آبفاي شهري از ايشان نقل شده بود، گفت: فرسوده بودن شبکه آب در شهر ياسوج مشكلات زيادي را در پي داشته است و برای مثال همین محله باهنرها در یاسوج شبکه قدیمی دارد که اکنون مسئولان آبفا جبران همه کم‌کاری‌های گذشته را کرده و در یک حرکت جهادی به دنبال رفع همیشگی مشکل در این منطقه از شهر یاسوج هستند.

هوشنگ ياري پور با تاكيد بر اينكه كاملا در جريان مشكلات بوجود آمده براي مردم قرار دارم، افزود: بخشي از مشكلات حل شده و با همه توان پيگير برطرف كردن ساير موار هستيم و از همه شهروندان گرامي صميمانه عذرخواهي مي كنم.

اخبار مرتبط:

ناله مردم یاسوج از بی آبی؛ تنش آبی یا تنش مدیریتی/ پیشنهاد استعفای لدنی نژاد توسط یکی از مسئولین

روایتی از جنگ آب در مرکز پرآب ترین استان کشور/ درگیری آب و فاضلاب شهری و مردم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157713
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمود گفت:

    فرماندار باید تعریف و تمجید از مسولین اب فاضلاب بکند چون اب خونه ایشان قطع نمیشه

  2. چرام گفت:

    مدیر آب وفاضلاب چرام ضعیف عمل میکند مردم چرام ناراضی ان

  3. رضایی گفت:

    ما در انقلابها هستیم هرساله آب منطقه ما قطع می شود وکسی جواب گو نیست

  4. بچه های گچ گفت:

    ضعف از مدیریت آبفای شهری استانه… ضعف مدیریت

  5. راد گفت:

    چرا مسائل را ریشه یابی نمیکنیم همه مشکلات از پوسیدگی لوله ها نیست مدیریت بحران هنر و لیاقت و تخصص میخواهد بخاطر تعویض یا ترمیم شبکه یک خیابان آب یک منطقه وسیع از شهر نباید قطع گردد

  6. عبدا..... گفت:

    پیمانکار در باهنرها تجهیزات لازم را نداشت جهت تست جریان آب یک عدد میخ به لوله پلی اتیلن میزدند وبیرون میکشیدند ومجددا میخ را وارد وخاک روی لوله میریختند کار غیر بهداشتی انجام میشود این کار نشانه ضعف سیستم آب وفاضلاب یاسوج است.

  7. کارمند آب و فاضلاب گفت:

    این هم نتیجه طایفه گرایی اقای تاجگردون ولدنی نژاد.

  8. کارمند 2 آب و فاضلاب گفت:

    باسلام. این رفتار ناپسندی هستش که بواسطه یب بروز یه مشکل همه ی خدمات و اشخاص رو زیر سوال ببریم. بله درسته که در آبرسانی منطقه ی راهنمایی مشکل بوجود اومد اما شرکت آب و فاضلاب هم طی یه برنامه ی کوتاه و یه برنامه ی بلند مدت دنبال رفع این مشکله! بنده خودم امروز صبح از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر خیابانهای رجا ، باهنر ، ابن سینا و جاده ی دهنو رو فشارسنجی کردم و همه ی خیابونها بجز رجاء 1 تا 3 و سعدی 12 و 13 همه ی خیابونها از فشار نرمال و حتی بالاتر از نرمال برخوردارن از جمله همون جاده ی دهنو که فشار 5 بار داره که با جا افتادن بیشتر آب در شبکه و خروج هوا و تنظیم مجدد برخی شیرها ، مشکل رجا و سعدی هم حل میشه! این کارهای چند روز اخیر برنامه ی کوتاه مدت بوده و الانم برنامه ریزی برای تقویت بهتر شبکه ی مذکور و حذف اقدامات کوتاه مدت صورت گرفته و در حال پیگیری و انجامه! الکی هیاهو جنجال نکنین لطفا”!

    • ناشناس گفت:

      من ساکن رجاهستم وباکمال تاسف باید بگویم که گزارش کذب به مردم میدهید بنده خو دوخانواهام مدت یک هفته است که در یکی از روستاهای همجوارشهر استحمام میکنیم این مایه شرم است برای مدیریت وپرسنل آب شهری

  9. درست گفت:

    احسنت و دورود بر جناب مهندس کاظمی که همیشه در برخورد با مسایل  و قانون گریزی ها روراست و قاطعانه و با شجاعت  ایستادگی میکنند و در برخورد با هر  کسی در هر مسندی که باشند ذره ای ترس  نداشته و ندارند،درود و سپاس فراوان

  10. ... گفت:

    ما هم ساکن سعدی1 هستیم متاسفانه هر روز آب نداریم فقط از ساعت 2 شب تا 6 صبح.دوستان بفرمایند که برنامه آب و فاضلاب چیه..?

دیدگاه شما