یکشنبه 11 مرداد 1394 - 2:53

استخدام جهاد کشاورزی وارد فاز جدیدی شد؛ مدیر امور اداری جهاد کشاورزی سخنان نماینده بویراحمد را تکذیب کرد

اخبار و اطلاعات دقیق در هر خصوصی از طریق سایت سازمان و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های معتبر، به اطلاع مردم رسانده می‌شود، بنابراین نباید به برخی شایعات توجه کرد.

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برخی اخبار درج شده مبنی بر لغو ثبت‌نام استخدام کار معین این سازمان را به شدت تکذیب کرد و گفت: همه مراحل این استخدام قانونی است.

zari-fadai

به گزارش بویرنیوز، حمیدرضا مرادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با رد برخی اخبار کذب در چند سایت محلی اظهار کرد: روند ثبت‌نام از متقاضیان استخدام  قرارداد کار معین جهاد کشاورزی به روال عادی ادامه دارد.

مدیر امور اداری جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از روز چهارشنبه هفته قبل همکاران ما در امور اداری در دو شیفت صبح عصر اقدام به ثبت‌نام متقاضیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان و واجدین شرایط تا پایان روز چهارشنبه مورخ 14 مردادماه سال‌جاری ادامه دارد، ادامه داد: در چهار روز گذشته به جز روز تعطیل جمعه، در دو شیفت بدون وقفه، مدارک و مستندات افراد را تحویل گرفتیم.

اظهارنظرهای برخی افراد غیرمرتبط کاملاً کذب است

مرادی با اشاره به درج برخی اخبار مبنی بر لغو ثبت‌نام استخدام مذکور، تصریح کرد: اظهارنظرها و مصاحبه‌های افراد غیرمرتبط در این خصوص کاملا کذب بوده، بنابراین متقاضیان و افراد واجد شرایط مطابق با آگهی منتشر شده در رسانه‌های مکتوب امیدمردم و زاگرس، سایت‌های اینترنتی محلی و پورتال خبری سازمان جهاد کشاورزی، اقدام به ثبت‌نام کنند.

همه مراحل این استخدام قانونی است

مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رعایت قانون در اولویت اقدامات این سازمان است، خاطرنشان کرد: همه مراحل این استخدام که به صورت قرارداد کار معین و بدون تعهد استخدامی است، بر اساس تبصره ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشوری و زیر نظر نهادهای نظارتی انجام شده و خواهد شد.

وی تأکید کرد: اخبار و اطلاعات دقیق در هر خصوصی از طریق سایت سازمان و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های معتبر، به اطلاع مردم رسانده می‌شود، بنابراین نباید به برخی شایعات توجه کرد.

خبر مرتبط:

نماینده بویراحمد و دنا: استخدام جهادکشاورزی استان متوقف شد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157698
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. برادر گفت:

    آقاي مرادي خيلي دور برداشتي خيال نكن ميتوني دربرابر نماينده بويراحمد قد علم كني از نورآباد تشريف آوردي پست گرفتي .. برت داشته .آقاي گوهرگاني در صورت عدم برخورد خيلي انتظار نداشته باش 

  2. ناشناس گفت:

    حاج زارع قدرت در دست دکتر گوهرگاني هست الکی خودتو خسته نکن 

  3. محمد گفت:

    باتشکر ازمعاون اداری سازمان جهاد کشاورزی که همچنان با تلاش فراوان برای به نتیجه رساندن خواسته های خود وفامیلها تلاش میکند.اگهی صوری هیچ کس جواب جوانان رانمدهد.لیست همان لیست قبلی است.

  4. فوق لیسانس از عسلویه گفت:

    نگران نباشید همه از باشت استخدام میشن

  5. lمطلع گفت:

    واقعا كه همه سركارين. به اطلاعتون برسونم كه قبلا همه انتخاب شدن . اين ثبت نام سوري بوده و طوري برنامه ريزي كردن كه همون افرادموردنظرخودشون بيان بالا

  6. اعتدال گفت:

    با سلام
    بهتون قول میدم که هر چیزی رو نماینده با اقتدار افتاد دنبالش قطعا انجامش میده و شکی در ان نیست. ببینید چی میشه.

  7. محمدرضا گفت:

    لیستی که اقای گوهرکانی برداشت برد تهران همه از دوست و آشنایانش هست اینا همه چرت و پرته.

  8. كشاورز گفت:

    مطمئن هستيم كه نماينده بويراحمد هيچ وقت چيزي نمگه كه بعدش براش حرف دربيارن ايشون خيلي پخته عمل ميكنه 

  9. جريان گفت:

    اين مرادي خيال ميكنه با شرين كاري براي گوهرگاني پست سرپرستيش تبديل ميشه به مديريت خيلي دور برندار مطمئن باش با توهيني كه به نماينده بويراحمد كردي حداقل ما بويراحمد سفلي حالتو جا مياريم معذرت خواهي كن والا با چماق بزرگواري …………

  10. چيتاب گفت:

    درود برزارعي قهرمان ودوست داشتني دشمنانت خيال ميكنن با ترفندميتونن بهت خدشه وارد كنن مردم چيتاب همانند گذشته ازشمادفاع خواهند كرد.

  11. لوداب ،چين گفت:

    خداييش حاجي برا ي عمران وآباداني خيلي زحمت ميكشه بعزي از افراد هم خيلي بي ….هستن كه جاي حرفشون را نميدونن كجا بزنن 

  12. رضا گفت:

    آقای مرادی خودت هم خیلی خوب می دونی که این استخدامی کاملاً ناجوانمردانه و بدور از عدالت است، به شعور مردم توهین نکنید کجای این استخدامی قانونی است، مگه میشه بدون آزمون کتبی استخدام کرد آن هم بین این همه فارغ التحصيل کشاورزی، آقای مرادی و کوهرکانی شما دو ماه پیش گزینش 32نفر را انجام دادید اما از آنجا که زرنگ نبودید و خدا میخواست رسواتون کنه گزینش افراد ذکر شده لو رفت، آقای ویسی شما مثلاً حراست تشریف دارید، البته بگم فقط جهاد کشاورزی مقصر نیست چون به خیلی از مدیران و سازمان ها مثل سازمان مدیریت، بودجه استانداری وحراست هم نیروی سفارشی گزینش کردید، خدا بزرگه و هیچ گاه ظلم پایدار نبوده، آقای تاج گردون لطفا ادای آدم های معتدل را در نیار، آقای تاج گردون با انتخاب مدیرانی مثل گوهرگانی گند زدی به این استان، خدا به حق عدالت علی همه شما که حق این جوانان محروم و مستضعف را ضایع کردید در همین دنیا به تنبیه کند تا عبرتی برا بقیه باشه 

  13. تامین اجتماعی گفت:

    دوستان فقط بحث جهاد و کشاورزی نیست تا دلتون بخواد از ده سال پیش مدیریت تامین اجتماعی هرکاری دلش خواست انجام داده

دیدگاه شما