شنبه 10 مرداد 1394 - 21:13

انتصاب مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد

با برگزاری مراسم تکریم و معارفه ای با حضور عضو هیات مدیره و مدیرامور شعب استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران، از زحمات مصطفی پور تقدیر و الماس مجیدی کرائی، مسئولیت  مدیریت شعب استان این بانک  در استان را عهده دار شد.

در ابتدای این مراسم؛ کرامت مصطفی پور، مدیر قبلی شعب بانک در استان که هفته آینده مسئولیت مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر در استان هرمزگان را عهده دار خواهد شد؛ گفت: پایان بهمن ماه سال ۸۹، این مسئولیت را پذیرفتم که زیر نظر مدیریت استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

وی ادامه داد: در آن زمان بانک ۴ شعبه در استان داشت که سه شعبه استیجاری، یک شعبه در ملک واگذاری یکی از بانک ها بوده و سرپرستی هم در استان ساختمانی نداشت!

مصطفی پور با بیان اینکه معارفه سال ۸۹ نیز در واحدی کوچک و با حضور ۵تا ۶ نفر برگزار شد، تاکید کرد: آن موقع بانک در استان ۱۲ نیروی انسانی داشت که ۵۰ میلیارد منابع و ۵۰ میلیارد نیز مصارف داشتیم.

وی اظهار داشت: اما امروز که از خدمت شما مرخص می شوم، این بانک در استان ۱۰ شعبه دارد و۵۸ نفر نیروی انسانی در حال ارائه خدمت هستند؛  همچنین ۵ شعبه در ساختمان ملکی مستقر هستند و بانک نیز در بین مسئولان و مردم شناخته شده هست.

وی گریزی به سوابق مدیریتی مجیدی نیز زد و عنوان داشت: وی از مدیران پیشکسوت نظام بانکی در استان های مختلف از جمله بوشهر، چهارمحال بختیاری و استان کهگیلویه و بویراحمد است و به همه همکاران عزیز توصیه می کنم از تجارب ارزشمند وی نهایت استفاده را ببرید.

دو انتظار توکلی از کارکنان بانک قرض الحسنه مهر در استان

در ادامه این مراسم، مدیرامورشعب استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز از رشد۱۳ درصدی منابع این بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و البته بر روش برخورد و تکریم ارباب رجوع نیز در این بانک تاکید جدی نمود.

توکلی ادامه داد: در بعضی مواقع احساس می شود دانش فنی بعضی همکاران نسبت به مشتریانمان پایین است و به درستی نمی توان آن ها را توجیه نمود.

وی پس از طرح این موضوع، دومین انتظار خود را از کارکنان این بانک عمل به وعده ارائه شده به مشتری های بانک اعلام کرد و گفت: وقتی وعده ای برای تسهیلات به مشتریانمان می دهیم، به وقتش عمل شود و نگاه ما و شما به مشتری بانک باید به عنوان ولی نعمت بانک باشد و این را سرلوحه عمل و رفتار خود قرار دهیم.

پایان بخش این مراسم نیز صحبت های مدیر جدید شعب بانک قرض الحسنه مهر در استان بود که در آن الماس مجیدی کرائی گفت: بعد از ۲۱ سال خدمت در مدیریت و شعب بانک کشاورزی استان های کهگیلوه و بویراحمد، بوشهر و چهارمحال بختیاری ، از امروز در خدمت جامعه معنوی بانک قرض الحسنه مهر ایران هستم.

وی که تلاش نمود در صحبت های خود بخشی از دغدغه هیات مدیره و مدیران بانک را نیز پاسخ دهد، عنوان نمود: نظم و مقررات اداری، سرلوحه کار من است و بر آن در این بانک نیز تاکید جدی دارم.

مجیدی؛ توجه خاص خود به منابع انسانی بانک در استان را نیز مطرح نمود و عنوان داشت که با همه همکاران به صورت جداگانه صحبت خواهد کرد و مسائل و انتظارات آنها را بررسی می کند.

وی موضوع کلیدی مربوط به انتقاد مدیر امور شعب استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: شعار ما باید این باشد که در هر حال حق با مشتری است؛ در مواقع بروز مشکل رئیس شعبه باید نسبت به راهنمایی و همکاری لازم با مشتری بانک اقدام کند؛ چرا که اصلا تمایل ندارم که حتی یک مشتری این بانک قرض الحسنه، ناراضی از آن خارج شوند.

در پایان این مراسم حکم الماس مجیدی کرائی به عنوان مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران  در استان کهگیلویه و بویراحمد به وی اهدا و از زحمات کرامت مصطفی پور تقدیر شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157673
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نیک ایین دهدشت گفت:

    ضمن عرض تبریک به مهندس مجیدی کرایی که از بهترینهاست و سابقه درخشانی دارد

  2. دوست گفت:

    آقاي مصطفي پور به علت شيميايي مجبور شدن به استان هرمزگان برن اين جانباز جنگ تحميلي درشرايط آب وهواي مرطوب بهتر ميتوانند كار كنن

دیدگاه شما