شنبه 10 مرداد 1394 - 14:10

اندک اندک، جمع پاکان میرسد/ نماینده مجلس: یکی دیگر از نزدیکان احمدی نژاد بازداشت شد

محمود احمدي‌نژاد واقعا معجزه قرن 20 است چرا كه در طول سال هاي بعد از انقلاب هيچ كس حتي در دوراني كه ايران سيم خاردار براي دفاع نداشت نيز نتوانسته بود به اندازه سال هاي 84تا92 كشور را ضعيف كند.
اندک اندک، جمع پاکان میرسد / نماینده مجلس: یکی دیگر از نزدیکان احمدی نژاد بازداشت شده؛ فعلا نمی توان نام او را افشا کرد
به گزارش بویر نیوز، هفته نامه «طلوع صبح» نوشت: شايد بعدها در تاريخ اين‌گونه بنويسند كه مردم ايران يكي از اشتباهات قرن 21 را به نام خود ثبت و 3تير84 راي خود را در سبد فردي واريز كردند نزديك به يك دهه كشورشان را از پيشرفت بازداشت و نظامي را كه هشت سال مردان بي ادعا با اهداي خون خود در جبهه هاي جنگ آن را برپا كرده بودند، كم‌كم درهشت سال زمامداري خود بر دولت داشت به زوال مي‌كشاند. آري اين فرد محمود احمدي نژاد است.سياست‌بازي كه از يك استان‌ كشور به صورت مارپيچ سكوت وارد عرصه سياسي ايران شد. احمدي‌نژاد خود نيز تصور نمي‌كرد روزي‌روزگاري به دليل اختلافي كه ميان جناح‌هاي قدرت‌مند كشور به وجود آيد، بتواند خود را وارد دنياي عظيم و مهم سياست كند.

او كه استاندار هاشمي‌رفسنجاني بود سال‌ها در زير سايه اين مرد نان مي‌خورد و دندان براي جايگاه او تيز مي‌كرد.انگار كه خصلت اين افراد نمك نشسناسي است.چرا كه احمدي‌نژاد (بنابر روایات منتشر شده در رسانه ها) در دوران رياست جمهوري خود نيز در برابر فرامين رهبرمعظم انقلاب بارها ايستاد و از اجراي اين دستورات سر باز زد.از ماجراي عزل و نصب وزيراطلاعات خود گرفته تا بي احترامي به نامه دست نويس حضرت آيت الله خامنه‌اي و 11 روز خانه نشيني! اين است مراسم كسي كه يك روز عليه آیت الله هاشمی مي ايستد و روزي در مقابل ولي‌فقيه زمان قد علم مي‌كند.آيا مي‌توان گفت همچين فردي عاقبت به خير خواهد شد!؟شخصي كه كابينه پر از فساد را خط قرمز معرفي‌مي‌كند و براي رفيق بازي كشور را تا مرز پرتگاه مي‌كشد. محمود احمدي‌نژاد واقعا معجزه قرن 20 است چرا كه در طول سال هاي بعد از انقلاب هيچ كس حتي در دوراني كه ايران سيم خاردار براي دفاع نداشت نيز نتوانسته بود به اندازه سال هاي 84تا92 كشور را ضعيف كند.

برخی نمایندگان،شريك جرم احمدي‌نژاد

دولت نهم و دهم،سه مجلس را برخود ديد.مجالسي كه برخی نمایندگان در خرابكاري‌ها و اقدامات نسنجيده دولت احمدي‌نژاد مقصر و شريك هستند.نمایندگانی كه همفكران رئيس دولت وقت شاكله آن را تشكيل داده بودند و به جاي امر نظارت به رفاقت با قوه مجرييه پرداخته‌بودند.در آن زمان هايي كه پارلمان ايران در سكوت ويژه خود به سر مي‌برد، مهره هاي احمدي‌نژاد سرشان به هر کاری گرم بود، الا آنچه وظیفه ذاتی صندلی شان است. نكته جالب اين بود كه تا رسانه‌هاي حق‌طلب، ايرادي به رويه دولتمردان و دولت‌زنان احمدي‌نژاد مي‌گرفتند، يا از سوي محمدعلي رامين توقيف يا از توفيق محروميت هاي ديگر مانند قطع يارانه و امثالهم برخوردار مي‌شدند.

تقصيرمعلم هاي اخلاق

دوران هشت‌ساله احمدي‌نژاد به گونه اي گذشت كه عده اي اطاعت از او را اطاعت از خدا مي‌دانستند و اگر منتقدي از اقدامات دولت نهم و دهم  ايرادي مي‌گرفت، اطرافيان محمود مي‌گفتند، چرا اين‌گونه مي‌گوييد، محمود پاكدست است؛ببينيد فقط يك خانه كوچك‌در نارمك دارد و يك پژوآخوندي!حال از مصباح يزدي و مرتضي‌اقا تهراني گرفته تا علم الهدي از افرادي‌بودند كه معلم اخلاق اين جريان بودند و طيف احمدي‌نژادي را درست تربيت نكردند. اين بود منطق كساني‌كه سال ها به دليل هم‌كاسه بودن با احمدي‌نژاد اجازه هر تاخت و تازي را به فردي از ديار اصولگرايي دادند و اندكي بعد، هنگامي‌كه احمدي‌نژاد رويكرد خود را نسبت به آنها عوض كرد، تنها حرفي كه از دهان آنها بيرون مي‌آمد برائت بود و برائت. يكي مي‌گفت ما با احمدي‌نژاد كاري نداشتيم او با ما كار‌داشت، ديگري ادعا مي‌كرد احمدي‌نژاد خود به خود در فضاي سياسي ايران بروز و ظهور كرد و هزاران گفته هاي نامبارك ديگر.ولي بايد از آنها پرسيد احمدي نژاد ازشما نبود ولي شما چرا به عنوان مسئولان كشور حواستان به خلاف هاي دولت او نبود!؟

جلوگيري ازاجراي قانون!؟

احمدي‌نژاد تا روزهاي آخري كه پاستور حضور داشت، خبري از بررسي تخلفات صورت گرفته توسط اطرافيان احمدي نژاد نبود.اين روزها بعد از تغيير دولت ما شاهد دستگيري روزانه ياران او هستيم. افرادي كه در دولت نهم و دهم اصلي‌ترين پست هاي كشور را در اختيار داشتند. جرم هاي زيادي در دوران احمدي نژاد صورت گرفت ولي تنها تا امروز تعدادي از آنها علني‌شده و به گوش مردم رسيده است.

قرباني اول رحيمي

قرعه اولين زنداني از نزديكان احمدي نژاد به نام محمدرضا رحيمي، معاون اول او افتاد. 5 سال و 91 روز زندان قطعی ، بازگرداندن 2 میلیارد و 850 میلیون تومان به بیت المال و یک میلیارد تومان جزای نقدی، حکمی است که دیوان عالی کشور تأیید کرده است و باید اجرا شود. قوه قضائیه، در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد مفاسد اقتصادی معاون اول وی را کشف کرد و درصدد برآمد تا با وی برخورد کند.احمد توکلی در سال 90 دراین باره چنین گفته بود:”سه قاضی با سابقه آقایان اژه ای، رئیسی و خلفی که قضات با سابقه و خوشنام کشورمان هستند پرونده رحیمی را مطالعه کردند و یک سال  پیش به نزد احمدی نژاد رفتند و به وی گفتند ما سه قاضی به اتفاق آرا تایید می کنیم که توجه اتهام به آقای رحیمی قطعی است و باید تعقیب شود اما احمدی نژاد 100 دقیقه برای این 3 نفر سخنرانی کرد و از توطئه علیه دولت یاد کرد و به صورت قاطع از معاون اول خود حمایت کرد.” یک بار هم که احتمال برخورد قانونی با رحیمی پیش آمد، احمدی نژاد با صدا و سیما مصاحبه کرد و با “خط قرمز” خواندن کابینه، مانع از رسیدگی قانونی به این پرونده شد. محمدرضا رحیمی در حالی به جرم فساد اقتصادی محکوم به زندان شده است که سال ها ریاست “ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی” را بر عهده داشت و به نظر مي‌رسد اين اتفاق‌ها تنها در دوراني به نام دولت مهورز يا همان پاكدست صورت مي‌گرفت!

شورش عليه آقاي رئيس

بعد از خبر تائيد حكم رحيمي، معاون اول احمدي نژاد عليه رئيس سابقش شوريد و بيانيه صادر كرد.رحيمي در اين بيانيه ضمن اعتراض به اقدامات صورت گرفته توسط احمدي نژاد از فسادي ديگر در دولت احمدي‌نژاد براي باج دادن به نمايندگان مجلس پرده برداشت. رحيمي گفت:برای آگاهی ملت شریف ایران و یادآوری مجدد بار دیگر می‌گویم که:«همواره در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، کمیته‌هایی برای برنامه‌ریزی و راهبری امر انتخابات توسط جریانات سیاسی تشکیل می‌گردد.

در این راستا برای انتخابات مجلس هشتم نیز کمیته‌ای متشکل از برخی چهره‌های اصولگرا برگزار و بنا شد از کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور از طریق کمک‌های غیردولتی پشتیبانی مالی شود. در میان افراد کمک کننده فردی به نام جابر ابدالی که از سوی برخی نمایندگان مجلس و مقامات قضایی و اجرایی به اینجانب معرفی شده بود، برای کمک اعلام آمادگی نمود. بنده نیز به واسطة حساسیت و اطمینان خاطر از سالم بودن کمک‌های نامبرده همچون سایر موارد در خصوص ایشان از طریق حراست دیوان محاسبات از مجاری ذیصلاح، در خصوص وی استعلام کردم که پس از اطمینان و پاسخ مثبت که اسناد آن ضمیمة پرونده است، برای دریافت کمک از وی اعلام آمادگی نمودیم و از وی خواستیم که به کاندیداهایی که ما معرفی می‌کنیم از محل حساب شخصی و با چک بانکی خودش کمک نماید. در نهایت نامبرده مجموعاً یک میلیارد و دویست میلیون تومان را به این امر اختصاص داد و البته کلیة اسناد و کپی چک‌های صادره که به قریب ۱۷۰نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت شده است در پرونده ثبت و ضبط است و همه آن به مصرف انتخابات رسید. بنابراین کل این مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده و عینا به حساب نامزدها پرداخت گردیده است. آیا شما اطلاع نداشتید که کل ماجرا همین است که متاسفانه در اثر اطلاع رسانی نادرست و مغرضانه و نگاه سیاسی خصمانه به موضوع یک کلاغ چهل کلاغ کردند که فلانی برده است و خورده است.

وقتی کمک کننده این یک میلیارد و دویست میلیون تومان و نیز دریافت کنندگان، مشخص و معلوم هستند، لذا باید پرسید ارتباط این موضوع با بنده چیست؟» بعد از انتشار اين بيانيه همه منتظر بودند كه احمدي نژاد پاسخي به اظهارات رحيمي دهد ولي تنها جواب محمود احمدي نژاد سكوت بود! رئيس دولت‌هاي نهم و دهم هيچ‌چيز نگفت و احمدي‌نژادي‌ها تنها اعلام كردند كه به دليل خدماتي‌كه‌رحيمي انجام داده است،هيچ چيزنمي‌گوييم.

دومين معاون احمدي‌نژاد در بند

آن دوران گذشت و رفت و سال 94 آغاز شد.از گوشه و كنار شايعه‌هاي فراخواندن افراد گوناگون از دولت احمدي‌نژاد به گوش‌مي‌رسيد و در نهايت نوبت به دومين معان احمدي نژاد رسيد كه راهي اوين شود.اينبار معاون اجرايي احمدي نژاد يعني حميدبقايي بازداشت شد تا براي دومين سري فساد موجود در نزديكان احمدي نژاد گوش فلك را پركند. “غلامحسین محسنی اژه ای” سخنگوی قوه قضائیه با اعلام اين خبر گفت: قرار بازداشت برای معاون رئیس جمهور سابق صادر شده. بازپرس پرونده معاون رئیس جمهوری سابق، امروز او را احضار کرد و وی اینک بازداشت است.

ضد و نقيض عليه بقايي

بعد از اين خبر شايعاتي در فضا مجازي منتشر شد و در آن به نقل از يكي از نمايندگان مجلس اعلام كردند، حميدرضا بقايي 20 ميليارد دلار از كشور خارج كشرده و در حال‌حاضر در كورهاي عربي است.صحت وسقم اين خبر مشخص نبود ولي در ادامه افشاگري ها عليه نزديكان احمدي‌نژاد، حجت الاسلام اشرفي اسلامي رئيس دادگاه بدوي يك نهاد رياست جمهور در مراسمي با اشاره به فسادهاي موجود در دولت احمدي‌نژاد گفت:بقايي در 10 كشور سرمايه گذاري كرده است. «روزنامه قانون»در آن زمان نوشت سخنان رئیس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری حکایت از آن داشت که معاون احمدی نژاد پرونده قطوری از تخلفات مالی دارد. پرونده‌ای که به قول اشرفی اصفهانی شاید سال‌ها زمان ببرد تا ابعاد آن مشخص شود. اگر این سخنان اشرفی اصفهانی از سوی مقام های قضایی تائید شود، می‌توان گفت بزرگترین پرونده فساد مالی حلقه نزدیکان احمدی‌نژاد در حال حاضر در حال بررسی است.

پرونده‌ای که شاید وسعت و دامنه آن به مراتب بیشتر از اختلاس ها و دزدی های بابک زنجانی باشد و چه بسا عمق فاجعه دامنگیر شخص احمدی نژاد هم شود . رئیس جمهور پیشینی که هم اکنون معاون اولش نیز به اتهام های مالی در بند است.حجت الاسلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی در افشاگری خود ، به نقل از یک مقام مسئول امنیتی تاکید کرد که بقایی اموالی را از کشور خارج کرده و نزدیک به 10 کشور خارجی سرمایه گذاری کرده است. وي طی یکی دوسال اخیر مواضع تندی را علیه دولت احمدی نژاد گرفته و آن‌طور که می گوید پرونده‌های متعددی از تخلفات مقامات این دولت را بررسی کرده و همچنین در دست بررسی دارد. وی در ضیافت افطارمجمع آذری های مقیم تهران با اشاره به حبس محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد گفت: «پریروز یکی از مسئولان امنیتی کشور در جلسه ما توضیح داد که بقایی در 10 کشور سرمایه گذاری مالی کرده است و آنقدر خورده و برده که ما باید چند سال بگردیم تا اموالی که غارت کرده و از کشور منتقل کرده را فقط شناسایی کنیم. نه اینکه برگردانیم؟!»

شرم از دولت احمدي نژاد

اشرفي‌اصفهاني سپس ادامه داد: «آن دولت مدعی بود که پاکدست‌ترین دولت هاست . واقعا شرم آور است. واقعا شرم آور است. دولت‌های قبل، دولت اصلاحات، دولت هاشمی رفسنجانی آن‌همه خدمات در کشور انجام دادند و هیچ ادعایی نکردند.»اشرفی اصفهانی در ادامه شخص احمدی نژاد را خطاب قرار داد و گفت که «این آقا مملکت را به هم ریخت و همه را زیرو رو کرد و ارزش‌ها را پایمال کرد و آن‌همه بردند و خوردند و غارت کردند آن‌وقت می گوید من پاک‌ترین دولت‌ها هستم.»
تلاش محمود براي بقاي بقايي

اين همه اتهام و پرونده و بازداشت ها را در يك طرف قرار دهيد و ادعاي دولت احمدي نژاد را در سوي ديگر!امام  اينبار محمود سكوت نكرد و بافاصله چند روز از دستگيري بقايي بيانيه صادر و بقايي را تطهيركرد. احمدي نژاد در بيانيه اي 4 بندي تمام قد از اين معاون خود دفاع كرد و او را فردي انقلابي خواند! دفتر رئیس دولت نهم و دهم در ارتباط با دستگیری حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم بیانیه‌ای صادر و در آن تاکید کرد که رئیس جمهور دوره‌های نهم و دهم به طور قاطع از پاکی، پاک‌دستی و حقانیت بقایی تا آخر دفاع خواهد کرد. در بياينه آمده بود:با سلام و آرزوی سلامتی، عزت و موفقیت آحاد مردم فهیم و خبیر ایران عزیز، در ارتباط با دستگیری جناب آقای حمید بقایی معاون محترم اجرایی رییس جمهور در دولت دهم نکاتی را به شرح زیر اعلام می‌دارد1- جناب آقای حمید بقایی فردی مومن، انقلابی و کاملا پاک‌دست است و در تمام عمر پربرکت خود، خدمتگزاری صدیق و بی منت برای کشور، مردم و انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.2- مقایسه نحوه برخورد با ایشان و دیگران نشان‌دهنده آن است که رفتار با آقای بقایی تا چه میزان از ضوابط و مبانی حقوقی برخوردار بوده است.برخلاف فتوای صریح مقام معظم رهبری و قوانین و مقررات حاکم، یک مقام مسئول در مصاحبه‌ای مطبوعاتی از فردی دستگیر شده، نام می‌برد و علاوه بر آن، از بیان اتهام وی اجتناب می‌کند و فرصت‌طلبان با استفاده شرایط، انواع اتهامات کذب و ناجوانمردانه را نثار کسی می‌کنند که در حبس است و امکان پاسخگویی و دفاع از خود را ندارد، در حالی که مستند به مبانی حقوقی و اخلاقی، در فرایند اطلاع‌رسانی، باید عکس آن عمل شود.3- لازم به تاکید نیست که مسئولیت حفظ سلامت آقای بقایی و فراهم آوردن فرصت بایسته و شایسته برای استفاده ایشان از تمام حقوق قانونی و شهروندی خود، بر عهده مسئولان ذیربط است.4- رئیس جمهور دوره‌های نهم و دهم براساس مبانی اخلاقی و انسانی، دفاع از حق و حقیقت را وظیفه خود می‌داند و به طور قاطع از پاکی، پاک‌دستی و حقانیت جناب آقای بقایی تا آخر دفاع خواهد کرد.دفاعيات احمدي‌نژاد از اين فرد بازداشتي تا حدي بود كه در برخي بندهاي بيانيه خود حتي قوه‌قضائيه را مد نظر قرار داده و انتقاد كرد كه چرا مي‌گوييد فلاني بازداشت شده است!

دكل خوري

اين آخرين شاهكار در دولت احمدي نژاد نبود.چند وقت بعد و هنگامي‌كه همه منتظر دستگيري سويمن فرد از دم و دستگاه پاكدشتان بودند، خبر مفقود شدن يك دكل به گوش رسيد.دكل نفتي كه ناگهان در وسط دريا ها جاي خالي آن بعد از سال‌ها احساس شد. اوايل تير ماه بود كه بيژن زنگنه ،وزیر نفت با تایید گم شدن یک دستگاه دکل حفاری نفتی ایران، گفت: به صورت ویژه پیگیر این موضوع هستیم. وزیر نفت در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه آیا خبر مفقود شدن یک دکل نفتی ایرانی در زمان فعالیت دولت گذشته صحت دارد؟ گفت: موضوع مفقود شدن دکل نفتی متعلق به ایران واقعیت دارد و با پیگیری و شکایت ما پرونده ای در این خصوص تشکیل شده است.پیش از این، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس درباره سرنوشت دکل نفتی گمشده ایرانی گفته بود، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دستور بررسی موضوع مفقود شدن دکل نفتی متعلق به ایران را که در حدود ۷۸ میلیون دلار ارزش دارد، به رئیس کمیسیون انرژی مجلس داده است.در همين راستا نيز علي‌مروی ،رئیس کمیسیون انرژی مجلس، وضعیت دکل حفاری گم شده را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر پرونده این موضوع به قوه قضاییه ارسال شده و تیمی بر روی این پرونده کارمی‌کند. وي با اشاره به زوایای موضوع دکل حفاری گم شده اظهار کرد: هنگامی که قصد خرید این دکل وجود داشت گویا مبلغی را به واسطه‌ای دادند تا این کار انجام شود که متاسفانه دکل تحویل داده نشده است. وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر نیز تیمی بر روی این پرونده کار می‌کند که شامل افرادی از سازمان بازرسی و تعدادی از دستگاه‌های نظارتی هستند که در حال حاضر در محل تاسیسات دریایی مستقرند تا بتوانند هر چه زودتر این مساله را حل کنند.

زنجيره بازداشت‌ها ادامه دارد

اگر قوه‌قضاييه تنها گوشه اي از تخلفات صورت گرفته در دوران احمدي‌نژاد را بخواهد بررسي كند بايد سال‌ها بلكه ماه‌ها، هزاران قاضي وقت خود را بر اين امر اختصاص دهند.اين روزها نيز شايعه فراخواندن و فرار برخي از تزديكان او در فضاي مجازي منتشر‌ كه بيشتر آن تكذيب و رد مي‌شود.حال بايد منتظر ماند ديد كه اين سريال اثبات و افشا تخلفات نزديكان احمدي‌نژاد به كجا ختم مي‌شود و نفر بعدي كيست. در همين راستا به سراغ يكي از نمايندگان مجلس و اعضاي فراكسيون رهروان مجلس رفتيم.

غلامعلي‌جعفرزاده ايمن آبادي در گفت و گو با «طلوع صبح» افشا كرد كه يكي ديگر از نزديكان احمدي نژاد و اعضاي دولت او بازداشت شده است كه در حال حاضر به دلايل مختلف از خبري شدن و اعلام نام او خودداري مي‌شود.

جعفرزاده در پاسخ به اين سوال كه احمدي‌نژاد چرا با توجه به اينكه اين همه جرم و فساد در دولتش به وقوع پيوست و نزديكان و معاونان او را دستگير كردند،باز هم دولتش را پاكدشت مي‌خواند گفت:این هنر احمدی نژادبود كه با روش‌هاي پوپولیسمی وفریب مردم از حقيقت را كتمان كند وبه جاي حقایق، فضای خیالی را ترسيم كند و به خورد مردم دهد. اين نماينده اعلان كرد يكي از افراد دولت قبل در هفته گذشته بازداشت شده و هنوز كتمان‌مي‌كنند.وي تاكيد كرد:ياران احمدي‌نژاد همينطور زنجيره‌اي در حال دستگير شدن هستند.

وي ادامه داد:در دوره ۸ سال ایشان حداقل ۸۰ سال کشور عقب انداخته شد وخسارت‌هایي که احمدي‌نژاد و نزديكانش به كشور زدند،زد قابل ترمیم نیست.جعفرزاده گفت: از اول ننيز رییس جمهوری شدن احمدي‌نژاد اشتباه بود و کاش او درکسوت استانداریا حداکثر وزير باقي‌مي ماند.اين نماينده مجلس تاكيد كرد:رفتار‌هاي احمدي نژاد ونيز طريقه اشتباه  اجراي طرح هدفمندي يارانه از خساراتي عظيمي بود كه دولت او به كشور وارد كرد.

وي در پايان تاكيد كرد: بايد از اقداماات قوه قضاييه تشكر كرد زير بسيار شجاعانه و عادلانه بود بايد همه افرادي كه در اين سال‌ها فساد كردند فراخوان شوند و بنده‌شك ندارم كه پاي خيلي هاي ديگر در اين پرونده ها گير است و اميدواريم طبق قانون با اين افراد در آينده برخورد شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157611
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایرانی گفت:

    هی مواظب صحبت کردنت باش!!!!

  2. دانشجو گفت:

    بویرنیوز فقط اهل بزرگنمایی و شانتاژ.دولت احمدی نژاد عیب زیاد داشت اختلاس هم شد.تو بقیه دولتا چی؟؟؟؟ بویرنیوز از کرسنت واسمون تعریف کن؟ از مهدی خان هاشمی هم بگو؟ نظرت در مورد مهاجرانی چیه ؟ با افتخار میای از ورود ناگهانی کسی به استان تعریف میکنی که عضو مجلس ششم بود. مجلس ششم ؟مگه چه عیب داره؟ شما واسه مردم تعریف کن که مجلس ششم چه خبر بود. راستی خبر رحیم پور ازغدی در سخنرانی پیش خطبه نماز جمعه تهران خیلی قشنگه اگه اونم بزنی بد نیست. کم ازین اخبار فرافکنانه استفاده کنید که بخواید عمر سیاسی یه عده خائن رو حفظ کنید

  3. پابرهنه گفت:

    آینده قضاوت خواهد کرد !!!!!

  4. ناشناس گفت:

    درغگویان کم حافظه اند طلوع صبح/این همه افترا و دسپاچگی براچیه سایت طلوع صبح؟البته باید هم بترسید

  5. ناشناس گفت:

    محمود خان م…. خوردند و بردند سوختند……. قبل از ..به ایران قیمت طلا گرمی8هزار بود بعدش تا150هزارم رفت …. دلار 780تومان بود تا4هزار تمن رفت …. پراید سال84 قیمتش6میلیون بود در سال 92 شد 21میلیون تومان ….. و هزاران چیز دیگه …. تا سالها بعد از حمله محمود ،،،،،،اقتصاد  ایران درست نمیشود ..

  6. هموطن گفت:

    آیندگان به ما لعنت میفرستند با انتخاب محمود خان برای 8 سال ریاست بر کشوری که ادعای تمدن چندهزارساله دارد .

  7. افشین گفت:

    چیزی از مملکت نزاشت برا ایندگان باید دوباره بیست سال بگذر تا به سال 84 برسیم

  8. ناشناس گفت:

    خدا ازت نگذره محمود که ما دهه شصتی ها رو له کردی….

  9. ناشناس گفت:

    احمدی نژاد تنها جرمش هویدا کردن اسرار دولتها ومقامات فاسد ایران بود والان تمام ان مقامات فاسد برای تطهیر خودشان روزی یک مسئله را عنوان میکنند . شراکت روباه وگرگ وخرس برای پاره کردن الاغی است که بی موقع عر عر کرده وملت را ازخواب بیدارکرده

  10. رهگذر گفت:

    کاش بوی نیوز جرات میکرد واز شروع دزدیها در دول گذشته می نوشتی تا برسد به دولت کنونی …انوقت فکر میکردیم که در نوشتن مطالب هیچ مرضی وجود ندارد.دزدها از دولت همین اقای هاشمی واز جمله اقازاده های زمان ایشان شروع به چپاول کردند.قرار نیست تا ابد این ملت بدلیل مبارزات اقای هاشمی به بچه ها وهم بندی هایش تا ابد باج دهند.بخدا قسم اگر مهدی فرزند احمدی نژاد می بود تا الان جنازه اش زیر خاک پوسیده بود…امثال بابک زنجانی ها دست پرورده های همین دوستان هستند.دوسال است دولتمردان ما فقط کارشان نقد دولت احمدی نژاد است اما نمی توانند بگویند که خودشان نه در 100روز بلکه در این دوسال چه کار مثبتی انجام دادند؟

  11. لبيس گفت:

    لابد تو دولت احمدي نژاد جايگاهي براي جولان وتاخت وتاز نداشتي واله به جاي مردم سخن نمي گفتي

    • محمد سروش گفت:

      به جای مردم سخن نمیگفتی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! … مردم خرداد سال 92 حرفشونو زدن دقیقا” صحبت های نویسنده حرف مردمه شما از کدوم مردم حرف میزنید؟ به قرآن مثل و مانند برا شماها پیدا نمیشه خودتونو زدید به کور و لال بودن یا فکر کردین مردم حافظه اشون کوتاه مدته

  12. واقع گرا گفت:

    گفته های شماازروی حدق وکینه است خیانت راآنهایی کردندکه درتیر77درغائله کوی دانشگاه دنبال ازبین بردن اصل نظام بودندوبعنوان پیاده نظام غرب عمل کردندآن هم دردولت به اصطلاح اصلاحات!!! وزرای جاسوس دولت اصلاحات کجاهستند؟ مگرنه این است که هم اکنون سردرآخورغرب دارند!!!! خیانت فتنه 88ودرحقیقت انقلاب مخملی88خیانت چه کسانی بود؟ توهین به امام حسین آتش زدن قرآن پاره نمودن عکس امام ورهبری وآتش زدن اموال مردم کشتن افراد بی گناه وهزاران خیانت دیگر وتحصین آمریکا واسرائیل ازسران اصلاحات درفتنه 88تاریخ ایران خیانتی ازاین بالاتررابیادنداردوهیچگاه چنین خیانتی به ملت وچنین خدمتی به دشمنان ملت نشده فساد ازطرف هرکه باشدخیانت است اما مگر بزرگترین دزدیها ورانت خواری درزمان دولت اصلاحات ودولت رفسنجانی اتفاق نیفتاد بابک زنجانی ازدست هاشمی وروحانی لوح تقدیر گرفت یا احمدی نزاد؟ پسراحمدی نژادرشوه گرفت ودزدی کرد وجاسوس غرب شده یافرزند هاشمی رفسنجانی جناب مهدی هاشمی؟راستی اگرمهدی پسراحمدی نژادبود چه قشقلقی به راه می انداختید!!!! تمام اختلاس های دوران انقلاب به انازه قراردادخیانت بارکرسنت دولت اصلاحات نمی شود شما نمی توانیدحافظه ملت راازخیانتهایی که به ملت شده بافرافکنی ونسبت های دروغ به دیگران پاک کنید وخودراتطهیرنمایید!!! ملت شریف وبخصوص اقشارمحروم خدمات احمدی نژادرافراموش نخواهندکرد حالاشما هرچه می توانید بزرگ نمایی کنید!! تنها رساته های غربی واسرائیل دارند احمدی نژادراتخریب میکنند که این خود یعنی بزرگی افکار واندیشه های احمدی نژاد

دیدگاه شما