شنبه 10 مرداد 1394 - 8:07

در نماز جمعه دیروز پاتاوه چه گذشت؟

نماز جمعه این هفته پاتاوه به امامت حجت‌الاسلام افشار برگزار شد.afshar-tajamire
به گزارش بویرنیوز، خطیب  نماز جمعه پاتاوه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پاکدامنی، گفت: پیام نمازجمعه تقواست.
حجت‌الاسلام افشار به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری، تریبون نماز جمعه را محور هدایت و افکار عمومی دانست و افزود: نمازهای جمعه، پایگاه و ارتقاع، بصیرت سیاسی است.
ریس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه در خطبه سیاسی نماز به اتفاقات هفته گذشته اشاره و اظهارداشت: با توجه به اینکه معاون سیاسی، فرماندار دنا در بین نمازگزاران شهر پاتاوه حضور پیدا کردند.
حجت الاسلام  افشار افزود: از بحث شخصی بنده پیگیر نیستم و اگر کسی قلمی، قدمی برداشت او را به مادرم حضرت زهرا واگذار می‌کنم.
خطیب جمعه پاتاوه ضمن تقدیر از مسولین طراز اول استان خاطرنشان کرد: از استاندار، معاونین، بویژه آقای پناهی، مسئول شورای سیاستگذاری ومردم شهر و بخش، که محبت داشتند تشکرمی کنم.
فرماندار دنا با اشاره به اتفاقات هفته گذشته، گفت: مسئولان با همدلی و وحدت با ائمه جمعه به دنبال توسعه شهرستان دنا باشند.
به گزارش کبنانیوز، علی تاج‌امیری صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان با حضور در دفتر امام جمعه پاتاوه با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
فرماندار دنا هدف از دیدار خود را تقدیر از امام جمعه عنوان کرد و سپس در بین نمازارگران نماز جمعه حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد:  جهت عرض سلام و ارادت خدمت امام جمعه محترم، و مردم به محضر نمازگزاران مومن رسیده ام.
فرمانداردنا  ادامه داد: تشکر می‌کنم از امام جمعه ارزشمند بابت فرصتی که به اینجانب دادند، تا بتوانم ازاین تریبون و جایگاه مقدس، حاضر شوم. و از همه شما مردم، بویژه امام جمعه تقدیر و تشکر می کنم.
تاج امیری افزود: روزجمعه افضل الایام سرور وسید روزها است.
وی به جایگاه نمازجمعه اشاره وبیان کرد: نمازجمعه و امام جمعه مرکز ثفل نظام با محوریت ملت و دمیدن روح وحدت همنشینی ویاس و ناامیدی دشمنان دین اسلام است.
فرمانداردنا با تاکید بر این نکته که شان جایگاه نمازجمعه بالاتر از این حرف‌ها است، گفت: منزلت و شان نمازجمعه نباید زیرسوال برود و فرض است بر مسولین این مهم. نمازجمعه مرکز ثقل و پیوند مردم ونظام است.
تاج‌امیری با بیان اینکه حضورما در نماز جمعه بیعت مجددی است با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مواردی که در نمازجمعه توسط امام جمعه ذکرمی‌شود مورد یاس و ناامیدی دشمنان می شود.
فرماندار دنا افزود: در نمازجمعه مومنان، باارزش‌ها وسیاست‌های کلی ومواضع رهبری وجهان آشنا می‌شوند، و باید اقتدا کنیم، ومسولین ازطریق همین تریبون درجریان امورومسایل ومشکلات قرارمی گیرند.
وی افزود: مسایل ومشکلات باید دردرون حل شوند.
فرماندار دنا از اتفاقات ناخوشایند هفته گذشته اظهار ناراحتی کرد و گفت: ازامام جمعه شهرکه این فرصت را دراختیارش قراردادند تا دراین جایگاه حاضرشویم تقدیروتشکرمی کنم.
تاج امیری با اظهارارادت به جامعه روحانیت خاطرنشان و افزود: ما به فضای امن نیاز داریم و اینجانب قلبا به همه روحانیت ارادت قلبی دارم، وحجت الاسلام افشاربه ندرت یکی از تفاوت‌هایشان با ائمه جمعه محبوبیت بالای ایشان بین مردم، ودرجه علمی این عزیز بزرگوار، که به همین زودی به درجه دکترا نایل می شوند، و مایه افتخار و به ایشان تبریک می گویم.
تاج امیری همچنین تاکید کرد: تقدیر و تشکر می‌کنم از کمک‌های مستقیم و تنگاتنگ ایشان، با استاندار و مسولین کشوری داشته‌اند که کمکی به ما شد.
وی همچنین با اشاره به این نکته که مسائل و مشکلات هست، گفت: ما دوست نداریم مشکلی برای شهر و بخش بوجود آید پاتاوه زمانی مرکز سیاسی بویراحمد بوده و مردم ولایی و رشیدی دارد و با مشارکت این مردم می‌توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم وبرای عمران آبادانی قدم برداریم، و از امام جمعه و مردم تقدیر و تشکرمی کنم که به اینجانب فرصت دادید.
فرماندار دنا درپایان به تخصیص وتوزیع اعتبارات شهرستانی اشاره و بیان کرد: ازمحل اعتبارات ملی مبلغ ۸۰ میلیارد ریال به بخش پاتاوه، جهت بدهی پیمانکاران، درحوزه جهادکشاورزی، درحوزه آسفالت و راه های روستایی، وتوسعه فضاهای ورزشی، وهمچنین اجرای طرح های هادی روستایی اختصاص داده ایم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157555
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر حاج آقا افشار 

  2. محمد گفت:

    فرماندار محترم، حرفای قبل وبعدت خیلی خیلی متناقضند. پست اینقد مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

  3. ناشناس گفت:

    احسن به حاج اقا افشار
    بخش انسان را بزرگ میکند

  4. ناشناس گفت:

    امیدواری اقای فرماندار  دیگر از این ادبیات  ونامه نگاری های  تند بدور از اخلاق نکند
    و جامعه را متشنج نکند

  5. ناشناس گفت:

    اوفی سی تاج امیری

  6. ناشناس گفت:

    کار خوبی کرد اقای فرماندار که رفت وعذرخواهی  کرد
    باید زودتر این کار میکردتا  اوضاع متشنج نمیشد

  7. مهدي گفت:

    اين چيه دقيقا؟؟ریس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه در خطبه سیاسی نماز به اتفاقات هفته گذشته اشاره و اظهارداشت: با توجه به اینکه معاون سیاسی، فرماندار دنا در بین نمازگزاران شهر پاتاوه حضور پیدا کردند تمام

  8. ابراهیم گفت:

    با سلام خدمت بو بر عزیز این دو تا خسته نمی شن این قد به جون هم می افتن

  9. وحدت گفت:

    باسلام و تشکر از حاج اقا افشارکه با بخشیدن فرماندار روحیه ازخودگذشتگی و علوی را در استان نمایان کرد … از قدیم گفته اند بخشش از بزرگان است …. امیدواریم که دیگر شاهد اینچنین بی حرمتی هایی از جانب فرماندار نباشیم و فرماندار متوجه باشد که با چه شخصیتی رو در رو شده است….

  10. ناشناس گفت:

    سلام
    قضیه تمام شد صلاح استان ما در آرامش است
    از امام جمعه محترم وفرماندار دنا کمال تشکر را دارم

  11. ناشناس گفت:

    فرمانداردنا با تاکید بر این نکته که شان جایگاه نمازجمعه بالاتر از این حرف‌ها است، گفت: منزلت و شان نمازجمعه نباید زیرسوال برود

    خیلی هم جالب

  12. درود گفت:

    درود وسپاس از حاج آقا افشار.

دیدگاه شما