جمعه 9 مرداد 1394 - 15:59

اولین سفر استاندار فارس به “شهر امام زمان” + تصاویر

به گزارش بویرنیوز به نقل از کلیدفارس، محمدعلی افشانی،استاندار فارس روز گذشته در اولین سفر شهرستانی خود میهمان اقلید «شهر امام زمان» شد. او روز گذشته در سفر به این شهرستان ابتدا در گلزار شهدای مرکزی حضور یافت و در ادامه از پروژه های در حال احداث اقلید از جمله خط آهن اقلید یاسوج بازدید کرد و سپس در همایش بخشدارن سراسر فارس حضور یافت و سخنرانی کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157513
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. غیرت دنا گفت:

    درود خدا به همه هم استانی های غیور
    مردم غیور استان در هر پست و مقامی ( پروفسور ، دکتر ، عالم دینی و سیاسیی و..  ) هیچ وقت استانشون را فراموش نمیکنند زنده باد غیرت لری.

  2. مصطفی گفت:

    سلام و درود به مردان خطه ی لر و خدمتگزاران ملت، آرزوی توفیق الهی را برای همه آرزومندم.

  3. مهدی زینلی از اقلید گفت:

    با سلام ازاستاندار شجاع و دلیر و مردمی اقای استاندار شمارا به خدا فکری به حال ما مردم اقلید بکنید با ور کنید شما با سیاستی که دارید در مورد فرماندار اقلید تحقیقی انجام دهید من یکی از مشکلاتی که ما مردم با ان دست به گریبان هستیم مسئکه شبکه بهداشت ودرمان است ای کاش مردم از سفر شما اطلا ع داشتند تا شاید مرحمی بر مشکلات بود در مورد اداره را ه وشهر سازی درمورد اداره برق در مورد اموزش وپر ورش در مورد اینکه چند اداره در یک ساختمان که سالها از عمر این ساختمان می گذرد 1- شبکه بهداشت ودر مان 2- مرکز بهداشت 3- مر کز مدیریت اورزانس 115 4- دانشکده بهداشت 5- در مانگاه شبانه روزی چند سالی است که ساختمان شبکه را فروختند نه زمینی نه … از اقای فرماندار سوال دارم که دست اورد سفر ریس جمهور با اقتدار به استان برای شهر ستان اقلید چه بوده است در مورد فرودگاه شمال فارس اقای استاندار سوال زیاد است ای کاش مردم از سفر شما با خبر شده بودند

دیدگاه شما