پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 17:28

نماینده بویراحمد و دنا: استخدام جهادکشاورزی استان متوقف شد

گفتنی است، روز گذشته سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد آگهی در زمینه جذب نیروی انسانی منتشر، که انتقادهایی را در پی داشت.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته مقرر شد آگهی استخدام جهاد کشاورزی استان روند قانونی و فرآیند منطقی خود را طی نموده و سپس برگزار شود.

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی در گفتگوبا سلام دنا، تاکید کرد: با توجه با اینکه در این زمینه نگرانی هایی در بین افراد متقاضی مبنی بر شیوه برگزاری این آزمون و بکارگیری نیروی انسانی وجود داشت، برگزاری این آزمون به روش اعلام شده فعلا متوقف شده است.

وی افزود: همچنین مقرر شد براساس آزمون کتبی، مصاحبه و طی نمودن مراحل گزینش موضوع جذب نیروهای انسانی مورد نیاز سازمان جهاد کشاورزی استان انجام شود.

گفتنی است، روز گذشته سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد آگهی در زمینه جذب نیروی انسانی منتشر، که انتقادهایی  را در پی داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157457
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تشکر گفت:

    ممنون حاجی

  2. فارغ التحصيل ارشد بیکار گفت:

    آفرین بر حاج زارع، شما را به قرآن قسم همین طور قضیه را پیگیری کن و نذار حق ما فارغ التحصيلان ارشد بیکار ضایع بشه، آقای زارع به قرآن محمد قسم بعضی از افراد قبل از آزمون گزینش شده اند، شما را به خدا قسم میدم نذار این آزمون بدون امتحان کتبی برگزار بشه، اینها میخواهند نیروهای نور چشمی خود را جذب کنند 

  3. ناشناس گفت:

    حاجی دیر خبر دار شدی دکتر گوهرگاني نیروی انسانی را شهرستان گچساران و باشت استخدام فرمودند عزيزکم

  4. ناشناس گفت:

    هم ما جوانان سرکاریم هم پارتی دارها سرکارن

  5. ناشناس گفت:

    نیروها الان سرکارن این آگهی صوریه.همه جوونا با مراجعه به سازمان بازرسی شنبه شکایت کنن بنده 8صبح میرم بازرسی

  6. ناشناس گفت:

    قبلا سازمان بازرسی اعلام کرده که آزمونی باید باشه

  7. نفرین گفت:

    بحق حضرت محمد وفاطمه زهرا هرکس حقم را خورد ومیخورد درجهادکشاورزی خودش وخانواده اش ذلیل و علیل شوند…تاخودم ببینم…چندساله که مسئولین جهد دارن حف خوری میکنند

  8. ناشناس گفت:

    بویر نیوز لطفا یه بررسی کنید ببینید اون افرادی که از پارسال تا حالا بی حساب و کتاب در جهاد کشاورزی استان بکار گرفته شدن جریانشون چیه! سراغ روابط عمومیشونه هم بگیرین بد نیست!

  9. رضا احمدی گفت:

    حاج این چند سال کجا بود که جلوش رو نگرفت

  10. رضایی گفت:

    باسلام خدمت نماینده محترم بویراحمد و دنا و خدمت همه دوستان کار از کار گشته

  11. بی کس گفت:

    به خدا نیروها سرکار هستن و کسی پیگیری نمیکنن اگر هم پیگیری کنن از اقوامشون میزارن سرکار و اب از اب تکون نمیخوره این اداره بازرسی کجایه گذشت که مردم صداقت داشتن گذشت که مردم دنبال نون حلال بودن گذشت که انسانیت وجود داشت چرا اینهمه حق خوری میشه چرا ماکه پارتی نداریم و فقیر هستیم باید زیر پا له بشیم از کدوم خدا باید حرف بزنیم خدای زمینی یا هوایی به خدا خسته شدیم از این دنیا و این همه ظلمی که بهمون شده

  12. محمد گفت:

    خدا بداد مظلومین برسد

  13. هموطن گفت:

    جناب آقای نماینده محترم ما صبح ها که می رویم انگشت بزنیم فکر می کنیم رفتیم ساختمان دانشگاه چون خیلی ها ناشنا هستند هر روز عده جدیدی می بینی خدایی ما صبح وظهر که انگشت می زنیم خیلی ها را نمی شناسیم بیش از بیست سال در این سازمان هستیم اینها چطوری استخدام شدن ما که توی سازمانیم نمی دونیم می خواهی بقیه مردم بدونند ما هم فارغ التحصیل بیکار داریم از اول اعلام کنند جهاد کشاورزی از سال 93 به بعد مال یک عده خاصی است وخیال همه را راحت کنند من امروز پیش آقای مرادی بودم خدایی هرکی ازش می پرسید امتحان هست یا نه می گفت نمی دانم این چه استخدامی است که مدیر امور اداری ازش خبر نداره حالا ما دلمان خوش است که جلوی این بی عدالتی گرفته می شه از شیطون پرسین عاقبتت بخیر گفت مشکل ایبینم

دیدگاه شما