چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 16:59

پاسخ شیطنت‌آمیز مورینیو به همسر بنیتس

ناتوانی در سکوت اختیار کردن در برابر انتقادات ویژگی بارز ژوزه مورینیو است به خصوص اگر انتقاد از سمت کسانی باشد که در جرگه رقبا و دشمنان او قرار می‌گیرند.

همانطور که قابل‌پیش‌بینی بود، آقای خاص بیشتر از دو روز نتوانست برای جواب ندادن به ادعا اخیر همسر رافائل بنیتس مقاومت کند، کسی که ادعا کرده است، سرمربی اسپانیایی جدید رئال‌مادرید در سه تیم (اینتر، چلسی و رئال مادرید) مجبور به جبران خرابکاری‌های ژوزه مورینیو بوده است.

مورینیو پس از پیروزی بامداد امروز (چهارشنبه) تیمش در ضربات پنالتی بازی دوستانه برابر بارسلونا در مریلند آمریکا، پاسخ همسر بنیتس را با اشاره‌ای طعنه‌‌‌آمیز به وضعیت فیزیکی و اضافه وزن سرمربی پیشین لیورپول داد و گفت: اگر او مواظب رژیم غذایی شوهرش باشد، زمان کمتری برای حرف زدن درباره من خواهد داشت.

مورینیو در ادامه به این موضوع اشاره کرد که بنیتس تنها در یک تیم از تیم‌هایی که هدایت‌شان را برعهده داشت یعنی اینتر جانشین مستقیم او بوده نه در رئال‌مادرید و چلسی.

او ادامه داد: با تمام احترامی که برایش قائل هستم، فکر می‌کنم این خانم کمی گیج شده است. فکر نکنید که من دارم می‌خندم چون شوهر او در چلسی جانشین روبرتو دی‌متئو شد و در رئال‌مادرید هم جای کارلو آنچلوتی را گرفت. تنها تیمی که شوهر او جای مرا گرفت اینتر بود که در شش ماه بهترین تیم اروپا را در آن زمان نابود کرد. فکر می‌کنم برای این خانم به جای اینکه به من فکر کند یا درباره‌ام حرف بزند، بهتر باشد که اوقات فراغتش را با چیزهای دیگری پر کند مثلاً اینکه به رژیم غذایی شوهرش برسد.

رقابت مورینیو و بنیتس از دوره اول مربیگری آقای خاص در جزیره که با دوران مربیگری بنیتس در لیورپول همزمان بود، آغاز شد و از آن زمان سرمربی اسپانیایی حال حاضر رئال‌مادرید در فهرست سیاه سرمربی پرتغالی چلسی قرار گرفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157341
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما