چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 13:34

کهگیلویه و بویراحمد دومین استان بیکار کشور است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد تهیه آمار واقعی بیکاران دراستان را ضروری دانست.

به گزارش بویرنیوز به نقل از ایسنا حسن نوروزی در کارگروه اشتغال استان افزود: این استان بر اساس آمار دومین استان بیکار کشور است اما باید آمار دقیقی از تعدا بیکاران و شاغلین در این استان تهیه شود.

وی بیان کرد: لازم است در این آمار، جمعیت جوان بیکار، جمعیت زنان بیکار و جمعیت بیکاران به تفکیک شهرستانهای و تحصیلات مختلف دیده شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر یک فرصت دوماهه به اداره کار برای تهیه این آمار خاطرنشان کرد: آمار واقعی و درست مسئولان را در تصمیم گیری درست و کارشناسی یاری می کند.

نوروزی برتوسعه مهارت های فن و حرفه ای در جامعه تاکید و تصریح کرد: صنایع و صنوف باید از افراد دارای مدرک از فنی و حرفه ای و مورد تایید این نهاد هستند، استفاده کنند.

وی ادامه داد: نیروی کار ماهر و آموزش دیده باید در اولویت استفاده و جذب صنایع و صنوف قرار گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از درنظر نگرفتن تسهیلات از سوی صندوق توسعه ملی برای مناطق محروم در بخش گردشگری انتقاد کرد و آن را اقدامی عجیب دانست.

نوروزی تصریح کرد: این مسئله توسط مسئولان استان در دست پیگیری است که امیدوارم منجر به ارائه تسهیلات گردشگری به این استان شود.

وی بیان کرد: گردشگری محور توسعه این استان به شمار می‌رود و توجه خاصی به این حوزه در استان شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش تسهیلات صندوق توسعه ملی در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل اضافه کرد: این اعتبارات اختصاص یافته صندوق توسعه ملی به بخش‌های صنعت و کشاورزی نسبت با سال‌های گذشته رشد و افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157258
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما