سه شنبه 6 مرداد 1394 - 21:07

تشریح روند اصلاح طلبی کهگیلویه از زبان محمودمنطقیان

محمودمنطقیان ازچهره های سرشناس اصلاح طلب کهگیلویه است ،او جدی ترین رقیب اصولگرایان درحوزه انتخابی کهگیلویه وبهمئی بوده است .

منطقیان مانند بسیاری از اصلاح طلبان درعبور از فیلتر شورای نگهبان ناکام ماند.

با اینکه او از دوره هشتم تاکنون دررقابت انتخاباتی شرکت نکرده اما پایگاه اجتماعی وی باعث گردیده تا بتواند یکی از محورهای تصمیم گیر دراین جریان باشد.

درزیرگفتگوی وی با محسن تباری خبرنگار راک نیوز منتتشرمیگردد:

هروقت ازشما می پرسیم آیا اصلاح طلبان نشستی برگزار خواهند کرد از آینده وعده میدهید این اینده چه زمانی است ؟

تا کنون هماهنگی برای نشست اصلاح طلبان شهرستان های چهارگانه به وجود نیامده است.امیدواریم که در آینده با رایزنی و همفکری و برنامه ریزی چنین نشستی صورت بگیرد.تا کنون شنیده ها بیشتر به صورت شایعه است و مستند به واقعیت نیست.

زمان و آینده مشخصی نیست باید زمانی باشد که هم ضرورت داشته و هم موثر باشد.

درفضای سیاسی حوزه انتخابیه ،اصلاح طلبان به این نتیجه رسیده اند که باید اجماعی شکل بگیرد تا امکان موفقیت شان بیشتر شود اما در مورد زمان این اجماع اصولاباید رایزنی و همفکری صورت بگیرد ارزیابی شما چیست؟

تشریح روند اصلاح طلبی کهگیلویه از زبان محمودمنطقیان در گفتگوبا راک نیوز

به نظر بنده زمان برای اجماع پس از اعلان تایید صلاحیت ها است چون قبل از آن وضعیت چندان روشن و خالی از ابهام نیست.

به نظر بنده کاندید مورد توافق توسط افراد اصلاح طلب شاخص و زحمت کش 4 شهرستان صورت بگیرد که باید دوستان هم جوانب را بررسی و مطالعه کنند و روی کسی توافق نمایند

که عملا خوش نام و مورد اعتماد باشد و ثانیا زمینه استقبال و پذیرشتوسط مردم را داشته باشد.

تشریح روند اصلاح طلبی کهگیلویه از زبان محمودمنطقیان در گفتگوبا راک نیوز

و این را نیروی اصلاح طلب 4 شهرستان بهتر تشخیص می دهند اجماع روی کسی که بدون پذیرش و استقبال مردمی نتیجه در بر ندارد.

آقای بزرگواری بارها ازحمایت اصلاح طلبان کهگیلویه از وی خبرداده و62  درصد رای را مدیون اصلاح طلبان میداند چقدر این استباط را قبول دارید؟

اصلاح طلبان تا کنون به صورت برنامه ریزی شده کاندیدایی  مقابل آقای بزرگواری نداشته اند در دور اول(مجلس هشتم)رقابت آقای رستاد با ایشان بدون برنامه ریزی قبلی و در دقیقه 90 صورت گرفت

تشریح روند اصلاح طلبی کهگیلویه از زبان محمودمنطقیان در گفتگوبا راک نیوز

و در دور دوم (مجلس نهم )هم اصلاح طلبان کاندیدای شاخصی در مقابل آقای بزرگواری نداشته اند

وقتی آقای کریمی سرپرت فرمانداری کهگیلویه شد خیلی ها مدعی بودند که منتخب شما ست اما پس از 9 ماه سرپرستی متاسفانه حکم ریات وی تایید نشد .دراین زمینه چه توضیحی دارید؟

چرا همه کارهای لازم برای نهایی شدن حکم آقای کریمی صورت گرفت ولی متاسفانه دست هایی دخالت کردند و بدور از انصاف نگذاشتند که حکم ایشان نهایی و فرماندار باقی بماند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157215
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    جالبه هنوز هم رویشان میشود مصاحبه کنندودم از اصلاح طلبی بزنند،  شهری با چهل هزار جمعیت  دونفر مدعی سراااان اصلاح طلبی!!!!

  2. اصلاح گر گفت:

    چهره سرشناس اصلاح طلب کهگیلویه که در انتخابات ریاست جمهوری طرف دار اقای رضایی و در وقت اضافه طرف دار اقای روحانی و هم اکنون از قضای روزگار مسؤل تقسیم غنائم باد آورده با هزینه دیگران!!!!!!!!!!!

  3. مظلوم گفت:

    چراالان دم ازنشست واجماع میزنیدولی موقع تقسیم پست وغنائم نوبت به لاهوتی نوبت اقای لاهوتی نمیکنی

  4. بویراحمدسنتر گفت:

    جناب منطقیان توخودت با بزرگواری بودی واکثر نیروهایت هم همچنین .درمصاحبه ی بالا جرات مقابله با بزرگواری را هم نداشتی ونداشته ای .چون تو و بزرگواری و استاندار باهم جلسه داشتیدکه حمایت کنی از بزرگواری .شمااصلاح طلب نیستید چون با رضایی بودی و بزرگواری و حمایت هم از کریمی نکردی

دیدگاه شما