سه شنبه 6 مرداد 1394 - 17:06

آغاز عملیات اجرایی پارک چشمه نباتی یاسوج

وی گفت: شهر یاسوج به‌دلیل گردشگرپذیر بودن بیش از هر زمان دیگر به فضاهای سبز و پارک‌ها نیاز دارد که باید به کمک مسئولان استانی این مشکلات را برطرف کنیم.

شهردار یاسوج پایتخت طبیعت ایران از آغاز عملیات اجرایی پارک چشمه نباتی یاسوج خبر داد و گفت: بیش از هر زمان دیگر نیاز به اجرای چنین طرح‌هایی داریم.

 گزارش بویرنیوز، محمدعلی جاوید ظهر امروز از آغاز عملیات اجرایی و تکمیل فضای فیزیکی پارک چشمه نباتی این شهر در سال جاری خبر داد.

جاوید در بازدید از پارک چشمه نباتی شهر یاسوج با اشاره به ظرفیت‌های بکر گردشگری این منطقه تفریحی اظهار داشت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری و استفاده شهروندان و گردشگران از فضاهای سبز سطح شهر احداث پارک‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: عملیات اجرایی و تکمیل منطقه چشمه نباتی به عنوان یکی از فضاهای بکر و بسیار مطلوب شهر در سال جاری در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

شهردار پایتخت طبیعت ایران با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه چشمه نباتی و قدمت تاریخی این منطقه بیان کرد: در سال جاری عملیات اجرایی این پارک شامل تهیه طرح و انجام برخی امورات فیزیکی را در دستور کار قرار داده‌ایم که با تکمیل این طرح برخی از مشکلات ترافیکی و خدماتی در مرکز شهر یاسوج تا حد زیادی رفع خواهد شد.

جاوید با اشاره به مشکلات ترافیکی در پارک‌های ساحلی و مهرورزی گفت: با بهره‌برداری از پارک چشمه نباتی از بار ترافیکی و مشکلات دیگر پارک‌های شهر کاسته می‌شود.

شهردار یاسوج به واقع شدن پارک چشمه نباتی در فضای محدوده منطقه سالم‌آباد و مرکز شهر اشاره کرد و افزود: با تکمیل و راه‌اندازی این پارک شهروندان می‌توانند به نحو مطلوب و با دسترسی آسان و کمترین زمان ممکن از این مکان استفاده کنند.

وی گفت: شهر یاسوج به‌دلیل گردشگرپذیر بودن بیش از هر زمان دیگر به فضاهای سبز و پارک‌ها نیاز دارد که باید به کمک مسئولان استانی این مشکلات را برطرف کنیم.

شهردار یاسوج یکی از کارهای مهم دیگر در سال جاری را کلنگ‌زنی پارک ویژه بانوان در این شهر ذکر کرد و با بیان این که نیاز بسیار زیادی به پارک‌های تخصصی در مرکز استان داریم از مسئولان استانی درخواست کمک از راه تسهیلات برای افزایش این گونه اماکن را داد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157159
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. Masoud گفت:

    اگه کیفیت پارک های جدید مث پارکا قبلی باشه که بود و نبودشون هیچ فرقی نداره 

  2. ناشناس گفت:

    يعني پاتوق معتادان و خلافكاران پارك ميشه؟ خدايا شكرت

  3. شهرساز گفت:

    شهرداری اگه مسکن و شهرسازی نباشه که جلوی حذف پارکهای شهر بگیره شهرهای استان یک متر سرانه عمومی در شهر و جود ند اره  اما تبلیغش هم  واسه شهرداری هست

  4. ناشناس گفت:

    اقای دکتر چرا فضای سبز و پارک شهر یاسوج را در یک منطقه متمرکز میکنید.برادر کل شهر فضای سبز میخوان.چرا کارشناسی نمیکنید. حاشیه رودخانه مهریان جای خوبی واسه پارک نیست??? شهرداری چرا اصولی گام بر نمیداره???

  5. منتقد گفت:

    من معتقدم اینها همه شعاره برید نگاه کنید حدود سی ساله مسولین در مورد پارک چشمه نباتی که در مرکز شهر میباشد فقط حرف زدند وهیچگونه عملی نکردند .دکتر هم اومده یه حرفی بزنه برای رفع تکلیف.

    • رستمی یاسوجی گفت:

      جناب دکتر انشالله که در کارهایت پیروز و موفق شوی مطمن باش هر شهرداری برای یاسوج بیاد متاسفانه این حرف و حدیث ها و این تخریب ها رو هست شما با توکل بر خدا و کمک از مشاوران زبده جهت توسعه شهر مسیر خود را پیش بروید موفق و پیروز باشید

  6. مرضیه گفت:

    جناب شهردار،پارک پیشکش.ایخم بیونم شهری ک من خیابونلش سطل آشغال نیاره پارک سیچنشه؟په ی چ طرز شهرداریه؟نه خط واحد داره،نه سطل آشغال داره،په کوو خدماتته؟ عجبا!!!!!!!!

  7. محسن گفت:

    واقعا دکتر جاوید بهترین شهردار تاریخ یاسوج بوده و هیچ کسی مث ایشون نتونسته به این صورت تخصصی کار کنه.تازع هیچ گرایش و میل به سیاستم نداره و کارش پاکه پاکه.

دیدگاه شما