سه شنبه 6 مرداد 1394 - 13:47

حمله کارمند استانداری به مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل سابق منابع انسانی  استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به صحبتهای (محمود داربام) مشاور استاندار در مورد استخدام ۱۴۶ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر که در یکی از سایتها منتشر شد واکنش نشان داد.

به گزارش سایت استان، وحید محمدی تبار گفت:حل مشکل استخدام ۱۴۶ نفر از فرزندان شاهد و ایثار را بنده و آقای منوچهر فتاحیان انجام دادیم ، شماره پرسنلی، تامین اعتبار و …. همه را ما انجام دادیم ولی دیگران مصاحبه اش را انجام میدهند.

وی بیان کرد: متاسفانه در استان ما برخی خدمات و جریانات را کسانی صاحبش می شوند که هیچ نقشی در آن نداشته اند. برخی ها یک شبه صاحب و جریاندار ، جریان اصولگرایی و مشایی می شوند و دوباره یک شبه سکاندار و صاحب جریان اعتدال و اصلاح طلبی می شوند، و در این بین اخلاق و تقوای سیاسی به فراموشی سپرده می شود.

محمدی تبار اظهار کرد: خوشحالم که در دوره مسولیتم نه با شعار، بلکه با عمل به جامعه ایثارگران استان خدمت کردم و ۱۴۶ فرزند شهید و ایثارگر را استخدام کردیم. آنهم در شرایطی که این مجوز از دست رفته بود و بیش از ۵ بار حضوری به تهران و سازمان مدیریت مراجعه کردم که حتی دو مرتبه با حضور معاون بنیاد شهید استان بود، که البته حق آنها بود، چون این مدیریتها و پستها به یمن و برکت همین شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=157109
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ... گفت:

    خدا وکيلى وقتى مملکت ما به سوى نابودى ميرود بايد …….. خواجه کمال بشه . وگرنه وقتى کسى  پست ميگيره بايد  کار کند و پيگيرى حقوق ملت را انجام دهد
    وحيد را هرکه نشناسه تمام کسانى که دانشجوى دانشگاه ياسوج بودن ميشناسنش 
    فقط دنبال …. و پست گرفتن است

  2. دنا گفت:

    وحید در زمان دانشجویی خیلی افراطی بود به سمت اصلاحات ولی از موقعی که پست گرفته خیلی چاپلوسی وتملق میکند ومن من میکند مطمنم اگر حمایت دکتر خادمی نبود نمی توانست استخدام کند علرغم انتقاداتی که به این استخدام وجود دارد پس فرزندان دیگران نباید از شرایط برابر رقابت کنند همین امتیازهای اضافی نتیجه اش بدبختی شده برای جامعه ومملکت را به این روز انداخته خانواده ای 4نفرشان استخدام شده وخانواده ای 5 کارشناس ارشد دارد که هیچکدامشان استخدام نشده اند

  3. مهران مسعودي گفت:

    جنابعالي آقاي محمدي تبار سابقه ات براي همه روشن ومبراست .خودت را به آب وآتش نزن. خانواده هاي ايثارگران نيازي به افرادي مثل جنابعالي ندارند. اتصال ودر خط ايثارگران بودن سعادت ميخواهد .بفرمائيدشما دنبال چه چيزي هستيد.مگر غير از اينه كه مي خواهيداشتباهات گذشته خود را با اين شانتاژهاپوشش دهيد.داربام در دوران احمدي نژاد مدير روابط عمومي فرمانداري بودوعملكردشان طوري بود كه همگان به نيكي ازايشون ياد ميكنند.كارش را خوب انجام داد نون حلال سر سفره خودش برد وهمون موقع در محاورات سياسي تفكرات اصلاح طلبانه خودش را ابراز ميكرد وواهمه اي هم نداشت. واز طرفداران پروپاقرص سيمحمد خاتمي هم هستند. خواهشمنداست خودتون را در خط مقدم جريان اصلاح طلبان ندانيد چرا كه ايشون از شما مقدم ترند در آخرايشون خودشون از اسرا 8 سال دفاع مقدس وايثارگرهستند .

دیدگاه شما